Mjah, zwemmend Fok!'en is niet praktisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
[..]
FOK!en tijdens het sporten is ook zoiets he.
Die is mij te kritisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
En verliefd zijn op Ang3l vergt ook tijd.
Daarom hoef ik niet bang te zijn dat ik Steve kwijtraakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die is mij te kritisch.
Ach, misschien ruilt hij je in voor een jonge god met een grote ehm.. Of voor een oude vent met een dikke ehm... Portemonnee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom hoef ik niet bang te zijn dat ik Steve kwijtraak
Assumptions are the mother of all fuck ups!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom hoef ik niet bang te zijn dat ik Steve kwijtraak
Makes things more interestingquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Of jullie nemen iemand "voor erbij".
Sinds ik voorzitter ben geworden van Friso welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Hebben jullie allemaal opeens een leven of zoiets?
Voorzitter!?!?!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik voorzitter ben geworden van Friso wel
Ik dacht dat je dat niet ging doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gefeliquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PMquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Thanks
Vandaag de KvK papieren getekend.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Thanks
Vandaag de KvK papieren getekend.
Neuh.quote:
Staat de Stichting dan straks op jouw adres in het KvK register? Persoonlijk zou mij dat geen fijne gedachte lijken, maar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Staat de Stichting dan straks op jouw adres in het KvK register? Persoonlijk zou mij dat geen fijne gedachte lijken, maar ja.
Ja, maar dan krijgt het weer zo'n wellusnietusdiscussie die hier al tig keer is gevoerd. Ik moet er niet aan denken dat mijn privé adres zo op het internet zou staan voor een Stichting die Gay feesten organiseert. Je weet nooit wat voor gekken er dan op je af komen. Maaaaar dat is persoonlijk. Ang3l is daar makkelijker in, die zet wel meer dingen online wat ik niet zou doen. Maar dat is geen waardeoordeel, everyone is allowed to go to hell their own way.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
*mompelt iets over wie A zegt moet B zeggen
D'r zit wel een wereld van verschil tussen "telefoonboeken" en het internet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe panisch iedereen tegenwoordig over hun adres is terwijl vroeger 90% van de mensen in een telefoonboek te vinden is. En qua associatie met gay... ach ja, dat ben ik, so what. Maar iedereen is daar anders in ja
Niet meer zeuren dat je nergens tijd voor hebt he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Niemand had vroeger een telefoonboek dus dan was het lastig opzoeken/quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r zit wel een wereld van verschil tussen "telefoonboeken" en het internet.
Zo'n beetje ieder huishouden had vroeger een telefoonboek. Tenminste, voor zover ik me kan herinneren hadden we er altijd eentje thuis. Maar dat telefoonboek was alleen op basis van een bepaalde regio/plaats. Je kon eventueel bij een postkantoor andere telefoonboeken inkijken. Maar informatie was minder makkelijk door te koppelen als nu met het internet. Je moest vroeger al echt weten in welke plaats iemand woonde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want? Niemand had vroeger een telefoonboek dus dan was het lastig opzoeken/
Ja, precies. Ik vind het wel erg naïef om te denken dat het telefoonboek van vroeger hetzelfde is als Google nu. Hyves, Facebook, LinkedIn, profielen op bijvoorbeeld Fok!, informatie op de site van je werkgever, etc. Maar als mensen niets om hun privacy geven, prima. Ik vind het naïef, maar goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo'n beetje ieder huishouden had vroeger een telefoonboek. Tenminste, voor zover ik me kan herinneren hadden we er altijd eentje thuis. Maar dat telefoonboek was alleen op basis van een bepaalde regio/plaats. Je kon eventueel bij een postkantoor andere telefoonboeken inkijken. Maar informatie was minder makkelijk door te koppelen als nu met het internet. Je moest vroeger al echt weten in welke plaats iemand woonde.
Nee, echt niet. Alleen Linkedin al is een enorme bron van informatie, wat vroeger absoluut niet beschikbaar was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:41 schreef wonderer het volgende:
Zo groot is die wereld van verschil dus niet echt. De informatie is er, je moet het alleen opzoeken. Op internet gaat dat hooguit wat makkelijker.
De nieuwe judith? De nieuwe inge bedoel jequote:Op donderdag 10 februari 2011 07:27 schreef Stroekie het volgende:
@ang3l krijg je eindelijk ook je hanospas nu je de nieuwe judith bent geworden ?
Het ene noemt de ene kant naïef, de ander noemt de andere kant paranoiaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het wel erg naïef om te denken dat het telefoonboek van vroeger hetzelfde is als Google nu. Hyves, Facebook, LinkedIn, profielen op bijvoorbeeld Fok!, informatie op de site van je werkgever, etc. Maar als mensen niets om hun privacy geven, prima. Ik vind het naïef, maar goed.
Jamaar die heb ik alquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:39 schreef Vlarp het volgende:
Ja, de pas van de groothandel is wel het belangrijkste ja
'morge
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijgt het weer zo'n wellusnietusdiscussie die hier al tig keer is gevoerd. Ik moet er niet aan denken dat mijn privé adres zo op het internet zou staan voor een Stichting die Gay feesten organiseert. Je weet nooit wat voor gekken er dan op je af komen. Maaaaar dat is persoonlijk. Ang3l is daar makkelijker in, die zet wel meer dingen online wat ik niet zou doen. Maar dat is geen waardeoordeel, everyone is allowed to go to hell their own way.
Dan stuur ik ze door naar G_E want door de foto's die hij post en berichten die hij stuurt weet ik waar ie woont. En waar ie stemt. En hoe ie er uit ziet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
straks komen er anti-gay-terroristen aan de deur die in het KvKregister naar homofeestorganisatoren gezocht hebben!
Ik kwam laatst wel tot de bizarre ontdekking dat zolang je ingeschreven staat bij de KvK ( al is dat als voorzitter van een stichting, in mijn geval, of omdat je een eigen bedrijf hebt)quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Staat de Stichting dan straks op jouw adres in het KvK register? Persoonlijk zou mij dat geen fijne gedachte lijken, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
tikkeltje paranoidequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het wel erg naïef om te denken dat het telefoonboek van vroeger hetzelfde is als Google nu. Hyves, Facebook, LinkedIn, profielen op bijvoorbeeld Fok!, informatie op de site van je werkgever, etc. Maar als mensen niets om hun privacy geven, prima. Ik vind het naïef, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |