Je zou het ook zo kunnen lezen dat je nu Steve een paard noemtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een gegeven paard mag je niet in de bek kijken
(Noem ik mezelf nu een paard?!)
Nee want hij geeft mij toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou het ook zo kunnen lezen dat je nu Steve een paard noemt
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want hij geeft mij toch?
Dus ik ben dan "Het gegeven paard".
Het eerste wat ik na die speech van gisteren dacht: "Die maken ze koud"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
spannend in Caïro, Mubarak schijnt nu toch echt gevlucht te zijn
kennelijk is hij nog wel in Egyptequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het eerste wat ik na die speech van gisteren dacht: "Die maken ze koud"
Dus ik snap wel dat ie eieren voor zijn vele geld kiest
Ja ik lees net dat ie gewoon naar zijn vakantiewoning is gegaan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kennelijk is hij nog wel in Egypte
- Je hebt promotiefoto's laten maken omdat je meedoet aan secret story !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou heel graag vertellen wat ik heb gedaan vanmiddag, maar ik mag en kan dat nu echt niet...
Wat doe jij allemaal niet op een normale dag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe het zelfs niet op een normale dag.
In mijn leven is niks normaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal niet op een normale dag?
Wat is normaal?
Kun je dat aantonen?
Hoe ging je gesprek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou heel graag vertellen wat ik heb gedaan vanmiddag, maar ik mag en kan dat nu echt niet...
ow hiquote:
Zeikwijfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef Steve het volgende:
Fijn dat je hier wel even laat weten dat je iets te vertellen hebt maar dat niet kan. Vast een hele geruststelling voor iedereen, anders zouden ze in spanning hebben gezeten..
diezelfde woordenwisseling had ik laatst met Erik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want hij geeft mij toch?
Dus ik ben dan "Het gegeven paard".
Doen. Ik zou niet anders meer willenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dilemma:
Zal ik vandaag een inloopdouche kopen?
Wat had je daarvoor dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doen. Ik zou niet anders meer willen
Daarvoor had ik de douche bij mijn oudersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat had je daarvoor dan?
Bij mij is het meer een cosmetische beslissing.
Ik heb dat ding niet nodig om de rest niet nat te laten worden. Mijn badkamer is groot zat. Volgens mij staat het alleen netter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarvoor had ik de douche bij mijn ouders
Je hebt net een nieuw huis toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil een nieuw huis, en dan mag die inloopdouche er wel bij zitten
Wat is er mis met je douche?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil een nieuw huis, en dan mag die inloopdouche er wel bij zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |