Ik ben er nog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Bakakame het volgende:
Jullie hoeven niet weg te blijven, internetpersoonlijkheden tellen niet als echte mensen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben meer dan slechts een internetpersoonlijkheid.
Goed verhaalquote:geslacht: Vrouw
bewijs ! , miss ben je wel gewoon een chatbotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben meer dan slechts een internetpersoonlijkheid.
Fractale is nog best oké, vond het in het begin heel erg Ghibli-achtig aandoen, onderhand wat minder, maar nog steeds mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben er nog!
Maar al met al, volgens mij is dit seizoen alleen maar pulp uitgebracht.
Chatbots hebben geen foto in hun fobo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bewijs ! , miss ben je wel gewoon een chatbot
mm dat soort dingen bekijk ik nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chatbots hebben geen foto in hun fobo!
ik ben slechts een chatbotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chatbots hebben geen foto in hun fobo!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zit op kendo ja, een half jaar bijna.
[..]
Ik was aan het werk
Trouwens het is frag, met een GIk deed het expres in de hoop dat je dan sneller zou reageren uit frustatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM eens terug
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
En nu in een ruk uitkijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef Rijstkoker het volgende:
FullMetal Alchemist Brotherhood 1-64 1280x720 mp4(ps3)
40.82 GiB
net afgekeken super seriequote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef Rijstkoker het volgende:
FullMetal Alchemist Brotherhood 1-64 1280x720 mp4(ps3)
40.82 GiB
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb wat fma-b gekeken en meh je moet er van houden denk ik.
2kereltjes doen wat met alchemie, 1verliest zijn lichaam en de ander zijn arm. Ze gaan in het leger. Doen wat dingetjes. Komen een kwaadaardig plot tegen en stoppen die. En dat allemaal onder een sausje van gevechten, abilties, en teveel afleveringen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef outcast_within het volgende:
Ik zeg toch sausje van gevechten.
* mschol is not impressed...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dude als je dit niet kan waarderen ben je 1 een slechte man , 2 een slechte anime liefhebber
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:
my face while watching that clip
[ afbeelding ]
goed spul, dat Black Lagoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef outcast_within het volgende:
Zoals ik al zei, serie was niet aan mij besteed. Ieder zijn ding.
hmmm... nee.. iets grover als naruto wellicht, maar voor de rest mwha...quote:
Op deze manier kan je echt élke serie ruk laten lijken, met zo'n beschrijving. Laat het dan bij alleen je eerste zin, dan trap je mensen als Asc niet op de pikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb wat fma-b gekeken en meh je moet er van houden denk ik.
2kereltjes doen wat met alchemie, 1verliest zijn lichaam en de ander zijn arm. Ze gaan in het leger. Doen wat dingetjes. Komen een kwaadaardig plot tegen en stoppen die. En dat allemaal onder een sausje van gevechten, abilties, en teveel afleveringen.
dat is iets wat elke man cool moet vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensjes waarom houden jullie niet van goed gechoreografeerde, vloeiend geanimeerde gevechten?
(Al die moé stront heeft jullie hersens aangetast.)
Same, maar ik heb een excuus....want ik ben geen man.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef mschol het volgende:
wat is er nou leuk aan FMA? ik hoor er al jaren wat over, maar nog nooit heeft het mij doen denken: die ga ik eens kijken...
beste excuus wat je kan hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Same, maar ik heb een excuus....want ik ben geen man.
in welk opzich is het goed gechoreografeerd en vloeiend geanimeerd?...... vooral dat laatste vind ik nog wel meevallen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensjes waarom houden jullie niet van goed gechoreografeerde, vloeiend geanimeerde gevechten?
(Al die moé stront heeft jullie hersens aangetast.)
Ik vond Bortherhood tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:32 schreef Xaryna het volgende:
Ik vond FMA tof!
Brotherhood moet ik nog zien.
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is geen man zijn geen goed excuus om geen smaak te hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Same, maar ik heb een excuus....want ik ben geen man.
Ik heb gewoon een hele lange pikquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef .Cake. het volgende:
Ah joh, als ze d'r niks aan vinden, laat ze lekker. Niet iedereen hoeft het leuk te vinden![]()
Alleen wel één aanmerking:
[..]
Op deze manier kan je echt élke serie ruk laten lijken, met zo'n beschrijving. Laat het dan bij alleen je eerste zin, dan trap je mensen als Asc niet op de pik
Als jij het over die gevechten en het plot heb heb je het over praktisch elke standaard shonen met een verhaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef outcast_within het volgende:
Dus het is onmogelijk om fma-b niks te vinden en toch series in het shounen genre leuk te vinden. Weer wat geleerd.
Wel als een anime voornamelijk bestaat uit gevechten. Wat moet je als vrouw daar nu mee! Maar ik mag niet oordelen want ik heb nog geen aflevering gekeken. Maar het spreekt me gewoon niet heel erg aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is geen man zijn geen goed excuus om geen smaak te hebben.
Nauwelijks...quote:Drie keer 'geen' in één zin was misschien een beetje te veel van het goeie, maar het is nog steeds begrijpelijk of niet soms?
Ik heb em al een tijd terug laten vallen, ik vraag je wel ooit om een beknopte samenvattingquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik volg Naruto wel (manga), maar ik vind de meeste gevechten prut. Ernstig hč?
Ik wil gewoon weten hoe het met bepaalde personages af gaat lopen e.d.
Ik eigenlijk ook, maar een tijdje terug uit vervelen toch weer een stuk of 30 chaps gelezen, want zo ver liep ik al achter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb em al een tijd terug laten vallen, ik vraag je wel ooit om een beknopte samenvatting
Ik ben gestopt na pain, heb ik nog iets belangrijks gemist daarna?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar een tijdje terug uit vervelen toch weer een stuk of 30 chaps gelezen, want zo ver liep ik al achter.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na pain, heb ik nog iets belangrijks gemist daarna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a nutshell. Kan zijn dat ik iets vergeten ben, maar dit is wel het belangrijkste.
Ik ben nu net bij Pain, dus goed gebruik van spoilertags wordt enorm gewaardeerd!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na pain, heb ik nog iets belangrijks gemist daarna?
Dat dacht ik wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben nu net bij Pain, dus goed gebruik van spoilertags wordt enorm gewaardeerd!
True, cowboy bebop en trigun vind ik er overigens ook nog bij dat lijstje horen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef outcast_within het volgende:
Ik geef niet zo heel veel om genre's, maar ff series die ik makkelijk beter vind dan fma en wellicht shounen zijn.
Full metal panic, Fate stay night, Tengen toppen guren lagan, Soul eater.
TM 8.0 is ook door Bones geanimeerd, en het is zelfs een origineel verhaal...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En bones animaties zijn in FMA echt perfect. Binnen de stijl.
Voor realistische stijlen moet je bij andere studio's zijn, zoals die van Tokyo magnitude.
Shőnen is geen geen genre... Fate/Stay Night is geanimeerd door DEEN en dus is de verhaallijn waardeloos. De Visual Novel, waar Fate/Stay Night op gebaseerd is, is veel beter. TTGL heeft maar 8 afleveringen en is dus niet te vergelijken met FMA: Brotherhood en Soul Eater is inderdaad beter dan FMA: Brotherhood, als je de anime fillers niet mee rekent natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef outcast_within het volgende:
Ik geef niet zo heel veel om genre's, maar ff series die ik makkelijk beter vind dan fma en wellicht shounen zijn.
Full metal panic, Fate stay night, Tengen toppen guren lagan, Soul eater.
Het is okee als mensen fma niks vinden. Ik heb ook niks met lotr. Shocking i know, maar die dingen kunnen gebeuren.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dankje, over 10 weken weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a nutshell. Kan zijn dat ik iets vergeten ben, maar dit is wel het belangrijkste.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju weet alles beter en heeft overal een mening over![]()
Kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TM 8.0 is ook door Bones geanimeerd, en het is zelfs een origineel verhaal...
Ik geef je over 9 weken wel een schop onder je kontquote:
Bij FMA en Soul Eater heeft Bones de stijl van de manga gestolen, net als de personages en de verhaallijn. Maar ze zijn best wel... veelzijdig daar hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kut![]()
De stijl is echt heel anders dan FMA xam'd en SE, die wel enige overeenkomsten hadden.
Ik lees geen manga's (omdat je dan altijd het gezeik krijgt dat de anime daar niet op aansluit) maar ik ben wel bereid om voor SE een uitzondering te maken. Ben wel benieuwd hoe het verhaal in de manga afloopt (of loopt ie nog?) want die van de anime was beetje meh...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Ascendancy het volgende:
Nah,. SE werd voor homo's op het eind. Maar dat geeft niet hoor![]()
Wat hebben jullie met dat cat shit one. Das heul geen anime
Loopt nog, volg 't nu zelf ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's (omdat je dan altijd het gezeik krijgt dat de anime daar niet op aansluit) maar ik ben wel bereid om voor SE een uitzondering te maken. Ben wel benieuwd hoe het verhaal in de manga afloopt (of loopt ie nog?) want die van de anime was beetje meh...
lolwut?quote:
Eens!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef .Cake. het volgende:
Level E![]()
Ik denk dat ik dit toch echt de beste serie van het seizoen vind, die gast is echt briljant!
Komt omdat de mensen die Bones betaalde om een eind aan SE te breien voor geen zak konden schrijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Ascendancy het volgende:
Nah,. SE werd voor homo's op het eind. Maar dat geeft niet hoor![]()
Wellus! Het is gebaseerd op een Japanse strip en geanimeerd door een Japans bedrijf dus het is een Japanse tekenfilm ofwel anime.quote:Wat hebben jullie met dat cat shit one. Das heul geen anime
Doen! Dat belachelijk slechte einde dat de mensen van Bones verzonnen hebben is niet de laatste indruk die je van Soul Eater wilt hebben. De manga loopt nog maar is onderhand al twee arcs verder en is heel veel beter dan de anime. Die sukkels kozen er voor de beste arc van de SE manga (Baba Yaga's Castle) niet te animeren en zelf een stinkende drol te draaien dat ze een script noemde en animeerden. Of zoals Asc het beschreef: "voor homo's".quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's (omdat je dan altijd het gezeik krijgt dat de anime daar niet op aansluit) maar ik ben wel bereid om voor SE een uitzondering te maken. Ben wel benieuwd hoe het verhaal in de manga afloopt (of loopt ie nog?) want die van de anime was beetje meh...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef lelouch het volgende:
Repelsteeltju is de otaku van dit topic!
En kijk je alles nog ooit terug of watquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Qunix het volgende:
Ik heb nu 8TB aan nieuwe harde schijven![]()
Totaal nu heb ik 11.5 TB en wat kleine geheugen dingetjes.
Samurai Champloo heb ik 3x al helemaal gezien. GTO 2x.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
En kijk je alles nog ooit terug of wat
Al is het meer voor backups enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
En kijk je alles nog ooit terug of wat
Wij hebben alles dubbel wedden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Qunix het volgende:
Het duurde 3 zinnen voor dat ik hoorde dat het NL was ...quote:
4 is volgensmij van the girl who leapt through time, goede filmquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen deze printscreens bekend voor? Ik kan ze niet plaatsen en zou echt super geholpen zijn als iemand de series kent waar ze vandaan komen... Ze lijken me leuk.
Heb al K-ON skinquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef wdn het volgende:
Voor de anime liefhebbers met chrome:
Death Note, Light: https://chrome.google.com(...)fghlllcohdplongblckn
Death Note, L: https://chrome.google.com(...)dajcekfojkjhkdbpaboc
Ika Musume: https://chrome.google.com(...)imdcidnclcfphkjahmig
Rin en Len Kagamine: https://chrome.google.com(...)nlacdlnhmkbogioldgma
Bleach: https://chrome.google.com(...)bgigfjphncbnfkibdlia
Bleach, Bayakuya: https://chrome.google.com(...)dajcekfojkjhkdbpaboc
Wáárom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Qunix het volgende:
Goeie. Heb er nu eentje van Mio https://chrome.google.com(...)mfeikmjnojchddneiddpquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb al K-ON skin
Maar thanks for reminding me, moet die Google Webstore nog eens uitchecken
Dan zal ik verder maar geen opmerking maken hieroverquote:
7 is zeker Natsu van Fairy Tail.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen deze printscreens bekend voor? Ik kan ze niet plaatsen en zou echt super geholpen zijn als iemand de series kent waar ze vandaan komen... Ze lijken me leuk.
Ik denk het ook. Deze ...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
4 is volgensmij van the girl who leapt through time, goede film
Weet het vrij zeker trouwens
Die ik heb kan ik niet vinden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Goeie. Heb er nu eentje van Mio https://chrome.google.com(...)mfeikmjnojchddneiddp
Oh, toch wel, alleen staat die niet in de web storequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die ik heb kan ik niet vinden?
Al ben ik zeker tempted om https://chrome.google.com(...)pphigbhefhdpncmliike te nemen,
Ik snap gewoon niet wat je met zóveel diskspace moet. Ik zou dat nooit vol krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan zal ik verder maar geen opmerking maken hierover
Jawel hoor, dat dacht ik ook bij 300 gig vroeger maar dat is mij gelukt. Gewoon NIETS weggooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat je met zóveel diskspace moet. Ik zou dat nooit vol krijgen.
Uncompressed BD is 40 Gb. Dat is dan 1 film.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat je met zóveel diskspace moet. Ik zou dat nooit vol krijgen.
Oke maar ik bewaar dat dus niet allemaal. Zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat dacht ik ook bij 300 gig vroeger maar dat is mij gelukt. Gewoon NIETS weggooien![]()
Series die je download, anime, muziek, films etc. en dan van alles de HD kwaliteitJe moet er wat voor over hebben maar het moet te doen zijn. Waarom je het zou willen is mij echter een raadsel
40 GB voor 1 film?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Uncompressed BD is 40 Gb. Dat is dan 1 film.
Ik zeg ook niet dat je het moet doen, jij zei dat het niet zou kunnen. Twee geheel verschillende zaken kleintjequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke maar ik bewaar dat dus niet allemaal. Zou niet weten waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |