abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 22:47:34 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92482064
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh, zo erg was het toch ook weer niet? Het was niet meer dan wat pesten toch? :?

:{²
en diefstal ... onder andere

anyways, volgens mij gaat de politie niet over de strafmaat, de officier van justitie kan forse straffen eisen maar uiteindelijk besluit de rechter of ze forse straffen krijgen

6 jaar lijkt me iig rijkelijk overdreven, laat die figuren het meisje een nieuwe fiets naar keuze en een flinke schadevergoeding geven, eventueel een week of wat in de cel voor de ringleader(s) maar dan lijkt het me wel goed zo

en ik kan niet in dr hoofd kijken maar ik zag op die video geen doodsbang meisje, ze was terecht goed pissig maar doodsbang is wat anders volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_92482232
Jammer dat dat kolerejoch rechts in beeld niet gewoon keihard zijn nek breekt op het moment dat hij valt.
Een beetje de held uithangen in de groep, probeer eens een volwassene aan te pakken, mogen ze blij zijn dat er iemand zonder pijn vanaf komt :r
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_92482718
Klauwen eraf hakken bij dat tuig :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92482729
6 jaar :')

Ik gun ze het wel trouwens maar de man die dat soort onzin uit z'n mond heeft laten komen is niet helemaal serieus te nemen.
Conscience do cost.
pi_92482750
Dat wordt een flinke foei denk ik zo.
pi_92482825
Wat een belachelijke wetgeving. Voor zo'n vergrijp is dat maximun straf slechts 6 jaar? Ik zou ze eerder 20 of 30 jaar geven, in de cel met water en brood.

Dat meisje heeft de komende jaren een trauma. Dat betekent dat zij dus harder dan de daders wordt gestraft.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:03:21 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92482848
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Maar het is wel erger dan dat meisje van haar fiets beroven, of niet?
Dat kan zeker niet, maar ze heeft haar fiets toch terug gekregen? En voor fietsendiefstal ga je de cel toch niet in? En zeker niet voor 6 jaar toch? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_92482867
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Zienswijze het volgende:
Wat een belachelijke wetgeving. Voor zo'n vergrijp is dat maximun straf slechts 6 jaar? Ik zou ze eerder 20 of 30 jaar geven, in de cel met water en brood.

Dat meisje heeft de komende jaren een trauma. Dat betekent dat zij dus harder dan de daders wordt gestraft.
Voor het stelen van een fiets? WTF :')
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_92482950
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat kan zeker niet, maar ze heeft haar fiets toch terug gekregen? En voor fietsendiefstal ga je de cel toch niet in? En zeker niet voor 6 jaar toch? :{

6 jaar is een beetje overdreven natuurlijk, maar tegelijkertijd gun ik het die nietsnutten ook wel weer :Y
pi_92482971
quote:
8s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Voor het stelen van een fiets? WTF :')
Groepsgedrag, het meisje in elkaar trappen en er openlijk lol in hebben als iemand pijn lijdt.

Allemaal factoren die mee spelen.

We moeten eens af van die linkse wetgeving.

In Marokko zouden ze aangepakt worden door de politie en de staat; in dit links land komen ze er met een lachtertje van af.

De omgekeerde wereld als je het mij vraagt; dat meisje wordt nu harder dan de daders gestraft.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:07:36 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92483054
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

6 jaar is een beetje overdreven natuurlijk, maar tegelijkertijd gun ik het die nietsnutten ook wel weer :Y
Ik heb precies hetzelfde. Ik vind het zielig voor de girl in kwestie. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_92483130
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee normaliter niet nee. Ware het niet dat (zoals je misschien opgevallen is :') ) dit soort praktijken nogal gevoelig liggen in deze samenleving.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92483149
Als ze mij nu eens als verlicht despoot aanstellen zal ik er voor zorgen dat dit soort tuig gemarteld en geradbraakt word op de kaasmarkt *O*
Gewoon zoals ze dat vroeger deden met tuig, hielp het? Geen idee.... maar het was wel een leuk dagje uit voor de bevolking ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_92483190
Volgens mij slentert ze op het laatst terug met haar fiets.

Toch lijkt het me diefstal. Het opgeschoren bontkraagje neemt een loopje met de fiets. De mishandeling (hoewel niet gruwelijk anders dan de Telegraaf beweert) in groepsverband komt daarboven op, hoewel het een aantal zachte trappen tegen haar kont en wat mislukte slidings betreft. Het is duidelijk geen Rachid Bouaouzan, die Marokkaanse dwerg.

Zes jaar cel voor een minderjarige klinkt heel mooi, maar het wordt waarschijnlijk 80 uur schoffelen op zijn hoogst.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:10:21 #40
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_92483239
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Iedereen weet toch dat strenger straffen niet helpt
Spreek voor jezelf.

Als iedereen dat wist dan was er geen discussie over, speurneus. Wat een ontzettend typisch toontje weer. "Iedereen weet toch dat...", "Een weldenkend mens zou toch niet...", "Als je kunt nadenken dat weet je...", "Met een beetje opleiding kun je zelf ook wel bedenken dat..."

Ik hoef niet te raden van welke kant jij bent. Maar van elitarisme geen sprake hoor :')
Ik wens je een dolfijne dag
pi_92483244
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef xenobinol het volgende:
Als ze mij nu eens als verlicht despoot aanstellen zal ik er voor zorgen dat dit soort tuig gemarteld en geradbraakt word op de kaasmarkt *O*
Gewoon zoals ze dat vroeger deden met tuig, hielp het? Geen idee.... maar het was wel een leuk dagje uit voor de bevolking ^O^
Het ironische is dat de bevolking nu financieel moet opdraaien wanneer dat tuig in de gevangenis (eh, ik bedoel staatshotel) belandt.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:11:55 #42
326340 The_Silver_Surfer
Shine like never before
pi_92483323
Jammer dat ik niemand hoor over hulp bieden aan die jongens
pi_92483337
Waarom wordt die linkse burgemeester van Gouda niet eens een keer in elkaar getrapt? Hij is er verantwoordelijk voor. Niet dat ik wil opruien tot geweld, maar dan weet hij een keer hoe het voelt.
pi_92483351
Die snotaapjes lijken niet ouder dan 12 jaar. Gaat dus nooit gebeuren die 6 jaar. Bovendien zijn de vergrijpen vervelend, maar relatief gezien niet ernstig.

Dus wie houdt de politie voor de gek? :?
  maandag 7 februari 2011 @ 23:15:33 #45
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_92483505
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Met jou komen we er wel _O-

Je bent een paar decennia te laat geboren. Een twintig jaar geleden was je best op je plek geweest in de Nederlandse politiek. Gelukkig beseffen we ons steeds beter dat dit soort kletspraat van de gekken is, en wordt er niet meer serieus naar geluisterd.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_92483751
Wat dat tuig op dat filmje doet is natuurlijk van geen kanten goed te praten, maar de schaamteloze manier waarop de Telegraaf er mee aan de haal gaat vind ik nog veel erger. "Brute misdaad" ... "gruwelijke mishandeling" my ass! Wat een ongelooflijk tendentieuze k**krant is het ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2011 23:22:47 ]
pi_92483783
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Wat voor soort hulp had je in gedachten?
pi_92483866
6 jaar voor een vermeende fietsendiefstal zou trouwens wel weer lachwekkend zijn.In feite geeft je daarmee dat Nederland als rechtstaat totaal niet berekent is op dergelijke figuren.
Groetjes, Ezio.
pi_92483898
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
6 jaar voor een vermeende fietsendiefstal zou trouwens wel weer lachwekkend zijn.In feite geeft je daarmee dat Nederland als rechtstaat totaal niet berekent is op dergelijke figuren.
Daarom is dit bericht ook niet serieus te nemen. :)
pi_92483914
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het ironische is dat de bevolking nu financieel moet opdraaien wanneer dat tuig in de gevangenis (eh, ik bedoel staatshotel) belandt.
Wat is daar ironisch aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')