quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef Sine_Pari het volgende: Rubje als SF'er stor ik me er aan dat die pipo prins carneval met zaken rond loopt die hij niet verdiend heeft, maar met dit vervolg topic schieten we niks op. Zeer zeker niet als je hier ook nog eens iemand loopt te beschuldigen omdat een baret met KCT embleem en een torretje te zien is. Nergens heb ik hem horen zeggen ik was CDO, hem hier dus af te stempelen als leugenaar/faker gaat me dan ook te ver.
nou aangezien jij er ook niet voor schroomt zo lekker je mening te geven zal ik ook maar eens ingaan op hetgeen je zegt flap

.
luister.. Tony (
sterretje van Oh Oh Cherso) schetst een beeld waaruit moet blijken of hij laat blijken( gewoon dmv. sluw camerawerk) dat hij een commando is ongeacht of hij het nu wel of niet echt zegt,vervolgens poseert hij met een wapen heel stoer en manouvreert hij zichzelf dus in het welbekende
grijze gebied zodat mensen je niet echt kunnen pakken op hetgeen je zegt maar wel altijd de waas blijft bestaan van wel-niet-wel-niet,weet je wat:
hij is het naar alle waarschijnlijkheid wel,om wanneer hij gepakt wordt zich op het grijze gebied te kunnen beroepen dat hij zus en zo nooit gezegd heeft.Als dan later blijkt dat je gewoon de loopjongen bent geweest dan is het heel logisch dat je als leugenaar en fantast wordt betitelt.

Ik dacht dat militairen altijd helder en duidelijk waren en wars zijn van zogenaamde "grijze gebieden".
Als die Tony echt een commando was had hij allereerst al die zooi weggelaten op zijn bureau en niet zo pontificaal uitgestald en daarmee vragen oproepen. Had dan gewoon gezegd: Ik ben wel bij de commandos op hun kazerne gelegerd geweest maar dan in een ondersteunende functie bij 1 van hun onderdelen,was er niks aan de hand geweest. Nu door deze manier van schijn wekt hij controverse op die gelukkig door galt en anderen is weerlegd.
Zoiets moet jou toch aanspreken als commando usa?

Bedoel,als jij mij dan toch vraagt minder snel te oordelen en zelf vragen hebt bij anderen: Ik moet ook maar op je bruine? ogen geloven dat je een commando bent,misschien ben je ook wel een geweldige fantast die toevalligerwijs erg goed op de hoogte is van de inns en outs van de commandos in de USA. Misschien was je pa wel commando en ben je door hem goed opgeleid en ingelicht over alles en kan je daardoor dus alles zo perfect neerpennen,weten wij veel

Weten wij veel. Hoe kan een gemiddelde fokker in NL( of ex-militair voor mij part) nou jou echt controleren? Bedoeld bijna niemand heeft contacten daar in de USA of kent de wegen hoe dat na te checken,dus heb vrij spel door dat te doen wat je her en der doet op diverse forums.
Laten we wel zijn: Wat is de kans dat
of all places! een US special forces sergeant een NL jongeren forum kiest om zich met al zijn kennis te profileren of om zoals het heet
misverstanden uit de weg te ruimen en helderheid te geven 
Komop zeg, elk normaal mens begrijpt dat een 'veteran of wars van de US special forces'zich op hele andere plaatsen ophoudt dan op een groot Nl jongeren forum,ALS hij zich uberhaupt ergens ophoudt waar je teveel aandacht naar je toe kan trekken.
FYI: Hiermee wil ik dus aangeven dat als jij zoveel twijfels over anderen hebt om wat voor reden ook, ik met gemak de bal terug kan kaatsen en die op jezelf kan laten betrekken als je die weg wilt inslaan.

Dat wil trouwens niet zeggen dat ik niet aan je integriteit twijfel na je al wat langer op diverse forums te hebben zien opereren.
i'm not that dumb