quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef outcast_within het volgende:
Ik zeg toch sausje van gevechten.
* mschol is not impressed...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dude als je dit niet kan waarderen ben je 1 een slechte man , 2 een slechte anime liefhebber
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:
my face while watching that clip
[ afbeelding ]
goed spul, dat Black Lagoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef outcast_within het volgende:
Zoals ik al zei, serie was niet aan mij besteed. Ieder zijn ding.
hmmm... nee.. iets grover als naruto wellicht, maar voor de rest mwha...quote:
Op deze manier kan je echt élke serie ruk laten lijken, met zo'n beschrijving. Laat het dan bij alleen je eerste zin, dan trap je mensen als Asc niet op de pikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb wat fma-b gekeken en meh je moet er van houden denk ik.
2kereltjes doen wat met alchemie, 1verliest zijn lichaam en de ander zijn arm. Ze gaan in het leger. Doen wat dingetjes. Komen een kwaadaardig plot tegen en stoppen die. En dat allemaal onder een sausje van gevechten, abilties, en teveel afleveringen.
dat is iets wat elke man cool moet vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensjes waarom houden jullie niet van goed gechoreografeerde, vloeiend geanimeerde gevechten?
(Al die moé stront heeft jullie hersens aangetast.)
Same, maar ik heb een excuus....want ik ben geen man.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef mschol het volgende:
wat is er nou leuk aan FMA? ik hoor er al jaren wat over, maar nog nooit heeft het mij doen denken: die ga ik eens kijken...
beste excuus wat je kan hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Same, maar ik heb een excuus....want ik ben geen man.
in welk opzich is het goed gechoreografeerd en vloeiend geanimeerd?...... vooral dat laatste vind ik nog wel meevallen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensjes waarom houden jullie niet van goed gechoreografeerde, vloeiend geanimeerde gevechten?
(Al die moé stront heeft jullie hersens aangetast.)
Ik vond Bortherhood tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:32 schreef Xaryna het volgende:
Ik vond FMA tof!
Brotherhood moet ik nog zien.
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is geen man zijn geen goed excuus om geen smaak te hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Same, maar ik heb een excuus....want ik ben geen man.
Ik heb gewoon een hele lange pikquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef .Cake. het volgende:
Ah joh, als ze d'r niks aan vinden, laat ze lekker. Niet iedereen hoeft het leuk te vinden![]()
Alleen wel één aanmerking:
[..]
Op deze manier kan je echt élke serie ruk laten lijken, met zo'n beschrijving. Laat het dan bij alleen je eerste zin, dan trap je mensen als Asc niet op de pik
Als jij het over die gevechten en het plot heb heb je het over praktisch elke standaard shonen met een verhaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef outcast_within het volgende:
Dus het is onmogelijk om fma-b niks te vinden en toch series in het shounen genre leuk te vinden. Weer wat geleerd.
Wel als een anime voornamelijk bestaat uit gevechten. Wat moet je als vrouw daar nu mee! Maar ik mag niet oordelen want ik heb nog geen aflevering gekeken. Maar het spreekt me gewoon niet heel erg aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is geen man zijn geen goed excuus om geen smaak te hebben.
Nauwelijks...quote:Drie keer 'geen' in één zin was misschien een beetje te veel van het goeie, maar het is nog steeds begrijpelijk of niet soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |