quote:
OMGquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef Yu-Kee het volgende:
Zelf gemarineerde kipvleugels met de allerlekkerste zelfgemaakte saus + patat + sla!
recept?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef minilot het volgende:
Spur-of-the-momentbeslissing! Ik ga nu havermoutkoekjes met rozijnen bakken!
Voor na het eten vanavond.
http://almostbourdain.blogspot.com/2010/03/momofuku-milk-bars-crack-pie.htmlquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef Yu-Kee het volgende:
Zelf gemarineerde kipvleugels met de allerlekkerste zelfgemaakte saus + patat + sla!
Dat wil ik ook! NU!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef Yu-Kee het volgende:
Hé dat wil ik ook wel van t weekend,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil dit recept maken vanavond: http://www.devegetarier.n(...)asta-met-champignons
Maar ik heb nog wat ricotta over (100 gram ofzo) dat ik op wil maken. Denken jullie dat ik dat er doorheen kan doen, of wordt dat vies?
Haha ja dat leek mij ook, en het is makkelijk te maken (ook niet onbelangrijk voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hé dat wil ik ook wel van t weekend,
Taglietelle met verschillende champis en spinazi ziet eruit als 'win '.
Oh, dat ziet er lekker uit allemaal!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef Tezz het volgende:
Borreltijd!
Overheerlijke schijfjes grove worst met parmezaan en truffel, grillworst met mosterd, belegen kaas met vijgendip, gekruide olijven, blokjes parmezaan in een pittige dressing en haring met uitjes voor de Hollandse touch.
[ afbeelding ]
maak 'm dan ook zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb in tijden geen goede pizza gehad. Overal dezelfde ellende.
Gefeliciteerd! Is het een jongetje of een meisje?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Zo maar eens ontbijten met beschuit met muisjes.
hier ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |