abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92540253
Ik zeg toch sausje van gevechten.
pi_92541696
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef outcast_within het volgende:
Ik zeg toch sausje van gevechten.

dude als je dit niet kan waarderen ben je 1 een slechte man , 2 een slechte anime liefhebber :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_92542322
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dude als je dit niet kan waarderen ben je 1 een slechte man , 2 een slechte anime liefhebber :P
* mschol is not impressed...
pi_92542454
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef mschol het volgende:

[..]

* mschol is not impressed...
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_92542494
my face while watching that clip
pi_92542519
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:
my face while watching that clip
[ afbeelding ]

:P

2e kans
pi_92542779
Zoals ik al zei, serie was niet aan mij besteed. Ieder zijn ding.

pi_92543732
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef outcast_within het volgende:
Zoals ik al zei, serie was niet aan mij besteed. Ieder zijn ding.

goed spul, dat Black Lagoon
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_92543904
quote:
hmmm... nee.. iets grover als naruto wellicht, maar voor de rest mwha...
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:47:16 #130
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_92544036
Ah joh, als ze d'r niks aan vinden, laat ze lekker. Niet iedereen hoeft het leuk te vinden ;)

Alleen wel één aanmerking:
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb wat fma-b gekeken en meh je moet er van houden denk ik.

2kereltjes doen wat met alchemie, 1verliest zijn lichaam en de ander zijn arm. Ze gaan in het leger. Doen wat dingetjes. Komen een kwaadaardig plot tegen en stoppen die. En dat allemaal onder een sausje van gevechten, abilties, en teveel afleveringen.
Op deze manier kan je echt élke serie ruk laten lijken, met zo'n beschrijving. Laat het dan bij alleen je eerste zin, dan trap je mensen als Asc niet op de pik ;)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_92544068
Mensjes waarom houden jullie niet van goed gechoreografeerde, vloeiend geanimeerde gevechten?

(Al die moé stront heeft jullie hersens aangetast.)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_92544233
quote:
8s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensjes waarom houden jullie niet van goed gechoreografeerde, vloeiend geanimeerde gevechten?

dat is iets wat elke man cool moet vinden :(
pi_92544379
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef mschol het volgende:
wat is er nou leuk aan FMA? ik hoor er al jaren wat over, maar nog nooit heeft het mij doen denken: die ga ik eens kijken...
Same, maar ik heb een excuus....want ik ben geen man.
pi_92544612
Ik vind dat er best een goed verhaal inzit + mooie vechtscenes, niet allemaal zo lang uitgerekt als Naruto en Bleach.
rice rice baby tututututedudududum
pi_92545669
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

beste excuus wat je kan hebben :P
pi_92545692
quote:
8s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:

in welk opzich is het goed gechoreografeerd en vloeiend geanimeerd?...... vooral dat laatste vind ik nog wel meevallen...
pi_92545749
Ik vond FMA tof! *O*

Brotherhood moet ik nog zien.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:03:21 #138
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_92546926
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:32 schreef Xaryna het volgende:
Ik vond FMA tof! *O*

Brotherhood moet ik nog zien.
Ik vond Bortherhood tof! *O*

FMA moet ik nog zien.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_92547012
FMA:B is okee. FMA normaal niet
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:39:25 #140
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_92548410
Grrr, wanneer komt TDM met de nieuwste Bakuman?!!?
ANIMEES.
- Scamp
pi_92549096
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat veel mensen denken is geen man zijn geen goed excuus om geen smaak te hebben.

Drie keer 'geen' in één zin was misschien een beetje te veel van het goeie, maar het is nog steeds begrijpelijk of niet soms?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_92549098
quote:
99s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef .Cake. het volgende:
Ah joh, als ze d'r niks aan vinden, laat ze lekker. Niet iedereen hoeft het leuk te vinden ;)

Alleen wel één aanmerking:

[..]

Op deze manier kan je echt élke serie ruk laten lijken, met zo'n beschrijving. Laat het dan bij alleen je eerste zin, dan trap je mensen als Asc niet op de pik ;)
Ik heb gewoon een hele lange pik ;(

Nee serieus, je kan best een serie niet leuk vinden, omdat het je genre niet is. Maar zeg dan gewoon dat je niet van shonen houdt. FMA:B is het summum van shonen. Het beste binnen het genre. Quing houdt bijvoorbeeld van seinen, omdat hij characterontwikkelingen wil zien en psychisch dood en verderf(hij kan er ook niets aan doen).
Maar kom niet met zo'n belachelijke beschrijving aan, want daar klopt niets van. En bones animaties zijn in FMA echt perfect. Binnen de stijl.
Voor realistische stijlen moet je bij andere studio's zijn, zoals die van Tokyo magnitude.
En voor kunst bij SHAFT.
Ik vind shaft geniaal, maar ik kan me voorstellen dat sommigen niets van de animaties snappen of dat het ze stoort.

Een ef-review zei een keer: "and at other times, the viewer is left to deal with long distance shots with only small variations in movement."
Dan heb je gewoon het idee achter de serie niet begrepen. De rustigheid maakte de serie en dan ga je klagen over te weinig varierende animatie.
En dat doet OW nu ook.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_92549780
Dus het is onmogelijk om fma-b niks te vinden en toch series in het shounen genre leuk te vinden. Weer wat geleerd.
pi_92549923
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef outcast_within het volgende:
Dus het is onmogelijk om fma-b niks te vinden en toch series in het shounen genre leuk te vinden. Weer wat geleerd.
Als jij het over die gevechten en het plot heb heb je het over praktisch elke standaard shonen met een verhaal :)
Tuurlijk heb je de ecchi series, de humor series, de korte verhaaltjesseries. Maar shonen zijn in principe primair langlopende vechtseries. Getuige ook de niet in verhoudingstaande populariteit t.o.v. de rest van shonen :)
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_92550453
Ik hou niet zo van shounen, maar wel van FMA, mag dat ook? :o
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_92550471
Ik geef niet zo heel veel om genre's, maar ff series die ik makkelijk beter vind dan fma en wellicht shounen zijn.
Full metal panic, Fate stay night, Tengen toppen guren lagan, Soul eater.

Het is okee als mensen fma niks vinden. Ik heb ook niks met lotr. Shocking i know, maar die dingen kunnen gebeuren.
pi_92550736
quote:
12s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat veel mensen denken is geen man zijn geen goed excuus om geen smaak te hebben.
Wel als een anime voornamelijk bestaat uit gevechten. Wat moet je als vrouw daar nu mee! Maar ik mag niet oordelen want ik heb nog geen aflevering gekeken. Maar het spreekt me gewoon niet heel erg aan.

quote:
Drie keer 'geen' in één zin was misschien een beetje te veel van het goeie, maar het is nog steeds begrijpelijk of niet soms?
Nauwelijks...
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:33:24 #148
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_92550845
Level E _O-

Ik denk dat ik dit toch echt de beste serie van het seizoen vind, die gast is echt briljant!
ANIMEES.
- Scamp
pi_92550875
Death Note valt onder Shōnen
pi_92550941
Ik volg Naruto wel (manga), maar ik vind de meeste gevechten prut. Ernstig hè? :D
Ik wil gewoon weten hoe het met bepaalde personages af gaat lopen e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')