abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2011 @ 21:49:23 #1
326340 The_Silver_Surfer
Shine like never before
pi_92479628
GOUDA - De groep Marokkanen die een 15-jarig meisje in Gouda heeft belaagd en haar fiets stal, hangt volgens de politie forse celstraffen boven het hoofd.

Het politiekorps Hollands Midden zegt dat de maximumstraf voor 'diefstal in vereniging' en openlijke geweldpleging kan oplopen tot zes jaar. Hun identiteit is achterhaald. De politie verwacht dat het tuig snel kan worden opgepakt, meldt Westonline.

Vrijdag dook er op internet een video op van de brute misdaad. Op de beelden van de gruwelijek mishandeling is te zien hoe het meisje onder luid gejoel van achteren meermalen getrapt wordt.

Het doodsbange slachtoffer heeft aangifte gedaan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)link_straffen__.html

Ik ben bang voor deze ontwikkeling. Iedereen weet toch dat strenger straffen niet helpt
pi_92479843
Ik ben ook bang voor deze ontwikkeling. Maar op een andere manier dan jij. Dat het tuig steeds verder gaat blijkbaar. Dát vind ik een beangstigende ontwikkeling.

Want hoe is het mogelijk dat ze deze jongens, die ze geidentificeerd hebben nog niet hebben opgepakt? Hoe bestaat zoiets?
pi_92480019
Fors is nogal subjectief.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:03:11 #4
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_92480486
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben ook bang voor deze ontwikkeling. Maar op een andere manier dan jij. Dat het tuig steeds verder gaat blijkbaar. Dát vind ik een beangstigende ontwikkeling.

Want hoe is het mogelijk dat ze deze jongens, die ze geidentificeerd hebben nog niet hebben opgepakt? Hoe bestaat zoiets?
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:04:01 #5
326340 The_Silver_Surfer
Shine like never before
pi_92480545
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze vandaag of morgen thuis opgepakt zouden worden.
En wat als ze beslissen om niet meer thuis te komen?
pi_92480576
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Waarom melden ze dat dan al? :') die lui gaan er dan snel vandoor.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:05:07 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_92480623
Sterk dat dat meisje de aangifte doorzet ^O^
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_92480674
Edit
pi_92480695
quote:
Een tuchtschool is in Nederland een strafinrichting voor minderjarigen. De verblijfsduur bedraagt 1 tot 6 maanden voor kinderen jonger dan 14 jaar, en ten hoogste 1 jaar voor kinderen van 14 tot 18 jaar
. Bron: Wikipedia

Mag best wat langer, jaartje of 6 ofzo. Ik denk dat een normale gevangenis averechts werkt.
pi_92480701
Mwa, maat van me deed ook ooit eens aangifte van mishandeling, naam + adres waren bekend, maar uiteindelijk werd die gast pas na weken verhoord, lukte niet voor zijn vakantie dus werd het daarna.. Moet kunnen, wat stelt iemand voor zn kop proberen te slaan met een stalen pijp nou voor als je slechts zn arm raakt en wat bot laat scheuren.

Dus niet echt nieuw dat dat zolang duurt voor er iemand verhoord wordt of laat staan opgepakt. :') Ook uitermate positief dat de volledige naam en adres gegevens van dat meisje straks bij de advocaat van de daders ligt :r
pi_92480720
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Ik ben bang voor deze ontwikkeling. Iedereen weet toch dat strenger straffen niet helpt
Ik ben ook bang voor deze ontwikkeling. Er zijn veel betere manieren om dit vuil tuig over te halen om nooit meer iemand lastig te vallen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 februari 2011 @ 22:08:08 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_92480764
Haha dat slaat natuurlijk nergens op en gaat ook geen rechter in mee. Dat wordt schoffelen. Meer is het ook niet waard trouwens. Wel goed dat ze gelijk doorhebben wie het zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:08:08 #13
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92480766
6 jaar :')
O)))
pi_92481038
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef arucard het volgende:
voor een moord krijg je in dit land nieteens zoveel jaar :')

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef speknek het volgende:
Dat wordt schoffelen. Meer is het ook niet waard trouwens.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:20:12 #15
317913 1-800-cop-shot
Armed Society = Polite Society
pi_92481200
heb je ook een link naar die video?
pi_92481435
Praatjes voor de vaak.
Het voorval vond plaats toen het nog volop winter was, en dat is al even geleden.
Als er geen filmpje opgedoken was was de politie gewoon doorgegaan met het routinematig bekeuren van brave burgers. lees parkeerbonnen schrijven en flitsen vanachter de struiken.
-
  maandag 7 februari 2011 @ 22:37:09 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92481712
Huh, zo erg was het toch ook weer niet? Het was niet meer dan wat pesten toch? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_92481800
quote:
5s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:20 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
heb je ook een link naar die video?
http://www.dumpert.nl/med(...)eisje_van_fiets.html
pi_92481853
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef arucard het volgende:
Kansloos volk wegstoppen waar niemand er last van heeft ^O^
  maandag 7 februari 2011 @ 22:43:38 #20
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_92481875
Yeah fucking right, uiteindelijk komen ze er met wat schoffelen vanaf :')

http://www.geenstijl.nl/m(...)ig_keihard.html#more

Gouda-jeugd zoveelste kans voor bluf en grootspraak

Een filmpje op Dumpert, dat scheelt: de politie in Gouda heeft de identiteit van de fietsjattende- en meisjesbelagende kansenjeugd achterhaald, zegt de politie, en belooft nu al snoeiharde straffen.

"Misschien wel zes jaar cel, moet je maar geen dingen jatten als je in een groep opereert". Tot zover de gedroomde symboolpolitieke populistische fopsamenleving, terug naar de werkelijkheid. Deze jongens worden als individu beoordeeld, niks groep. Ze jatten die fiets niet eens, en dan nog, hoeveel staat er op diefstal van een fiets? Geen enkele D66-rechter gaat deze jongens celstraf geven voor het gooien van sneeuwballen.

Bovendien zullen de meeste daders minderjarig zijn waardoor ze hooguit maar weer eens vermanend zullen worden toegesproken om vervolgens een aai over de bol te krijgen, zodat ze kwiek en fief wraak kunnen nemen op het slachtoffer dat aangifte deed. Naam en adres worden toch genoemd bij de rechtszaak, wel zo makkelijk.

En waarom worden deze jongens telkens "volgende week" opgepakt? Moeten de gemoederen eerst zijn bedaard zodat, als ze überhaupt worden opgepakt, het niemand nog interesseert welke straffen deze jongens krijgen? Laat den burger toch niet lachen.
pi_92481887
Iedereen weet dat... lolwut? Ik heb een andere voor je:

iedereen weet dat niet straffen niet helpt.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_92481909
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh, zo erg was het toch ook weer niet? Het was niet meer dan wat pesten toch? :?

Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.
pi_92481951
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Als ik een Moslima de hoofddoek van haar hoofd trek, is dat dan ook alleen maar pesten? Ik vind van wel.
Nee dat is het alleen als je het met 15 man doet, pas dan is het pesten.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  maandag 7 februari 2011 @ 22:46:00 #24
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92481977
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ja, dat is het dan ook. Dat vind ik niet zo'n zware straf waard. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_92482047
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dat is het dan ook. Dat vind ik niet zo'n zware straf waard. :{

Maar het is wel erger dan dat meisje van haar fiets beroven, of niet?
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 22:47:34 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92482064
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:

en diefstal ... onder andere

anyways, volgens mij gaat de politie niet over de strafmaat, de officier van justitie kan forse straffen eisen maar uiteindelijk besluit de rechter of ze forse straffen krijgen

6 jaar lijkt me iig rijkelijk overdreven, laat die figuren het meisje een nieuwe fiets naar keuze en een flinke schadevergoeding geven, eventueel een week of wat in de cel voor de ringleader(s) maar dan lijkt het me wel goed zo

en ik kan niet in dr hoofd kijken maar ik zag op die video geen doodsbang meisje, ze was terecht goed pissig maar doodsbang is wat anders volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_92482232
Jammer dat dat kolerejoch rechts in beeld niet gewoon keihard zijn nek breekt op het moment dat hij valt.
Een beetje de held uithangen in de groep, probeer eens een volwassene aan te pakken, mogen ze blij zijn dat er iemand zonder pijn vanaf komt :r
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_92482718
Klauwen eraf hakken bij dat tuig :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92482729

Ik gun ze het wel trouwens maar de man die dat soort onzin uit z'n mond heeft laten komen is niet helemaal serieus te nemen.
Conscience do cost.
pi_92482750
Dat wordt een flinke foei denk ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')