quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hele gebouw met die kleurtjes, afschuwelijk.
Inclusief die grafkist in de linker onderhoek
En jij zeker bij 3 pakken bambix?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Jij hebt je smaak zeker bij twee pakken brinta gekregen.
is niet voor niets te huurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hele gebouw met die kleurtjes, afschuwelijk.
Inclusief die grafkist in de linker onderhoek
ouch my eyesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Yozzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Welgelegen, Sportcomplex in Utrecht.
Wtf. Dat is juist awesome.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
(Is niet in Nederland, in Praag maar wel echt foeilelijk)
Die in Praag is echt walgelijk lelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
De Fontys Eindhoven
[ afbeelding ]
Dit lijkt een beetje op een gebouw in Rotterdam. Als ik daar langsrij, dan krijg ik overal rillingen. Zo lelijk.quote:
nee Utrecht, oudenoord, voormalig sociale dienst gebouw.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is dit in Nijmegen bij het station?
Is dat glas? Lijkt wel dakloodquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef kirsten. het volgende:
Alphens stadhuis (aan de Rijn en niet in Brabant)
wangedrocht met lelijke glasplaten wat nog eens zoveel keer over het begrote budget is heengegaan en nu al half leegstaat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op een gebouw in Rotterdam. Als ik daar langsrij, dan krijg ik overal rillingen. Zo lelijk.
Klopt. De kubuswoningen in Rotterdam (hierboven) en Helmond zijn ontworpen door dezelfde architect, Piet Blom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op een gebouw in Rotterdam.
Mijn vriend werkte daar vroeger om de hoek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Stevennn het volgende:
Crystallic in Leeuwarden.
[ afbeelding ]
ja diequote:
Dat gebouw is baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ja klopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn vriend werkte daar vroeger om de hoek.
Het schijnt dat het ook praktisch nutteloos was.
In de winter schijnt het super koud te zijn en ze moeten veel verwarming gebruiken... ook in de zomer is het super heet daar. Veel geldverspilling door het gebouw.
Ook als je daar langs rij en de zon schijnt erop, dan moet je hopen dat je niets raakt omdat je weinig kan zien (ook met zonnebril).
Wat moet het worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:23 schreef iBenny het volgende:
Welkom in Almere!
[ afbeelding ]
Eerste paal werd geslagen in 2000, hele soap eromheen (bedrijf failliet, bestemmingsplan, blablabla) en na al die jaren staat er nog steeds niet meer dan dit
Een kasteelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |