Die in Praag is echt walgelijk lelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
De Fontys Eindhoven
[ afbeelding ]
(Is niet in Nederland, in Praag maar wel echt foeilelijk)
Dit lijkt een beetje op een gebouw in Rotterdam. Als ik daar langsrij, dan krijg ik overal rillingen. Zo lelijk.quote:
nee Utrecht, oudenoord, voormalig sociale dienst gebouw.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is dit in Nijmegen bij het station?
Is dat glas? Lijkt wel dakloodquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef kirsten. het volgende:
Alphens stadhuis (aan de Rijn en niet in Brabant)
wangedrocht met lelijke glasplaten wat nog eens zoveel keer over het begrote budget is heengegaan en nu al half leegstaat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op een gebouw in Rotterdam. Als ik daar langsrij, dan krijg ik overal rillingen. Zo lelijk.
Klopt. De kubuswoningen in Rotterdam (hierboven) en Helmond zijn ontworpen door dezelfde architect, Piet Blom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op een gebouw in Rotterdam.
Mijn vriend werkte daar vroeger om de hoek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Stevennn het volgende:
Crystallic in Leeuwarden.
[ afbeelding ]
ja diequote:
Dat gebouw is baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ja klopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn vriend werkte daar vroeger om de hoek.
Het schijnt dat het ook praktisch nutteloos was.
In de winter schijnt het super koud te zijn en ze moeten veel verwarming gebruiken... ook in de zomer is het super heet daar. Veel geldverspilling door het gebouw.
Ook als je daar langs rij en de zon schijnt erop, dan moet je hopen dat je niets raakt omdat je weinig kan zien (ook met zonnebril).
Wat moet het worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:23 schreef iBenny het volgende:
Welkom in Almere!
[ afbeelding ]
Eerste paal werd geslagen in 2000, hele soap eromheen (bedrijf failliet, bestemmingsplan, blablabla) en na al die jaren staat er nog steeds niet meer dan dit
Een kasteelquote:
Daar fiets ik elke dag 2x langs. Dat blok grafkanker op heipalen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[ afbeelding ]
Het voormalig Gak gebouw in Amsterdam-West. Nu aan het vervallen van ellende omdat er al 5 jaar niemand in wil. Zelfs de kunstacademie vond het prut (al speelde ook mee dat de kunstzinnige tiepjes de plaatselijke Marokkanen primitief vonden)
Of een bijenkast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Cupcake. het volgende:
Ik nomineer het gemeentehuis van Sittard.Ik vind het net een gevangenis.
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer niet lelijk. Dit is gewoon kunstzinnig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Cupcake. het volgende:
Ik nomineer het gemeentehuis van Sittard.Ik vind het net een gevangenis.
[ afbeelding ]
Die in Praag is mooi. Staat toch als je vanaf onderaan dat lange hoofdplein waar aan het eind het museum staat (naam vergetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
De Fontys Eindhoven
[ afbeelding ]
Dat ziet er awesome uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef Mopst3r het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen veel mensen in Almere voor kiezen, ik vind het echter een bazenpand
Ik wist gewoon dat deze op de eerste pagina te vinden zou zijn. Daar moeten ze idd een grote bom op gooien.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
De Neudeflat in Utrecht.
Lelijk grafgebouw wat totaal misplaatst staat in het centrum van Utrecht, maar ook nog eens alle zon blokkeert waardoor je op het grootste terras van Utrecht in de schaduw moet zitten...
Is tevens ook verkozen tot lelijkste gebouw van Utrecht..
Waar in Almere staat het?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef Mopst3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe dát nou uiteindelijk wordt, kan best leuk zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:23 schreef iBenny het volgende:
Welkom in Almere!
[ afbeelding ]
Eerste paal werd geslagen in 2000, hele soap eromheen (bedrijf failliet, bestemmingsplan, blablabla) en na al die jaren staat er nog steeds niet meer dan dit
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef Mopst3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel een club op Ibizaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef Mopst3r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dát nou uiteindelijk wordt, kan best leuk zijn
Oh dat is een prima gebouw als je vergelijkt met alles in dit topicquote:
Het gebouw wat naast dit gebouw staat daarentegen:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind het hoofdgebouw van de Vrije Universiteit zeldzaam lelijk.
[ afbeelding ]
Foto komt bij een artikel vandaan over dat de VU het wil afbreken.
[..]
Zeg dan gewoon dat het te lelijk is...
We hebben een winnaar, gooi het topic maar dicht.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
De Neudeflat in Utrecht.
Lelijk grafgebouw wat totaal misplaatst staat in het centrum van Utrecht, maar ook nog eens alle zon blokkeert waardoor je op het grootste terras van Utrecht in de schaduw moet zitten...
Is tevens ook verkozen tot lelijkste gebouw van Utrecht..
Die vind ik juist wel wat hebben. Constant de vierkante vlakken aangehoudenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:43 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
De Duitsers hadden wat later mogen komen van mij.. Marconiplein in R'dam
Ik wil wel meegaan hierin. Het gebouw straalt werkelijk helemaal niets uit, alsof het ontworpen is door een accountant raamambtenaar die per ongeluk de bouwschets van de fundering van een ander gebouw in de la van de projectontwikkelaar heeft gelegd, en dat 'kunstwerk' ernaast is een oefeninkje met duplo blokken van de architect z'n zoontje van twee geweest, wat hij in beton heeft gegoten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef mushanga het volgende:
gemeentehuis Bussum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat tijdelijke station van arnheim is ook al weer een tijdje 'tijdelijk' zeg !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Yozzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Welgelegen, Sportcomplex in Utrecht.
[ afbeelding ]
Het tijdelijke station van Arnhem.
Het lijkt een carillon te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:27 schreef speknek het volgende:
en dat 'kunstwerk' ernaast is een oefeninkje met duplo blokken van de architect z'n zoontje van twee geweest, wat hij in beton heeft gegoten.
Welke Reef, Oldenzaal?quote:
Een vrij standaard ontwerp ook nog. Dat carillongebouw staat op een paar dozijn plaatsen in Nederland.quote:
Al een poos niet meer geweest als leverancier, ik zal binnenkort es kijken. Nog een paar leuke bijdragen uit Assen:quote:
Dit is in Groningen idd. Het museum. Net zo leuk als het stadsbalkon (fietsenstalling) wat ze nu voor het prachtige stationsgebouw hebben geplaatst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:36 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Is dit in Groningen? Zo vanaf dit vogel-gezichtspunt ziet het er erg lelijk uit idd.
Lijkt wel op het gevaarte van Het Openluchtmuseum.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Treinhomo het volgende:
De Mezz in Breda:
[ afbeelding ]
Jammer dat niet iedereen vermeldt wat voor gebouw ze posten en waar het staat.
Ik vind Reef helemaal niet zo'n lelijk gebouw hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Al een poos niet meer geweest als leverancier, ik zal binnenkort es kijken. Nog een paar leuke bijdragen uit Assen:
[ afbeelding ]
Het station van Assen, net een moskee
[ afbeelding ]
Het stadhuis, ook al zo'n gedrocht
Die kerkquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Fredo55 het volgende:
Het gemeentehuis van Tholen:
[ afbeelding ]
Kerk in Tholen:
[ afbeelding ]
Net een figuur uit Star Wars ofzoquote:
Zijn toch allebei best aardige gebouwen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Fredo55 het volgende:
Het gemeentehuis van Tholen:
[ afbeelding ]
Kerk in Tholen:
[ afbeelding ]
Prachtig gebouwquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Treinhomo het volgende:
De Mezz in Breda:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n mooi gebouwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
Om over de HEMA nog maar te zwijgen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De gebouwen waarin de V&D in gevestigd is zijn over het algemeen ook wansmakelijk.
Och god, was al genoemd. Schud mijn hand VGA4xZoomquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef VGA4xZoom het volgende:
Dit gedrocht;
[ afbeelding ]
't Groninger museum
Dat ziet er echt uit alsof een reuze gebouw wat random gebouwen uitgekotst heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Het Groninger museum, tegenover Groningen CS. Echt. Bah.
Vergeet die in Eindhoven niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Om over de HEMA nog maar te zwijgen...
[ afbeelding ]
Gouda
[ afbeelding ]
Nijmegen
[ afbeelding ]
Purmerend
[ afbeelding ]
Tilburg
[ afbeelding ]
Arnhem Presikhaaf
Je ziet het winkelcentrum, de HEMA winkel zit binnen en zie je dus niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Om over de HEMA nog maar te zwijgen...
[ afbeelding ]
Purmerend
Het hele Willem Eggert Centrum kwalificeert als bouwgruwel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef BWRaep het volgende:
[..]
Je ziet het winkelcentrum, de HEMA winkel zit binnen en zie je dus niet.
Het HEMA cafeetje, in de glazenbak, is niets mis mee.
Allemaal eigenlijk in P'end.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het hele Willem Eggert Centrum kwalificeert als bouwgruwel.
Behalve enkele oude huisjes nabij het centrum die nog best te pruimen zijn, is alles een gruwel hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het hele Willem Eggert Centrum kwalificeert als bouwgruwel.
Was inderdaad prachtig hotel.....quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Het lelijkste gebouw van Leeuwarden in ieder geval staat op de rand van het historisch centrum van de stad , gelukkig zijn ze bezig om dat gedrocht te slopen en er wat mooiers voor op de plaats te zetten.
[ afbeelding ]
Er stond vroeger een prachtig hotel voor in de plaats. Dat witte gebouw rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Gelukkig dat ze zoiets in Haarlem dan ook onder de grond bouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Pinterman het volgende:
Het gebied rond Groningen centraal is inderdaad echt royaal verneukt.
Zo'n mooi oud stationsgebouw:
[ afbeelding ]
En dan bouwen ze er een ontzettend lelijk 'stadsbalkon' voor, met een enorme fietsenstalling eronder die al te klein was voordat hij af was, zodat die fietsenkooi naast het station nog steeds moest blijven
[ afbeelding ]
En dan die gebouwen ernaast, stuk voor stuk lelijk. KPN, UWV Gak, het museum
[ afbeelding ]
Zo'n gebouw zou ik met veel plezier slopenquote:
Allemaal platgooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef blckbb het volgende:
Het Agora Theater in Lelystad
[ afbeelding ]
De gebouwen van Universiteit Utrecht en Hogeschool Utrecht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jemigquote:
deze vind ik leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Treinhomo het volgende:
De Mezz in Breda:
[ afbeelding ]
Het Groninger museum is Koning, een eigen smoel en een goed contrast tussen de klassieke architectuur van de singel en het stationsgebouw. KPN en UWV, dat zijn de lelijke zielloze betonblokken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Pinterman het volgende:
En dan die gebouwen ernaast, stuk voor stuk lelijk. KPN, UWV Gak, het museum
[ afbeelding ]
ach, vroeger deden ze ook tientallen jaren over een kasteel bouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een kasteel
Een jonge/nieuwe stad met een kasteel. De enige geschiedenis/historie die hij met zich mee zal dragen is het falende verhaal rond de bouw ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |