Nee nog niet.... maar eens doen danquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:29 schreef drsnoodaard het volgende:
Die herkende ik al, heb je nieuwe album 'The Dangerous Class' al gehoord?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:14 schreef drsnoodaard het volgende:
[ afbeelding ]Â Â Â Â Â Â
Stem -> bagger of pareltjeÂ
[ afbeelding ]
meter
quote:
quote:Wat is de bedoeling?
Een paar keer in de week wordt er hier een nummer gepost, laten we proberen nooit meer dan 1 per dag te posten, om ook nog een beetje de diepte in te gaan. Je kunt stemmen of je het bagger of een pareltje vindt. Natuurlijk is het nog leuker als je ook post waarom.
Best leuk, al vind ik pareltje wel iets overdreven maar bagger is het ook zeker niet.quote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
De nieuwe single van Alice Gold. Ze was geprogrammeerd of Pukkelpop, niet op Lowlands. Dit jaar kwam haar album Seven Rainbows uit, haar eerste onder deze naam (eerder heette ze al Alice McLaughlin en Alice & the Majesty). Dit is de nieuwste single van het album.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:18 schreef drsnoodaard het volgende:
[..]
ik heb er 1 gepost vandaag, dinsdag dus. en ik ben tot nu toe de enige
Hier : Bagger of pareltje - Oldies edition, deel 1 is de versie voor de wat 'oudere' platen.quote:Zijn er spelregels?
Ja, het geposte nummer mag niet te oud zijn, we proberen een beetje hip te blijven. Welke termijn laat ik nog even in het midden, maar denk in maanden en niet in jaren. Verder mag ieder nummer, van gabber tot softrock, van jazz tot thrashmetal, van Nederpop tot obscure dubstep, van internationale sterren tot vrienden en bekenden.
reden waarom dit topic zo dood isquote:Op woensdag 7 september 2011 13:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hier : Bagger of pareltje - Oldies edition, deel 1 is de versie voor de wat 'oudere' platen.
OMG comus verkrachting ... baggerquote:Op woensdag 7 september 2011 11:06 schreef drsnoodaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Elysian Fields = tof.quote:
Bruises inderdaad, maar zeker ook Amanaemonesia.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond Bruises wel goed, deze iets minder maar geen bagger.
Ohja klopt die was ik al vergeten. Die is nog best nieuw hè ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Bruises inderdaad, maar zeker ook Amanaemonesia.
Augustusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ohja klopt die was ik al vergeten. Die is nog best nieuw hè ?
Ik weet het niet... klinkt best ok, maar 8 minuten is wel erg lang. Zo lang hou ik 'm niet vol.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:14 schreef female81 het volgende:
Zelf maar weer eens eentje plaatsen, een sfeervol nummer uit de dance-hoek:
Ik klikte verkeerd...wilde pareltje doen en ik mag het niet veranderen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef ranja het volgende:
Maar eens weer een nieuwe. King Charles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik klikte net op pareltje (speciaal voor jou, aardig van mij hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik klikte verkeerd...wilde pareltje doen en ik mag het niet veranderen.
Gek bij mij doet ie het wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik klikte net op pareltje (speciaal voor jou, aardig van mij hè?) maar ik zie het metertje niet veranderen.
De richting van de pijl bleef onveranderd?
Ik krijg al vlekken in mijn nek bij het woordje remix, maar deze is zowaar echt wel goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef WatskeZegt het volgende:
Speciaal voor Belsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |