Jij hoeft je daar toch geen zorgen over te maken als old-school electro-ingenieur?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het slaat echt nergens op. Hoezo diploma inflatie?
Dat je er zelf niet door getroffen wordt is toch een beetje een matig excuus om je ergens niet druk om te maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hoeft je daar toch geen zorgen over te maken als old-school electro-ingenieur?
Alsof bèta's zich inleven in het wel en wee van alfa's...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat je er zelf niet door getroffen wordt is toch een beetje een matig excuus om je ergens niet druk om te maken?
Klopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hoeft je daar toch geen zorgen over te maken als old-school electro-ingenieur?
En zeker de huidige generatie die van school komt...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat je er zelf niet door getroffen wordt is toch een beetje een matig excuus om je ergens niet druk om te maken?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alsof bèta's zich inleven in het wel en wee van alfa's...
Klopt, want die worden loodgieter of stukadoor, werken voornamelijk zwart en lopen volledig binnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En zeker de huidige generatie die van school komt...
Bovendien: zo ongeveer iedereen is hoogopgeleid------> VMBOers worden de nieuwe rijken.
WTF joh, dat is juist een gebied waarmee je niet kan sodemieteren. Dan weet je iets en kun je iets.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ik het over moest doen: never nooit meer techniek
Ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef ethiraseth het volgende:
Soms zit ik wel eens te denken dat ik elektricien had moeten worden ofzo.
REMD @ TU/equote:
The Real Estate Management & Development Group?@ technische universiteit Eindhoven?quote:
Ja, sorry voor het niet volledig uittypen op m'n telefoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
The Real Estate Management & Development Group?@ technische universiteit Eindhoven?
Bouwkunde?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, sorry voor het niet volledig uittypen op m'n telefoon.
En overigens zonder "the" ervoor of "group" erna.
Ja. Een mastertrack in ABP (architecture, building & planning) oftewel bouwkunde.quote:
Ja, interessant.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Een mastertrack in ABP (architecture, building & planning) oftewel bouwkunde.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef betyar het volgende:
@#* WERKGEVERS!!!!!!!
Zelfs de kleinste besodemieteren je.
Vakbonden maken meer kapot dan je lief is. Maargoed, gewoon je rechtsbijstand inschakelen (als je zo slim was om die te hebben).quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vakbonden werkgevers maken meer kapot dan je lief is.
Rechtsbijstand hebben we wel maar die laat ik er liever buiten. Waarom maakt de bond meer kapot? Als de werkgevers zichzelf nu gewoon aan de regeltjes houden heb je geen rechtsbijstand of een bond nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vakbonden maken meer kapot dan je lief is. Maargoed, gewoon je rechtsbijstand inschakelen (als je zo slim was om die te hebben).
Nee want kijk, in de wereld van de libertariers en andere rechtsen gedragen werkgevers zich alleen maar slecht omdat er vakbonden zijn. Waren die er niet dan zouden werkgevers op magische wijze zich heel netjes gedragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Rechtsbijstand hebben we wel maar die laat ik er liever buiten. Waarom maakt de bond meer kapot? Als de werkgevers zichzelf nu gewoon aan de regeltjes houden heb je geen rechtsbijstand of een bond nodig.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee want kijk, in de wereld van de libertariers en andere rechtsen gedragen werkgevers zich alleen maar slecht omdat er vakbonden zijn. Waren die er niet dan zouden werkgevers op magische wijze zich heel netjes gedragen.
Zoals werkgevers zich nu dus wel goed gedragen omdat er vakbonden zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee want kijk, in de wereld van de libertariers en andere rechtsen gedragen werkgevers zich alleen maar slecht omdat er vakbonden zijn. Waren die er niet dan zouden werkgevers op magische wijze zich heel netjes gedragen.
Dat is dubbel fout in jouw ogenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef ethiraseth het volgende:
Jij niks, aangezien je én rechts én beta bent.
rechtsen en betas kunnen geen kunst appreciëren, jeweettoch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dubbel fout in jouw ogen?
Beta's en alfa's horen allebei in een (rechtse) samenleving thuis
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
rechtsen en betas kunnen geen kunst appreciëren, jeweettoch.
Maar linksen en alpha's hebben geen geld om kunst te kopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
rechtsen en betas kunnen geen kunst appreciëren, jeweettoch.
daarom maken we communistische kunst.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar linksen en alpha's hebben geen geld om kunst te kopen.
Rechts is stom. Ik werd op FOK! laatst aangevallen door een roedel rechtse hyena's omdat ik vind dat lokale musea behouden moeten blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan een softcore beta aangezien ik meer kunst in m'n opleiding heb genoten dan 90% van Nederland (zo ook in m'n opvoeding) en rechtsen kunnen kunst wel apprecieren, maar willen het niet nodeloos subsidieren.
Dus als jullie kunst mogen maken, mogen wij de HRA houden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
daarom maken we communistische kunst.
Als jij er voor wilt blijven betalen en dingen met te weinig bezoekers in stand wilt houden met je eigen geld, mag dat hoor. Maar ook al maken we lokale musea gratis, we kunnen de tokkies niet op die manier heropvoeden. Ik bezoek een museum of 8 per jaar, dus voel me niet aangesproken dat ik de lokale musea niet steun.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts is stom. Ik werd laatst aangevallen door een roedel rechtse hyena's omdat ik vind dat lokale musea behouden moeten blijven
Ja hoor. Het kostte me gisteren ¤ 5,40quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
Dat gejank over geld van rechts altijd. Dodelijk vermoeiend. geld geld geld geld geld geld geld geld. Lijkt wel of dat het enige is waar ze de godganse dag aan denken. Denken rechtse mannen eigenlijk wel aan sex, of alleen aan hoeveel het kost om sex met een vrouw te hebben?
Rosenthal is een enorme prutser. Een blik is voldoende om dat te kunnen constateren. Niveau Elsevier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:51 schreef eriksd het volgende:
Hillen en Rosenthal mogen wel vervangen worden wat mij betreft.
Ja, ik mag altijd gratis naar binnen omdat ik van de pers ben, dus mijn bijdrage is enigszins beperkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij er voor wilt blijven betalen en dingen met te weinig bezoekers in stand wilt houden met je eigen geld, mag dat hoor. Maar ook al maken we lokale musea gratis, we kunnen de tokkies niet op die manier heropvoeden. Ik bezoek een museum of 8 per jaar, dus voel me niet aangesproken dat ik de lokale musea niet steun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |