Nee, voor mij maakt het niets uit wat voor stichting of wat dan ook het is. Veel zelfstandig ondernemers vinden dat ook irritant hoor, dat ze met hun huisadres in het KvK register staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Was het trouwens minder "erg" geweest als ik "gewone"feesten georganiseerd zou hebben? Of een huishoudbeurs? M.a.w. gaat het om het feit dat je naam kan worden gelinkt aan een gayfeest, om om het feit dat je naam in de KvK staat?
Uit de tekst maak ik het eerste op, en dan zie ik dus echt niet wat daar zo erg aan is.
Ik zet het voor mijn part gewoon op m'n CV bij overige activiteiten: Voorzitter en penningmeester Stichting Friso.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Het lastige is dat om een Valentijnskaartje te kunnen versturen, als anonieme aanbidder, moet je eerst achter iemands postadres zien te komen. En dat valt niet mee, tegenwoordig, met al die paranoïde mensen die te bang zijn om hun adres ergens te vermelden.
Ja precies, spoils all the funquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Het lastige is dat om een Valentijnskaartje te kunnen versturen, als anonieme aanbidder, moet je eerst achter iemands postadres zien te komen. En dat valt niet mee, tegenwoordig, met al die paranoïde mensen die te bang zijn om hun adres ergens te vermelden.
Gewoon goed Google'n.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, spoils all the fun
Nu moet ik via de effenaar een adres gaan achterhalen!
Klinkt als een verstandig persoon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Niet te vinden. Die is bijna net zo paranoia als jij. Orf erger, want die durft niet eens bepaalde apps te installeren zoals whatsapp
jij hebt de laatste jaren toch altijd iets gehad?quote:
Als iemand gaat zitten vertellen over hoe apple dan zijn telefoonnummer door gaat verkopen en kan zien wie hij allemaal gaat bellen en wat hij in zijn whats app berichten neertzet............ dan doe ik dat welquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Ach, laat mensen toch in hun waarde. Als iemand alles op internet zet, prima, moet-ie zelf weten. Houdt iemand anders liever alles privé, dan ook prima.
Het is niet nodig om elkaar je eigen voorkeuren op te dringen, en de ander uit maken voor emotioneel incontinent, aandachtshoer, open emotieriool, paranoïde, complottheoriefreak etc.
Afgelopen jaar voor het eerst in 31 jaar anonieme. Dacht ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt de laatste jaren toch altijd iets gehad?
van pup nooit iets?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen jaar voor het eerst in 31 jaar anonieme. Dacht ik.
Jaren daarvoor van vrienden of zo. Of dan dave een keer maar dat was omdat we toen "iets" hadden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand gaat zitten vertellen over hoe apple dan zijn telefoonnummer door gaat verkopen en kan zien wie hij allemaal gaat bellen en wat hij in zijn whats app berichten neertzet............ dan doe ik dat wel
dus is het nu wel of niet zo dat je de afgelopen jaren altijd iets hebt gehad voor valentijsdag, al dan niet of het telt in jou ogen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
*denk denk denk* Jawel. Volgens mij wel.
Maar dat was dan ook niet echt anoniem he
Heb jij Ang3l wat gestuurd dat je er zo op door gaat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus is het nu wel of niet zo dat je de afgelopen jaren altijd iets hebt gehad voor valentijsdag, al dan niet of het telt in jou ogen?
Ja een vriendin van me doet veel werk voor jeugdzorg. Dus die moet idd wel opletten. Maar dat is weer wat anders dan whatsapp niet durven installeren omdat je bang bent dat apple je berichten meeleest of iets met je telefoonnummer gaat doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar goed, ik ken mensen die in hun werk te maken hebben met niet altijd even aangename personen. En om het dat soort mensen niet al te makkelijk te maken om bedreigingen aan je privé adres te richten, schermen ze bijvoorbeeld hun Linkedin profiel liever af. Als je dan zelf een baan hebt als weet ik veel, paperclipteller bij de Hema, dan is dat misschien was lastig voor te stellen, maar dat zegt dan meer over iemands inlevingsvermogen, vind ik.
Dit schijnt altijd onder "interesse" te vallen, dat vragenvuiur van TMM.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij Ang3l wat gestuurd dat je er zo op door gaat?
Ligt er aan wat je de afgelopen jaren noemt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus is het nu wel of niet zo dat je de afgelopen jaren altijd iets hebt gehad voor valentijsdag, al dan niet of het telt in jou ogen?
Dat is paranoïde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat is weer wat anders dan whatsapp niet durven installeren omdat je bang bent dat apple je berichten meeleest of iets met je telefoonnummer gaat doen
Er zal toch geen dode pony op mijn stoep liggen of zo maandag he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij Ang3l wat gestuurd dat je er zo op door gaat?
Natuurlijk overdrijf ik dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Maar t zit bij jou toch niet alleen in de baan?
Jij bent al in paniek als je per ongeluk hebt gezegd dat je notenrijst gaat halen bij de ene AH, bang dat er een fokker zal staan
(Of is dat dan gewoon gezonde aandikkerij van jouw kant?)
Mwa. Ligt er aan wat voor foto's er op staan. Ik bedoel, het feit dat jij hem herkend zegt ook wat over jou... en over beide dus. Daar komen dezelfde "categorie" mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik bedoel, ik bekeek laatst de site van een bedrijf, en ik herkende toen iemand van zijn Dudesnude profiel.
Daar moet ik dus helemaal niet aan denken, dat mij zoiets zou overkomen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik heb er geen naaktfoto's opstaan, dat dan weer niet
Nou ja, niet helemaal full frontal poe hey nou nou tjonge jonge naakt danquote:
Niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal full frontal poe hey nou nou tjonge jonge naakt dan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
En dat ik dan weer reageer met:
Nou ja, noet helemaal erect dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |