Ik heb em al een tijd terug laten vallen, ik vraag je wel ooit om een beknopte samenvattingquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik volg Naruto wel (manga), maar ik vind de meeste gevechten prut. Ernstig hè?
Ik wil gewoon weten hoe het met bepaalde personages af gaat lopen e.d.
Ik eigenlijk ook, maar een tijdje terug uit vervelen toch weer een stuk of 30 chaps gelezen, want zo ver liep ik al achter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb em al een tijd terug laten vallen, ik vraag je wel ooit om een beknopte samenvatting
Ik ben gestopt na pain, heb ik nog iets belangrijks gemist daarna?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar een tijdje terug uit vervelen toch weer een stuk of 30 chaps gelezen, want zo ver liep ik al achter.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na pain, heb ik nog iets belangrijks gemist daarna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a nutshell. Kan zijn dat ik iets vergeten ben, maar dit is wel het belangrijkste.
Ik ben nu net bij Pain, dus goed gebruik van spoilertags wordt enorm gewaardeerd!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na pain, heb ik nog iets belangrijks gemist daarna?
Dat dacht ik wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben nu net bij Pain, dus goed gebruik van spoilertags wordt enorm gewaardeerd!
True, cowboy bebop en trigun vind ik er overigens ook nog bij dat lijstje horen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef outcast_within het volgende:
Ik geef niet zo heel veel om genre's, maar ff series die ik makkelijk beter vind dan fma en wellicht shounen zijn.
Full metal panic, Fate stay night, Tengen toppen guren lagan, Soul eater.
TM 8.0 is ook door Bones geanimeerd, en het is zelfs een origineel verhaal...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En bones animaties zijn in FMA echt perfect. Binnen de stijl.
Voor realistische stijlen moet je bij andere studio's zijn, zoals die van Tokyo magnitude.
Shõnen is geen geen genre... Fate/Stay Night is geanimeerd door DEEN en dus is de verhaallijn waardeloos. De Visual Novel, waar Fate/Stay Night op gebaseerd is, is veel beter. TTGL heeft maar 8 afleveringen en is dus niet te vergelijken met FMA: Brotherhood en Soul Eater is inderdaad beter dan FMA: Brotherhood, als je de anime fillers niet mee rekent natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef outcast_within het volgende:
Ik geef niet zo heel veel om genre's, maar ff series die ik makkelijk beter vind dan fma en wellicht shounen zijn.
Full metal panic, Fate stay night, Tengen toppen guren lagan, Soul eater.
Het is okee als mensen fma niks vinden. Ik heb ook niks met lotr. Shocking i know, maar die dingen kunnen gebeuren.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dankje, over 10 weken weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a nutshell. Kan zijn dat ik iets vergeten ben, maar dit is wel het belangrijkste.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju weet alles beter en heeft overal een mening over![]()
Kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TM 8.0 is ook door Bones geanimeerd, en het is zelfs een origineel verhaal...
Ik geef je over 9 weken wel een schop onder je kontquote:
Bij FMA en Soul Eater heeft Bones de stijl van de manga gestolen, net als de personages en de verhaallijn. Maar ze zijn best wel... veelzijdig daar hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kut![]()
De stijl is echt heel anders dan FMA xam'd en SE, die wel enige overeenkomsten hadden.
Ik lees geen manga's (omdat je dan altijd het gezeik krijgt dat de anime daar niet op aansluit) maar ik ben wel bereid om voor SE een uitzondering te maken. Ben wel benieuwd hoe het verhaal in de manga afloopt (of loopt ie nog?) want die van de anime was beetje meh...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Ascendancy het volgende:
Nah,. SE werd voor homo's op het eind. Maar dat geeft niet hoor![]()
Wat hebben jullie met dat cat shit one. Das heul geen anime
Loopt nog, volg 't nu zelf ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's (omdat je dan altijd het gezeik krijgt dat de anime daar niet op aansluit) maar ik ben wel bereid om voor SE een uitzondering te maken. Ben wel benieuwd hoe het verhaal in de manga afloopt (of loopt ie nog?) want die van de anime was beetje meh...
lolwut?quote:
Eens!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:33 schreef .Cake. het volgende:
Level E![]()
Ik denk dat ik dit toch echt de beste serie van het seizoen vind, die gast is echt briljant!
Komt omdat de mensen die Bones betaalde om een eind aan SE te breien voor geen zak konden schrijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Ascendancy het volgende:
Nah,. SE werd voor homo's op het eind. Maar dat geeft niet hoor![]()
Wellus! Het is gebaseerd op een Japanse strip en geanimeerd door een Japans bedrijf dus het is een Japanse tekenfilm ofwel anime.quote:Wat hebben jullie met dat cat shit one. Das heul geen anime
Doen! Dat belachelijk slechte einde dat de mensen van Bones verzonnen hebben is niet de laatste indruk die je van Soul Eater wilt hebben. De manga loopt nog maar is onderhand al twee arcs verder en is heel veel beter dan de anime. Die sukkels kozen er voor de beste arc van de SE manga (Baba Yaga's Castle) niet te animeren en zelf een stinkende drol te draaien dat ze een script noemde en animeerden. Of zoals Asc het beschreef: "voor homo's".quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's (omdat je dan altijd het gezeik krijgt dat de anime daar niet op aansluit) maar ik ben wel bereid om voor SE een uitzondering te maken. Ben wel benieuwd hoe het verhaal in de manga afloopt (of loopt ie nog?) want die van de anime was beetje meh...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef lelouch het volgende:
Repelsteeltju is de otaku van dit topic!
En kijk je alles nog ooit terug of watquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Qunix het volgende:
Ik heb nu 8TB aan nieuwe harde schijven![]()
Totaal nu heb ik 11.5 TB en wat kleine geheugen dingetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |