Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben ook bang voor deze ontwikkeling. Maar op een andere manier dan jij. Dat het tuig steeds verder gaat blijkbaar. Dát vind ik een beangstigende ontwikkeling.
Want hoe is het mogelijk dat ze deze jongens, die ze geidentificeerd hebben nog niet hebben opgepakt? Hoe bestaat zoiets?
En wat als ze beslissen om niet meer thuis te komen?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.
Waarom melden ze dat dan al?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.
. Bron: Wikipediaquote:Een tuchtschool is in Nederland een strafinrichting voor minderjarigen. De verblijfsduur bedraagt 1 tot 6 maanden voor kinderen jonger dan 14 jaar, en ten hoogste 1 jaar voor kinderen van 14 tot 18 jaar
Ik ben ook bang voor deze ontwikkeling. Er zijn veel betere manieren om dit vuil tuig over te halen om nooit meer iemand lastig te vallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Ik ben bang voor deze ontwikkeling. Iedereen weet toch dat strenger straffen niet helpt
voor een moord krijg je in dit land nieteens zoveel jaarquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef speknek het volgende:
Dat wordt schoffelen. Meer is het ook niet waard trouwens.
http://www.dumpert.nl/med(...)eisje_van_fiets.htmlquote:Op maandag 7 februari 2011 22:20 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
heb je ook een link naar die video?
Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh, zo erg was het toch ook weer niet? Het was niet meer dan wat pesten toch?²
Nee dat is het alleen als je het met 15 man doet, pas dan is het pesten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.
Ja, dat is het dan ook. Dat vind ik niet zo'n zware straf waard.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.
Maar het is wel erger dan dat meisje van haar fiets beroven, of niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is het dan ook. Dat vind ik niet zo'n zware straf waard.²
en diefstal ... onder anderequote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh, zo erg was het toch ook weer niet? Het was niet meer dan wat pesten toch?²
Dat kan zeker niet, maar ze heeft haar fiets toch terug gekregen? En voor fietsendiefstal ga je de cel toch niet in? En zeker niet voor 6 jaar toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar het is wel erger dan dat meisje van haar fiets beroven, of niet?
Voor het stelen van een fiets? WTFquote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Zienswijze het volgende:
Wat een belachelijke wetgeving. Voor zo'n vergrijp is dat maximun straf slechts 6 jaar? Ik zou ze eerder 20 of 30 jaar geven, in de cel met water en brood.
Dat meisje heeft de komende jaren een trauma. Dat betekent dat zij dus harder dan de daders wordt gestraft.
6 jaar is een beetje overdreven natuurlijk, maar tegelijkertijd gun ik het die nietsnutten ook wel weerquote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan zeker niet, maar ze heeft haar fiets toch terug gekregen? En voor fietsendiefstal ga je de cel toch niet in? En zeker niet voor 6 jaar toch?²
Groepsgedrag, het meisje in elkaar trappen en er openlijk lol in hebben als iemand pijn lijdt.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Voor het stelen van een fiets? WTF
Ik heb precies hetzelfde. Ik vind het zielig voor de girl in kwestie.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
6 jaar is een beetje overdreven natuurlijk, maar tegelijkertijd gun ik het die nietsnutten ook wel weer
Nee normaliter niet nee. Ware het niet dat (zoals je misschien opgevallen isquote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan zeker niet, maar ze heeft haar fiets toch terug gekregen? En voor fietsendiefstal ga je de cel toch niet in? En zeker niet voor 6 jaar toch?²
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Iedereen weet toch dat strenger straffen niet helpt
Het ironische is dat de bevolking nu financieel moet opdraaien wanneer dat tuig in de gevangenis (eh, ik bedoel staatshotel) belandt.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef xenobinol het volgende:
Als ze mij nu eens als verlicht despoot aanstellen zal ik er voor zorgen dat dit soort tuig gemarteld en geradbraakt word op de kaasmarkt![]()
Gewoon zoals ze dat vroeger deden met tuig, hielp het? Geen idee.... maar het was wel een leuk dagje uit voor de bevolking
Met jou komen we er welquote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Jammer dat ik niemand hoor over hulp bieden aan die jongens
Wat voor soort hulp had je in gedachten?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Jammer dat ik niemand hoor over hulp bieden aan die jongens
Daarom is dit bericht ook niet serieus te nemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
6 jaar voor een vermeende fietsendiefstal zou trouwens wel weer lachwekkend zijn.In feite geeft je daarmee dat Nederland als rechtstaat totaal niet berekent is op dergelijke figuren.
Wat is daar ironisch aan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het ironische is dat de bevolking nu financieel moet opdraaien wanneer dat tuig in de gevangenis (eh, ik bedoel staatshotel) belandt.
Dat onschuldige mensen moeten opdraaien voor de wanpraktijken van de ander.quote:
Oh, je was even vergeten in welk land je woont?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat onschuldige mensen moeten opdraaien voor de wanpraktijken van de ander.
Er zijn landen waar dat zo ongeveer nog gebeurt, misschien kun je daar eens gaan kijken als dat je aanspreekt.quote:Vroeger had het onschuldige volk nog een mooi dagje uit; nu moet het volk werken om dat tuig te onderhouden. De ironie!
ik vraag me eigenlijk toch wel vooral af waarom ze het doen, wat is er nou leuk een meisje te beroven van haar fiets als je haar ook aan een groepsverkrachting kan onderwerpen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies; oog om oog, tand om tand. Dat zal ze leren.
Precies.... vroeger ging je net even wat eerder van het land af naar het stadsplein toe om de executies bij te wonen. Gewoon gezellig met zijn allen zien hoe zo'n ellendeling vernedert en gesloopt werd door een beul. Was ook nog eens goed voor de commercie want waar veel mensen samenkomen valt het een en ander te verkopenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat onschuldige mensen moeten opdraaien voor de wanpraktijken van de ander.
Vroeger had het onschuldige volk nog een mooi dagje uit; nu moet het volk werken om dat tuig te onderhouden. De ironie!
Bij de echte psychopaten zal dat niet werken, die moeten we dus ook gewoon een spuitje geven. Maar bij de opportunistische rotzakjes die last hebben van een gebrekkige opvoeding kan een jaartje bootcamp echt wel het verschil maken imo.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef Xa1pt het volgende:
Precies; oog om oog, tand om tand. Dat zal ze leren.
Vroeger eindigde je voor een diefstal zelden op het schavot.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies.... vroeger ging je net even wat eerder van het land af naar het stadsplein toe om de executies bij te wonen. Gewoon gezellig met zijn allen zien hoe zo'n ellendeling vernedert en gesloopt werd door een beul. Was ook nog eens goed voor de commercie want waar veel mensen samenkomen valt het een en ander te verkopen
Zouden ze hier ook eens moeten doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger eindigde je voor een diefstal zelden op het schavot.
De waaghals die echter als volksmenner publiekelijk meende wetteloosheid of Goddeloosheid te prediken werd regelmatig ter dood veroordeeld.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |