Volgens mij had ik die maar speelde die niet af!quote:
Ik zit te kijken en denk dit wordt een Rangiku/Gin recap episode en dan ineensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef Jnk18 het volgende:
Ja 308 is AWESOME!!!!
Had echt niet ged8 dat ik al gevecht zou zien, dacht dat het een flashback ep was met rangiku en gin maar.... holy fuck!!!
Echt goed. Een van me favoriete thats for sure.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van het lijstje ga ik vannacht nog ff doorspitten.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef Rijstkoker het volgende:
Full Metal Alchemist: BrotherhoodNee dat is de film die ze hebben gemaakt na alle klachten over het einde van fma1 (dus niet fma:b) als extra einde van de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van het lijstje ga ik vannacht nog ff doorspitten.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Nope. Maar nu weet je wat je er aan kan doen!quote:
Als je Level E leuk vindt kan je ook Arakawa under the bridge (x bridge) kijken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand nog een goeie aanrader?
Ik kijk en heb gekeken tot nu toe:
Bleach
Naruto
Elfen Lied
Death Note
Full Metal Alchemist
IS: Infinite Stratos
Beezlebub
Level E
Katanagatari kan ik zeker aanradenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand nog een goeie aanrader?
Ik kijk en heb gekeken tot nu toe:
Bleach
Naruto
Elfen Lied
Death Note
Full Metal Alchemist
IS: Infinite Stratos
Beezlebub
Level E
Net gekeken, WOA!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit te kijken en denk dit wordt een Rangiku/Gin recap episode en dan ineens![]()
ik had een een omgwtfbbq fuuuuck moment D
Ik ben er nog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Bakakame het volgende:
Jullie hoeven niet weg te blijven, internetpersoonlijkheden tellen niet als echte mensen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben meer dan slechts een internetpersoonlijkheid.
Goed verhaalquote:geslacht: Vrouw
bewijs ! , miss ben je wel gewoon een chatbotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben meer dan slechts een internetpersoonlijkheid.
Fractale is nog best oké, vond het in het begin heel erg Ghibli-achtig aandoen, onderhand wat minder, maar nog steeds mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben er nog!
Maar al met al, volgens mij is dit seizoen alleen maar pulp uitgebracht.
Chatbots hebben geen foto in hun fobo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bewijs ! , miss ben je wel gewoon een chatbot
mm dat soort dingen bekijk ik nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chatbots hebben geen foto in hun fobo!
ik ben slechts een chatbotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chatbots hebben geen foto in hun fobo!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zit op kendo ja, een half jaar bijna.
[..]
Ik was aan het werk
Trouwens het is frag, met een GIk deed het expres in de hoop dat je dan sneller zou reageren uit frustatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM eens terug
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
En nu in een ruk uitkijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef Rijstkoker het volgende:
FullMetal Alchemist Brotherhood 1-64 1280x720 mp4(ps3)
40.82 GiB
net afgekeken super seriequote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef Rijstkoker het volgende:
FullMetal Alchemist Brotherhood 1-64 1280x720 mp4(ps3)
40.82 GiB
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb wat fma-b gekeken en meh je moet er van houden denk ik.
2kereltjes doen wat met alchemie, 1verliest zijn lichaam en de ander zijn arm. Ze gaan in het leger. Doen wat dingetjes. Komen een kwaadaardig plot tegen en stoppen die. En dat allemaal onder een sausje van gevechten, abilties, en teveel afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |