quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
acheroverleunmuziek...geen zin in! ik wil beuken!
ROELquote:
Hoi minthyquote:
Ik geloof het ook!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme! kutinternet! maar ik doe het weer geloof ik!
Met mankementen zo te zien, maar je doet het weerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme! kutinternet! maar ik doe het weer geloof ik!
hoezo met mankementen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met mankementen zo te zien, maar je doet het weer.
Gevloek en geen hoofdletters iigquote:
gevloek is idd niet netjes. excuus.quote:
Ach dat gevloek kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gevloek is idd niet netjes. excuus.
de hoofdletter vergeet ik wel vaker in forumposts enzo. in het grote-mensenleven gebruik ik ze wel hoor
Ja, het viel me op dat je bij het praten zelfs elke zin begint met een hoofdletter!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gevloek is idd niet netjes. excuus.
de hoofdletter vergeet ik wel vaker in forumposts enzo. in het grote-mensenleven gebruik ik ze wel hoor
JE KUNT ME WAT!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach dat gevloek kan ik wel mee leven, die hoofdletters daarentegen
. Ook wij zijn grote mensen
.
wehehe!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, het viel me op dat je bij het praten zelfs elke zin begint met een hoofdletter!
Dat weet ikquote:
Ja, heerlijk he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
zelfs 's nachts gaat deze blofterreur gewoon door
Ik ga ook, al laat enzo... Slaap lekker iedereen!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm vast uitgezet....
ik ga maar eens richting bed!
slaap lekker allen!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm vast uitgezet....
ik ga maar eens richting bed!
slaap lekker allen!
Trustequote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ook, al laat enzo... Slaap lekker iedereen!!
om 3:35 hebben ze hem alsnog gedraaidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:22 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat het maar een fragment was en niet het hele nummer.
Hier ook jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:30 schreef -Hans- het volgende:
ROEL !. Vroeg wakker, kerel. Moet je eens naar buiten kijken hoe mooi het is. De zon schijnt
nja.....de naam zegt het al....allemaal Onzin!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:55 schreef Pino112 het volgende:
Damn, ONZ radio gaat ons nog inhalen qua topics, na een maand al meer dan 700.
Fiets ze kerel en geniet van het prachtige week. Het is ook bijna windstilquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook ja. Dadelijk afspraak. Zal maar ff de fiets pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |