Hier is het echt prachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fiets ze kerel en geniet van het prachtige week. Het is ook bijna windstil.
Ik ruik die krokussen alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier is het echt prachtig. Net terug. Strakblauwe lucht en niet eens zo heel koud
.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:46 schreef CindieY het volgende:
Zei ik gisteren iets over half8 opstaan? Nou, dat werd half11Wekker faalde ernstig
Anyways, goeiemorgen!
Ik had om half9 bij college moeten zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef alors het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik zet mijn wekker ook dagelijks om half 9 maar het wordt meestal half tien of 10 uur
Dat dus, maar 3fm zal wel trots zijn, want dit soort willen ze graag binnenhalenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alain Clark, Lisa, de Poema's, Blof in je lijstje zetten. Wat een kútlijst.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef Waalwijker het volgende:
Moest dit nou echt Roel?
http://twitter.com/Domien3FM
Die tweets zijn hilarischquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef Waalwijker het volgende:
Moest dit nou echt Roel?
Moest dit nou echt Roel?
Komt ASAP nog een video-samenvatting van op 3FM.nl en het YouTube-kanaal.quote:
En daar is 'tie:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt ASAP nog een video-samenvatting van op 3FM.nl en het YouTube-kanaal.
Mark In The Darkquote:
Moest dit nou echt Roel?
Laten we Corton uitdagen om de Foo Fighters eens NIET te draaien.quote:
Ik zit al klaar met m'n vlaggetjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Roel vanavond weer Blik op de weg en de Rijdende rechter
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:36 schreef alors het volgende:
Dat Fries van Sander is echt goed hoor, het zal zijn Friese bloed zijn
Het klonk in ieder geval wel geniaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:36 schreef alors het volgende:
Dat Fries van Sander is echt goed hoor, het zal zijn Friese bloed zijn
Vanavond Office Space!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Roel vanavond weer Blik op de weg en de Rijdende rechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
goedemiddagquote:
Hou op, schei uitquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door wie?
in een uitermate slechte wedstrijd doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
goede plaat! is deze week al wel gedraaid trouwens, maakt verder niet uit hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef Evertjan het volgende:
deze plaat moet Paul Rabbering draaien morgen
Van harte! Met angst en beven op weg naar de grote 3?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef 3rdRock het volgende:
leuk! 3 Mega Top 5's van mijn verjaardag
tnx!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van harte! Met angst en beven op weg naar de grote 3?
Veenstra! schatje! ga je weer lekkere plaatjes draaien?quote:
Ik denk dat op dit moment zijn antwoord "nein, mann" is. Maar dat zal over 3 minuten wel weer over zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Veenstra! schatje! ga je weer lekkere plaatjes draaien?
ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef alors het volgende:
Re-e-wind
Vroegah was ik verliefd op Craig David
wrom?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat op dit moment zijn antwoord "nein, mann" is. Maar dat zal over 3 minuten wel weer over zijn.
quote:
quote:Wie kent hem niet... Deze Nederlandse dj is één van de beste dj's ter wereld. De eerste doorbraak van Tiësto was in 2001 met het nummer Flight 643. Verder heeft Tiësto véél succesnummers gemaakt zoals Lethal Industry, Traffic, Love Comes Again, Adagio For Strings en de nieuwe hit C'mon met Busta Rhymes. Tiësto is nog lang niet uitgedraaid, sinds kort is hij van Radio 538 naar 3FM gegaan. We zullen nog veel van hem horen!
Dit. Ik hoorde vandaag weer eens wat Di-rect 1.0 nummers voorbij komen en besefte me dat het eigenlijk best redelijke liedjes zijn maar goddomme wat maakt die Tim Akkermans er een potje van met z'n constipatiezang en engelse uitspraak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf er bij: Kane moet aan een andere zanger.
Er is ook geen hiphop of rnb albumquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een reden waarom er geen special is van een dance dj? Bijvoorbeeld Tiësto was enorm groot in de jaren '00.
Ik had gisteren een special gemaakt
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |