Hij bedoelt geloof ik dat het gerecht wel erg slecht is voor 9 euro. (Dus duur).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:38 schreef bear87 het volgende:
En je hebt het steeds over 'ondanks de prijs' maar 11 euro voor een simpel bord spaghetti vind ik niet zo enorm goedkoop hoor. Je biertje zal een eurootje of 2 zijn, blijft er 9 euro over voor een doodeenvoudige spaghetti. Niet super duur, maar ook niks goedkoops.
Ah, oke:)quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Hij bedoelt geloof ik dat het gerecht wel erg slecht is voor 9 euro. (Dus duur).
Goede review.
Ik zou het voortaan eerst koken, smaakt veel beter!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
180 gram ongekookt of gekookt?
Wij eten hier met z'n tweeën 150 gram ongekookt
spaghetti moet je altijd koken wat ook gebeurd en wat je ook ziet als je voor die lange open keuken staat waar ze het afgemeten plastic bakje met inhoud in een metalen bak gooien,vervolgens in kokend water doen voor ?-/+2 min oid,en dan eruit halen en dan in de wok mieteren waar ze de saus al in hebben gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef XL het volgende:
Ik zou het voortaan eerst koken, smaakt veel beter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop