abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92653382
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef Pumatje het volgende:
zijn rangers tegenwoordig SF ?
Ja, zijn SOF. (de eenheid, militairen van andere eenheden die alleen de Ranger tab hebben niet)
pi_92653406
Het Ranger Regiment is deel van de United States Army Special Operations Command, maar Rangers zelf zijn niet SOF
pi_92656647
Jullie zijn gewoon jaloers. Kan er niks anders van maken.
pi_92696068
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Yakolev het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers. Kan er niks anders van maken.
Waarop zou men jaloers moeten zijn :D ?
pi_92697497
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waarop zou men jaloers moeten zijn :D ?
Creativiteit?

Zijn er geen sites met lijsten van mensen die ooit een militaire onderscheiding hebben gekregen?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_92697808
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef Resistor het volgende:

[..]

Creativiteit?

Zijn er geen sites met lijsten van mensen die ooit een militaire onderscheiding hebben gekregen?
Om het kort samen te vatten, ik heb alle boeken over Nederlandse onderscheidingen die vanaf 1870 zijn uitgegeven, ik heb lijsten van dragers van iedere Nederlandse dapperheidsonderscheiding of van bijna alle buitenlandse dapperheidsonderscheiding aan Nederlanders. Daarnaast heb ik toegang tot archieven over dit onderwerp.

Dhr. Meijers komt op geen enkele lijst, openbaar of gesloten, voor van dragers van buitenlandse en/of nederlandse dapperheidsonderscheidingen. In zijn militaire dossier staat niets om zijn beweringen te staven. De Mongoolse Ambassade kent geen Dschero Khan of Meijers. Buitenlandse zaken erkent deze persoon niet als consul of ambassadeur van Mongolie.

Deze persoon is een fantast en oplichter en kan helaas onder de huidige Nederlandse wetgeving hierop niet gepakt worden. In Amerika is hij strafbaar.
pi_92719132
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef Sine_Pari het volgende:

Rubje als SF'er stor ik me er aan dat die pipo prins carneval met zaken rond loopt die hij niet verdiend heeft, maar met dit vervolg topic schieten we niks op. Zeer zeker niet als je hier ook nog eens iemand loopt te beschuldigen omdat een baret met KCT embleem en een torretje te zien is. Nergens heb ik hem horen zeggen ik was CDO, hem hier dus af te stempelen als leugenaar/faker gaat me dan ook te ver.
nou aangezien jij er ook niet voor schroomt zo lekker je mening te geven zal ik ook maar eens ingaan op hetgeen je zegt flap :{ .

luister.. Tony (sterretje van Oh Oh Cherso) schetst een beeld waaruit moet blijken of hij laat blijken( gewoon dmv. sluw camerawerk) dat hij een commando is ongeacht of hij het nu wel of niet echt zegt,vervolgens poseert hij met een wapen heel stoer en manouvreert hij zichzelf dus in het welbekende grijze gebied zodat mensen je niet echt kunnen pakken op hetgeen je zegt maar wel altijd de waas blijft bestaan van wel-niet-wel-niet,weet je wat: hij is het naar alle waarschijnlijkheid wel,om wanneer hij gepakt wordt zich op het grijze gebied te kunnen beroepen dat hij zus en zo nooit gezegd heeft.Als dan later blijkt dat je gewoon de loopjongen bent geweest dan is het heel logisch dat je als leugenaar en fantast wordt betitelt. :Y Ik dacht dat militairen altijd helder en duidelijk waren en wars zijn van zogenaamde "grijze gebieden".

Als die Tony echt een commando was had hij allereerst al die zooi weggelaten op zijn bureau en niet zo pontificaal uitgestald en daarmee vragen oproepen. Had dan gewoon gezegd: Ik ben wel bij de commandos op hun kazerne gelegerd geweest maar dan in een ondersteunende functie bij 1 van hun onderdelen,was er niks aan de hand geweest. Nu door deze manier van schijn wekt hij controverse op die gelukkig door galt en anderen is weerlegd.

Zoiets moet jou toch aanspreken als commando usa? }) Bedoel,als jij mij dan toch vraagt minder snel te oordelen en zelf vragen hebt bij anderen: Ik moet ook maar op je bruine? ogen geloven dat je een commando bent,misschien ben je ook wel een geweldige fantast die toevalligerwijs erg goed op de hoogte is van de inns en outs van de commandos in de USA. Misschien was je pa wel commando en ben je door hem goed opgeleid en ingelicht over alles en kan je daardoor dus alles zo perfect neerpennen,weten wij veel }) :6 :{ Weten wij veel. Hoe kan een gemiddelde fokker in NL( of ex-militair voor mij part) nou jou echt controleren? Bedoeld bijna niemand heeft contacten daar in de USA of kent de wegen hoe dat na te checken,dus heb vrij spel door dat te doen wat je her en der doet op diverse forums. :Y :{
Laten we wel zijn: Wat is de kans dat of all places! een US special forces sergeant een NL jongeren forum kiest om zich met al zijn kennis te profileren of om zoals het heet misverstanden uit de weg te ruimen en helderheid te geven }) Komop zeg, elk normaal mens begrijpt dat een 'veteran of wars van de US special forces'zich op hele andere plaatsen ophoudt dan op een groot Nl jongeren forum,ALS hij zich uberhaupt ergens ophoudt waar je teveel aandacht naar je toe kan trekken. O-)

FYI: Hiermee wil ik dus aangeven dat als jij zoveel twijfels over anderen hebt om wat voor reden ook, ik met gemak de bal terug kan kaatsen en die op jezelf kan laten betrekken als je die weg wilt inslaan. :Y Dat wil trouwens niet zeggen dat ik niet aan je integriteit twijfel na je al wat langer op diverse forums te hebben zien opereren. ;) i'm not that dumb O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92719869
Jongeren forum :')

En, jij ziet dingen die er niet zijn.. hij heeft nooit gezegd waar hij bij heeft gezeten, alleen de beelden waren op de meest interessante manier (voor TV) ge-edit..
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  zondag 13 februari 2011 @ 15:52:01 #34
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_92720119
Rubje, het is een publiek geheim op fok! dat Sine een veertigjarige computernerd is die op zn zolderkamer droomt van een leven als amerikaanse SF'er... :')
Laat die jongen nog ff in zn waan... :W
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_92720272
Foto gevonden ervan.
  zondag 13 februari 2011 @ 16:10:11 #36
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_92721011
Ben ik verdomme een keer serieus, maak jij dr weer een grapje van... :r
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_92721345
Rubje, jij denkt dus blijkbaar dat die Tony zelf precies heeft kunnen bepalen hoe hij daar op tv werd neergezet? :') wie weet heeft hij wel precies gezegd wat zijn functie was, en is dat vervolgens door de programmamakers eruit geknipt om het wat interessanter te maken.
Als dus al die indruk wordt gewekt dat hij commando was, wat in mijn ogen niet zo is, dan ligt dat aan de programmamakers, niet aan hem zelf.

Jouw foto in je fotoboek daarentegen doet het wel voorkomen alsof je je als militair wilt voordoen. Zullen we jou ook maar even publiekelijk aan de schandpaal nagelen?
Niet dat ik verwacht dat je daar veel hulp bij nodig hebt trouwens, je maakt jezelf al belachelijk genoeg met als je onzinnige posts.
  zondag 13 februari 2011 @ 16:29:11 #38
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_92722034
Rubje heeft van mijzelf toestemming gehad om dit (vervolg)topic te openen. Mijns inziens heeft hij een goede OP gemaakt. En mijn persoonlijke mening is dan ook om deze persoon toch maar eens even bekend/berucht te maken vanwege zijn "verleden" waar die meneer zo prat op is ;)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_92727899
@Rubje, Ik geef enkel aan dat het niet vast staat dat hoe hij op TV is afgebeeld ook werkelijk zijn idee was of dat van de TV makers. Ja misschien heeft hij de indruk willen wekken dat hij CDO geweest is, maar misschien is het wel een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest, of de afzicht van de programma makers ivm kijkcijfers. Ik wou er enkel op wijze dat iemand onschuldig is totdat het tegen deel bewezen is. Om hier iemand van leugenaar uit te maken met enkel een paar beelden als bewijs (en wat word dan al bewezen) gaat mij een beetje ver.

@Rave_NL, shit je hebt me ontmaskerd.

@Lotusss, ik denk ook dat Rubje een goede voorzetting heeft gemaakt van een al eerder door hem gemaakt topic over de heer Meijer. Ik denk echter dat men zich moet beperken tot deze prins carneval, en niet hier een of andere wanhopige vrijgezel die geen andere mogelijkheid weet dan een meisje vinden op een TV programma en/of 5 minutes of roem wil hebben moet aanvallen op iets wat niet met zekerheid te bewijzen is. Dit draagt niks aan het (goede) topic bij, netzo min als leden die denken op de man te moeten spelen, om hun eigen gelijk te bewijzen.
pi_92729563
Nog maar eens terugkomend op waar dit topic eigenlijk over ging..

Wettelijke vervolging van onze grote Mongoolse vriend zal hier in Nederland echt niet gebeuren, De kans dat er door een televisie-programma serieus aandacht aan wordt geschonken acht ik ook erg klein.
Is het niet mogelijk om via veteranenorganisaties iets te doen? Zodat ze zich in elk geval nog eens een tweede keer bedenken voordat hij weer ergens voor wordt uitgenodigd?

hm of als eregast bij een evenement in de VS uitnodigen, daar is ie wel strafbaar }) _O-
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 19:33:01 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92730104
en dan wat?

dan heeft hij alleen maar nieuwe verhalen incl. onderscheidingen wmbt waar hij al die tijd geweest was,

gepakt door de chinezen die hem hebben gemarteld waarna hij door een chineze muur te slopen heeft weten ontsnappen, hij kreeg hiervoor de Jamaicanse eremedaille voor moed met wiet en al usain bolts gouden medailles

die man is niet helemaal helder ... laat hem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_92732473
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef sp3c het volgende:
die man is niet helemaal helder ... laat hem
Dat de man niet hellemaal helder is zal menigeen hier wel duidelijk zij, maar om het daarom maar te laten gaan? Buiten dat hij met orden/medailles rondloopt die andere verdiend hebben en deze clown geen moer voor gedaan heeft, geeft hij een slechte naam aan de U.S. Army Special Forces door zich voor te doen als een SF soldier met al zijn sprookjes verhalen.
pi_92738015
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Dat de man niet hellemaal helder is zal menigeen hier wel duidelijk zij, maar om het daarom maar te laten gaan? Buiten dat hij met orden/medailles rondloopt die andere verdiend hebben en deze clown geen moer voor gedaan heeft, geeft hij een slechte naam aan de U.S. Army Special Forces door zich voor te doen als een SF soldier met al zijn sprookjes verhalen.
Je kunt er iets aan doen, maak iedereen die er in trapt, Gemeente Horst, Wapenbroeders Limburg etc etc. bewust van deze persoon en de zaken die niet kloppen.
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 21:57:54 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92741488
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Je kunt er iets aan doen, maak iedereen die er in trapt, Gemeente Horst, Wapenbroeders Limburg etc etc. bewust van deze persoon en de zaken die niet kloppen.
dat ja

maar juridische stappen tegen die kerel gaan me wat ver
hij krijgt het niet eens mee waarom hij gestraft zou worden denk ik
pi_92767788
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef Royyy het volgende:
Rubje, jij denkt dus blijkbaar dat die Tony zelf precies heeft kunnen bepalen hoe hij daar op tv werd neergezet? :') wie weet heeft hij wel precies gezegd wat zijn functie was, en is dat vervolgens door de programmamakers eruit geknipt om het wat interessanter te maken.
Als dus al die indruk wordt gewekt dat hij commando was, wat in mijn ogen niet zo is, dan ligt dat aan de programmamakers, niet aan hem zelf.
Nou nog 1 keer en dan heb ik genoeg geantwoord hierover. }:|
Tony heeft zeker zelf in de hand gehad hoe hij eea heeft kunnen weergeven. Bedoel je kan ook gewoon niet ingaan op de verzoeken die tot een verkeerd beeld kunnen lijden met alle gevolgen van dien! :? Je bent toch geen watje ofzo? }:|
En om echt duidelijk te zijn had hij gewoon zelf kunnen zeggen dat hij geen commando was maar alleen als ondersteuning daar heeft mogen dienen. :Y Heel helder en duidelijk en weet iedereen waar hij aan toe is. :{

Ik heb erg het gevoel dat jij teveel je laat lijden door die gast zijn leeftijd en onervarendheid. Er is een gezegde: Als je zo graag stoer wilt zijn moet je ook de gevolgen ervan dragen en anders wegblijven( if you can't handle the heat,get out of the kitchen!)

quote:
Jouw foto in je fotoboek daarentegen doet het wel voorkomen alsof je je als militair wilt voordoen. Zullen we jou ook maar even publiekelijk aan de schandpaal nagelen?
Niet dat ik verwacht dat je daar veel hulp bij nodig hebt trouwens, je maakt jezelf al belachelijk genoeg met als je onzinnige posts.
die foto die 'jullie'zo graag gebruikten om mij belachelijk te maken tijdens mijn afwezigheid is een screenshot van een bekende van dit forum tijdens een barettenuitreiking van het KCT waar Willem-Alexander ook bij was.

Die screenshot is een ode aan 1 de officiële fotografen van het KCT die zelf zich bekend heeft gemaakt op zijn site middels een eigen foto. Dus niks rubje,die zich voordoet als militair,trouwens het dragen van een camouflage jas is geen enkele aanleiding om iemand te kunnen beschuldigen dat hij een wannabee militair is want het is tegenwoordig een algemeen jack met toevalligerwijs camouflage kleuren die heel normaal is in de maatschappij en veelvuldig wordt gedragen door alles en iedereen.

zorg eerst dat je ware feiten hebt eer je iemand ergens van beschuldigd waldo want mijn aantijging snijdt meer hout tav die Tony (sterretje Oh Oh Cherso) dan waar jij denkt mee aan te komen. :6

@sp3c:

We zien wel ,iig zijn er reeds mails verstuurt naar diverse tv zenders en het is gewoon afwachten verder. Tijd heeft nooit haast en wie weet. O-) :Y

@Royyy: interessant voorstel wat je daar zegt,slim.zit wat in! :Y
Misschien dat Sine kan regelen dat hij naar de VS wordt gelokt voor het in ontvangst nemen van een of andere oorkonde voor zijn verdiensten }) ...en dan terplekke op het vliegveld wordt aangehouden en gearresteerd. :o ;)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92767922
Met elke post zak je dieper de modder in :')
pi_92768935
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Wat moet (kan) de gemeente Horst aan de Maas er aan doen volgens jou?
pi_92777617
quote:
Die screenshot is een ode aan 1 de officiële fotografen van het KCT die zelf zich bekend heeft gemaakt op zijn site middels een eigen foto. Dus niks rubje,die zich voordoet als militair,trouwens het dragen van een camouflage jas is geen enkele aanleiding om iemand te kunnen beschuldigen dat hij een wannabee militair is want het is tegenwoordig een algemeen jack met toevalligerwijs camouflage kleuren die heel normaal is in de maatschappij en veelvuldig wordt gedragen door alles en iedereen.
Dragen van een jas gemaakt voor defensie is heel normaal, heb je echt zo zwaar gelijk in..
  Moderator maandag 14 februari 2011 @ 18:03:55 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92778238
mweh ... boeiuh

'stop volgen'
  maandag 14 februari 2011 @ 19:43:52 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92783566
Chicks love a man in uniform
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')