Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben ook bang voor deze ontwikkeling. Maar op een andere manier dan jij. Dat het tuig steeds verder gaat blijkbaar. Dát vind ik een beangstigende ontwikkeling.
Want hoe is het mogelijk dat ze deze jongens, die ze geidentificeerd hebben nog niet hebben opgepakt? Hoe bestaat zoiets?
En wat als ze beslissen om niet meer thuis te komen?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.
Waarom melden ze dat dan al?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.
. Bron: Wikipediaquote:Een tuchtschool is in Nederland een strafinrichting voor minderjarigen. De verblijfsduur bedraagt 1 tot 6 maanden voor kinderen jonger dan 14 jaar, en ten hoogste 1 jaar voor kinderen van 14 tot 18 jaar
Ik ben ook bang voor deze ontwikkeling. Er zijn veel betere manieren om dit vuil tuig over te halen om nooit meer iemand lastig te vallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Ik ben bang voor deze ontwikkeling. Iedereen weet toch dat strenger straffen niet helpt
voor een moord krijg je in dit land nieteens zoveel jaarquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef speknek het volgende:
Dat wordt schoffelen. Meer is het ook niet waard trouwens.
http://www.dumpert.nl/med(...)eisje_van_fiets.htmlquote:Op maandag 7 februari 2011 22:20 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
heb je ook een link naar die video?
Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh, zo erg was het toch ook weer niet? Het was niet meer dan wat pesten toch?²
Nee dat is het alleen als je het met 15 man doet, pas dan is het pesten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.
Ja, dat is het dan ook. Dat vind ik niet zo'n zware straf waard.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.
Maar het is wel erger dan dat meisje van haar fiets beroven, of niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is het dan ook. Dat vind ik niet zo'n zware straf waard.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |