Hij heeft heel veel tutorials en ook belangrijk...ze zijn heel duidelijk. Ik heb het patroon van mijn deken ook van hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Cool! Een man die haakinstructie geeft, heb een klein stukje gekeken en dit is echt supermakkelijk! Ik heb ook al een bolletje wol gevonden, zal bij daglicht nog eens in mijn handwerkmand duiken want het is nog een nieuw bolletje, beetje zonde om dat te gebruiken hiervoor want van 1 heel bolletje wol kan ik vast nog wel iets leuks maken (het is antiek dus kleur bijbestellen ga ik niet eens proberen).
En dan met een stukje Lush-zeepquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je de restjes hebt gevonden (tip: Kringloopwinkel) dan heb ik de tutorial voor je.
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef Tan het volgende:
Handige hariët, wat dapper om meteen met de eendjes te beginnen, ik haak nu een kleine week en hij lijkt me nog steeds erg moeilijkMaar goed, een roos leek me ook moeilijk en d'r is geen bal aan, ik heb 'm in een halve dag af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over geel met roze gesprokenIk hield 'm bij het raam voor beter licht en zie net bij het bekijken van de foto's pas de prachtige combinatie geel-roze... hè Trui
Ik moest nog een extra cadeautje hebben voor mijn schoonzusje en bij deze dus die roos met een speldje, kan ze 'm op haar tas of sjaal of een muts spelden of zo.
Dank voor de tip, Tan. Hij zegt in de tutorial dat je voor wat je wilt bereiken, je materiaal moet kiezen. "Als je meer wilt scrubben, neem dan een wol met acryl erin."quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Tan het volgende:
Leuk met haken, ik heb ze wel gemaakt met vilt-techniek, is ook leuk. ik denk trouwens dat als je dit van 100% wol maakt dat het ook gaat vervilten. wol+zeep+warm water = vilt.
Bij mij is het ook een kleine wolwinkel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb meer dan op de foto staat
![]()
Ik woon in Tilb. maar ik heb nog nooit van Ricken's gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef KarinvdB het volgende:
@herfstblad zit jij niet in de buurt van Tilburg? Ik heb zelf catania gezien bij Ricken's in Alphen en ik zie nu dat ze ook in Tilburg zitten. Misschien een idee?
Ik had al gekeken, maar ik kan Catania niet vinden daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef YPPY het volgende:
Tan, catania gebruik ik vaak en ik vind het erg fijn haken. Het is er ook in veel kleuren, ook belangrijkIk bestel bij hobbydoos.nl, dan heb ik geen verzendkosten en meestal heb ik het na 2 of 3 dagen al in huis.
Gevonden... en besteld. Met enig schuldgevoel want we kunnen het geld op zich best beter gebruikenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:53 schreef YPPY het volgende:
Het valt onder schamenmeijr normotta oid, daar is het een serie van. Heel veel kleuren.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:35 schreef Tan het volgende:
[..]
Gevonden... en besteld. Met enig schuldgevoel want we kunnen het geld op zich best beter gebruiken![]()
Maar een leuke hobby is heel erg gunstig voor mijn goed functioneren als thuis-blijf-moeder prent ik me dan maar in
Een soort smeerolie om alle puberperikelen en slechte nachten te compenseren of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |