Nee, iedere familie heeft een zwart schaap nodig.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt had gewild had ze wel een leuke oliesjeik voor je uitgezocht die nog een provincaaltje miste in zijn harem.
Ik een beetje en knuffelmeisje meer.quote:
Dan eindig je binnen no time in de shoarma ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
Nee, iedere familie heeft een zwart schaap nodig.
En die naar het middenoosten sturen is vragen om problemen.
arm knuffelmeisjequote:Op maandag 7 februari 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik een beetje en knuffelmeisje meer.
Je hebt wat gemist, zei ik toch?
Op herhaling dan maar?
Ga koken, niet FOK!ken!quote:
Meldt.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt had gewild had ze wel een leuke oliesjeik voor je uitgezocht die nog een provincaaltje miste in zijn harem.
Kluts schijnt goede shoarma te zijnquote:
Weinig vetrandjes, altijd een pluspunt!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kluts schijnt goede shoarma te zijn
Ze vond het leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
arm knuffelmeisje
uhuh.. als mn oorpijn weg is
eensch... shoarma met vetjesquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weinig vetrandjes, altijd een pluspunt!
ik heb hier ook nog een huisjequote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze vond het leuk!
Is goed meisje.
Dichtbij haar nog wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een huisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Chill, maar heb al een eet afspraak bij de Ikea voor vanavondquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kluts schijnt goede shoarma te zijn
Jaquote:
Wat is dat toch ineens, met al die mensen die echt gaan eten bij de IKEA alsof het een serieus restaurant is?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Chill, maar heb al een eet afspraak bij de Ikea voor vanavond
Alsof ik mijn nichtje naar een duur restaurant mee neem.. dacht het niet. Balletjes kan ze krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat toch ineens, met al die mensen die echt gaan eten bij de IKEA alsof het een serieus restaurant is?
Eten kan ook nog best goed zijn, maar damn wat sfeerloosquote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat toch ineens, met al die mensen die echt gaan eten bij de IKEA alsof het een serieus restaurant is?
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dichtbij haar nog wel.
Maar jij kan het zelf, luie donder!
ik heb de badkamer al schoongemaakt en opgeruimd, een deel afwas gedaan en een stapel rekeningen betaald. meer kan je niet van me verwachten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
het eten daar is best ranzigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eten kan ook nog best goed zijn, maar damn wat sfeerloos.
Ja, ik snap al niet dat je daar een echte maaltijd naar binnen bunkert tijdens het winkelen daar, maar er speciaal heen gaan om te eten, dat heb ik echt even helemaal gemist geloof ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eten kan ook nog best goed zijn, maar damn wat sfeerloos.
Ik geloof je, ik heb er nog nooit gegetenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het eten daar is best ranzig
tis goedkoopquote:Op maandag 7 februari 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik snap al niet dat je daar een echte maaltijd naar binnen bunkert tijdens het winkelen daar, maar er speciaal heen gaan om te eten, dat heb ik echt even helemaal gemist geloof ik.
Nou nou, big spenderquote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof ik mijn nichtje naar een duur restaurant mee neem.. dacht het niet. Balletjes kan ze krijgen.
ik heb er vaak zat wat gegeten, maar elke keer weer spijtquote:Op maandag 7 februari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik heb er nog nooit gegeten.
Ga dan gewoon naar een 5 euro pizzaria ofzo, ook goedkoop en nog een beetje het idee dat je uit eten bent.
Ik sta aan jullie kant hoorquote:
quote:
Als ik ooit zo'n vadsig kind krijg, trap ik die ook naar het asiel!quote:
Die krijg je niet, dat heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
Als ik ooit zo'n vadsig kind krijg, trap ik die ook naar het asiel!
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n vadsig kind krijg, trap ik die ook naar het asiel!
Met mijn genen en fantastische opvoeding zit dat wel goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Die krijg je niet, dat heb je zelf in de hand.
Ik was zelf 48cm en 2.5 kilo. Is dat representatief voor wat ik kan verwachten?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arm jij, zo'n dikkerd uit zo'n teer poppetje
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog eentje, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Ik was ruim 8 pond, mn zoon haalde de 6 met pijn en moeitequote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was zelf 48cm en 2.5 kilo. Is dat representatief voor wat ik kan verwachten?
Oh da's kleiner dan kleine man, en die floepte er al uitquote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
*slaakt zucht van verlichting*quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's kleiner dan kleine man, en die floepte er al uit
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
treffende gelijkenis.
Moet nu wel meteen weer denken aan reportage van sbs 6 van gister
Of thuisquote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
*slaakt zucht van verlichting*
Poliklinische bevalling dus.
Jij blij dat ik zo'n vedergewicht ben !quote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
*slaakt zucht van verlichting*
Poliklinische bevalling dus.
Ik wilde net vragen of jij geen propje was bij je geboortequote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij blij dat ik zo'n vedergewicht ben !
Nee denk het ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die MI raak je nooit meer kwijt
Ik ben een keizerskindje, geen idee hoe zwaar ik was eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of jij geen propje was bij je geboorte
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet![]()
Je word weer bedankt
Toen al dwarsliggen?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben een keizerskindje, geen idee hoe zwaar ik was eigenlijk.
Ben jij een keizerskind ja?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben een keizerskindje, geen idee hoe zwaar ik was eigenlijk.
En getekend voor het leven...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben jij een keizerskind ja?
Dat lijkt me niet poliklinisch.
Dat was wel heel erg hequote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
treffende gelijkenis.
Moet nu wel meteen weer denken aan reportage van sbs 6 van gister
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga ook, fijne avond.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:21 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Eerst maar eens Indiaas (puh) eten maken.
En Top Gear kijken, want ik zat gisteren helaas een 'Grolsch-spelletje' te doen. En Californication uiteraard.
Tot nooit. (Y).
Dat kan toch evengoedquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het niet vertel, ga je weer dingen verzinnen.
Uhu, het ligt aan mij natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het niet vertel, ga je weer dingen verzinnen.
Synoniemen voor neuken?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
Ik ga zo maar eens piepers jassen en gehaktballen draaien.
Nee, dit is echt aanrechtgerelateerd. Oh wacht.quote:
[quote:Op maandag 7 februari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
Nee, dit is echt aanrechtgerelateerd. Oh wacht.
*mompelt iets over een efficiëntieslag en multitasken.*quote:
quote:+/- 35 km, zie ANWB routeplanner
Groetjes terug
Nee, hij hoeft mij niet te halen.. hij moet die kast voor me gaan halenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je snapt mannen gewoon niet:
"Pap, kom me ff halen."
Hij heeft op die manier ook mijn laminaat gelegd en mn bank en stoel enzo bij de ikea gehaald. Mannen moeten. Dat snappen ze alleen zelf nietquote:
tijd teveel? een dag heeft veel te weinig uren, pfffffquote:Op maandag 7 februari 2011 17:20 schreef El_Matador het volgende:
Tering, er zijn teveel mensen met tijd teveel.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef Delan het volgende:
[..]
tijd teveel? een dag heeft veel te weinig uren, pfffff
Ik was (ben) een dikkerd en ik mag blij zijn als het kindje 3 kilo word hoorde ik vanmorgenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
das waar! nou ben blij dat ik ff zit vandaag, haha, dalijk lekker dansen!!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Maar al die internetplaatjes, dat doe je niet met te weinig tijd
Lekker! En morgen dansen kijken!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef Delan het volgende:
[..]
das waar! nou ben blij dat ik ff zit vandaag, haha, dalijk lekker dansen!!
jaaaaaaaaaaaaaaaa, daar heb ik ook echt zin in!!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! En morgen dansen kijken!
Heb ook al een leuk plannetje voor woensdag.
ik ookquote:
Ik wil iets met veel vlees gaan uitzoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookzometeen loempia eten
30cm en heel lichtquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's kleiner dan kleine man, en die floepte er al uit
Dat doe je alleen in het weekend?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:02 schreef Aneurism het volgende:
Iemand al weekend plannen? Ik wel: Zuipen.
Met mijn zwager lekker zuipen.
Nope, maar ik moet toch iets hebben om deze week mee door te komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat doe je alleen in het weekend?
En om nu al plannen te maken is ook weer zo wat..
Ik ruim niks op vandaag, alleen wel even kijken wat ik ga eten..quote:
al gedaan.... passsssssssssssssssta met kaasjesquote:Op maandag 7 februari 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ruim niks op vandaag, alleen wel even kijken wat ik ga eten..
Definieer leukquote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
Opruimen dat doe ik wel met pasenNu eerst wat leuks doen
Die lui zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was (ben) een dikkerd en ik mag blij zijn als het kindje 3 kilo word hoorde ik vanmorgen
boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... dan ga je maar jagen of zo....quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Aneurism het volgende:
Nooooo alleen nog Bapao met vega shit erin.
Fokkenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo opa is na 2 uren ook weer wakker navond
Toen alquote:
Ja maar ik ben maar alleenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik weet leukere dingen te bedenken hoor....
Daarna is hij ook niet meer veel groter gewordenquote:
Te vroeg geborenquote:
Daar dacht ik helemaal niet aanquote:
Veel te vroeg? Couveusekindje?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te vroeg geboren(Gehaald eigenlijk, anders was ik er helemaal niet geweest..)
Myupquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Couveusekindje?
Couveusekindjes in tha housequote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Couveusekindje?
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh ik wel, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Dan moet jij wel een heel saai baantje hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nope, maar ik moet toch iets hebben om deze week mee door te komen.
Dat eerste geldt voor mij ook, maar dat is niet echt goed gekomen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Couveusekindjes in tha house![]()
Ze moesten me in het begin poppenkleertjes aandoen omdat ik zo klein was![]()
Gelukkig wel goedgemaakt in de loop der jaren
En wat is haar kleur nu? Kort en blond?"quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was gewoon n goed levende baby :met pikzwart lang haar
Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteldquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lui zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebben
Daar was engel in eens?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Mijn moeder had gelijk toen ze tegen de dok zei nee hoor die is allang 9 maanden daarbinnen....
*plof*
Neehoor ik heb mijn knopjes nogquote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
huh, alle knopjes zijn weg en de auto-refresh ook?
Hier niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
huh, alle knopjes zijn weg en de auto-refresh ook?
Ohja, laat eens zien danquote:
Zaterdag krijg ik loges. 's Avonds uit eten. Zondags naar de Efteling. Leuk weekend op het menu dusquote:Op maandag 7 februari 2011 19:02 schreef Aneurism het volgende:
Iemand al weekend plannen? Ik wel: Zuipen.
Met mijn zwager lekker zuipen.
ik zie was ik fout deed, had per-ongeluk iets uitgezet in Chromequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteld
Enige minpunt van vandaag (en wat mijn humeur erg heb doen in elkaar storten) is bij het maken van een nieuwe afspraak ik de vraag kreeg of ik nog zwanger was van 2 kindjes. NEE DUS KUT
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-geeft Peu... haar monitor....
Problem Solvedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie was ik fout deed, had per-ongeluk iets uitgezet in Chrome
Ach het kan ook anders. Ik kan er niet uitquote:
Wat zie ik daar als achtergrondfoto?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ach het kan ook anders. Ik kan er niet uitIk zat daar veels te lekker
Uit eindelijk ben ik er toch maar uit gegaan.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was gewoon n goed levende baby :met pikzwart lang haar
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zie ik daar als achtergrondfoto?
Was je zeker niet verbaast vanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was een lastpakje en lag dwars, keizersnede.
Kleine man had ook heel donker haar, een hele bos al meteenEn al ongeduldig, iets te vroeg en zo eruit
*ouch*quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteld
Enige minpunt van vandaag (en wat mijn humeur erg heb doen in elkaar storten) is bij het maken van een nieuwe afspraak ik de vraag kreeg of ik nog zwanger was van 2 kindjes. NEE DUS KUT
Dat klopt wel ja. Bijna mijn zusje in het toilet gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik ben de jongste.... dan hebben moeders meestal gelijk als ze denken dat het komt of niet
Oh wacht dat is mijn computer laat maarquote:
Op het moment zelf wel natuurlijk.quote:
Je was vroeger een jongetjequote:
ik leek net een jochie ja, nu niet meerquote:
Mensen lezen geen dossiers meerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*ouch*
Wel fijn dat minitally lekker druk was
Je gezicht is weinig veranderd met de tijd trouwensquote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik leek net een jochie ja, nu niet meer, had hopeloooosss haar dus vandaar en ja die blauwe pyjamabroek helpt ook niet mee
Gelukkig niet neequote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik leek net een jochie ja, nu niet meer, had hopeloooosss haar dus vandaar en ja die blauwe pyjamabroek helpt ook niet mee
geen meisje-meisje, nu nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee![]()
Was je vroeger ook jongensachtig of een echt meisje-meisje?
ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen meisje-meisje, nu nog niet
Best grappig hoe mensen veranderen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen meisje-meisje, nu nog niet
Pffffff, nee, praat me er niet vanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mensen lezen geen dossiers meer
JaEn nog steeds is. Ze doet me pijn
Ach, met de pijn zal het wel meevallen..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mensen lezen geen dossiers meer
JaEn nog steeds is. Ze doet me pijn
niet grappig.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, met de pijn zal het wel meevallen..
Als je echte pijn wilt meemaken, moet je een bal keihard tegen je noten aangeschoten krijgen..das pas pijn.
Gaat voor de vrouwen wat lastig.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Boudibou het volgende:
Als je echte pijn wilt meemaken, moet je een bal keihard tegen je noten aangeschoten krijgen..das pas pijn.
Het is sowieso een domme opmerking, omdat hij nooit kan weten of het wel of niet echt pijn doet, dat kind...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef Solique het volgende:
Avond
[..]
Gaat voor de vrouwen wat lastig.
Dat sowiesoquote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is sowieso een domme opmerking, omdat hij nooit kan weten of het wel of niet echt pijn doet, dat kind...
Het kan nooit een pretje zijn om van binnenuit tegen al je organen aan geschopt te worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is sowieso een domme opmerking, omdat hij nooit kan weten of het wel of niet echt pijn doet, dat kind...
Is zeker niet als grap bedoeld. Het is focking pijnlijk, maar als je alleen WoW speelt, heb je dat uiteraard nooit meegemaakt.quote:
En mannen kunnen sowieso niet tegen pijnquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan nooit een pretje zijn om van binnenuit tegen al je organen aan geschopt te worden.
En ook totaal zinloos om er een wedstrijdje 'wie heeft het meeste pijn' van te maken
Een kind krijgen levert wat op, namelijk "een wonder", "een geschenk uit de hemel"... een bal tegen je noten krijgen levert alleen pijn op.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze bij jou niet hard genoeg geschopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een kind krijgen levert wat op, namelijk "een wonder", "een geschenk uit de hemel"... een bal tegen je noten krijgen levert alleen pijn op.
Doet het echt niet minder pijn van hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een kind krijgen levert wat op, namelijk "een wonder", "een geschenk uit de hemel"... een bal tegen je noten krijgen levert alleen pijn op.
En jij stamt nog uit de tijd dat pijnstilling uit den boze wasquote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doet het echt niet minder pijn van hoor
Dat dan weer wel..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doet het echt niet minder pijn van hoor
Zeg je nou dat ze oud is?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij stamt nog uit de tijd dat pijnstilling uit den boze was
Dat waren nog eens tijden!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel, gewoon thuis, zonder verdoving.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat Nederland pas sinds een paar jaar uit de Middeleeuwen is gestapt wat dat betreftquote:
Blijkbaar niet nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze bij jou niet hard genoeg geschopt.
quote:
Nee dat ze in Nederland woontquote:
Uitgescheurd?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel, gewoon thuis, zonder verdoving.
Ja klopt. Nog steeds. Daarom moet ik over 2 weken terug.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffffff, nee, praat me er niet van
Had ik nou goed gelezen dat ze in stuit ligt?
Ik ben blij dat JIJ kan beoordelen of IK wel of niet pijn hebquote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, met de pijn zal het wel meevallen..
Jij weet ook wel dat ik dat nooit zou zeggenquote:
precies, baren vrouwmensch!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat ze in Nederland woontin Nederland is pijnbestrijding nog steeds een taboe. Calvanistische inslag
Knap is dat hequote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt. Nog steeds. Daarom moet ik over 2 weken terug.
[..]
Ik ben blij dat JIJ kan beoordelen of IK wel of niet pijn heb
Bou moet dokter/gynacoloog wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Juist wel! Mijn lijf deed het gewoon precies goed, dat die anderen prutsers zijn kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uitgescheurd?
Nee?
Dan mag je niet meepraten
En daarna hup weer aan het werkquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, baren vrouwmensch!
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat ik dat nooit zou zeggen![]()
En ik vind het niet ook. Jonge moeder
Tja, ik heb ook niet om zulke krachten gevraagd.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Meepraten over pijn mutsjequote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Juist wel! Mijn lijf deed het gewoon precies goed, dat die anderen prutsers zijn kan ik ook niet helpen.
Vind ik ook ja.quote:
Vind ik wel dat ze hem een eendenbek in zijn reet (bij gebrek aan vagina) moeten proppen om te voelen of dat nou ook fijn is.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bou moet dokter/gynacoloog worden
Het is ook niet gauw goed hequote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben net een tienermoeder
Het zou voor ieder het beste zijn als ik dat dus niet zou worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bou moet dokter/gynacoloog worden
Krachten? Enige kracht is de zwaartekracht. Toen jij geboren werd moet je op je hoofd gevallen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook niet om zulke krachten gevraagd.
Hahahaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook ja.
[..]
Vind ik wel dat ze hem een eendenbek in zijn reet (bij gebrek aan vagina) moeten proppen om te voelen of dat nou ook fijn is.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meepraten over pijn mutsjeWat weet jij daar nou van?
Dan heb je het kennelijk toch niet helemaal goed gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het deed wel auw! Het was geen waterglijbaan ofzo
Oh jawel hoor! Vond het heel lief!quote:
Gewoon in z'n piemelquote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook ja.
[..]
Vind ik wel dat ze hem een eendenbek in zijn reet (bij gebrek aan vagina) moeten proppen om te voelen of dat nou ook fijn is.
Ach ik ben niet kleinzerig. Heb in de afgelopen jaren best wat mee gemaakt voor al zonder verdoving. Maar dit doet gewoon pijn. En kan een vent zeggen van niet. Het doet PIJN klaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef asfalthooligan het volgende:
me vader komt nog uit de tijd dat als je van de trap lazerde en je ging janken dan kon je nog een trap krijgen ook nog zodat je wat te janken had .
Ik zelf ben ook gewoon zo hard op mezelf net als me pa die ook net als mij gewoon spijkers uit zijn voet trekt en meteen weer doorloopt
Gelukkig maarquote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Vond het heel lief!
Dat klopt. Ik was dan ook in letterlijke zin een geschenk uit de hemel.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Krachten? Enige kracht is de zwaartekracht. Toen jij geboren werd moet je op je hoofd gevallen zijn.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je het kennelijk toch niet helemaal goed gedaan
In een micro piemel krijg je geen eendenbek. Een wattenstaafje mag je blij mee wezen als dat lukt.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was dan ook in letterlijke zin een geschenk uit de hemel.
Je mist inderdaad een paar essentiele eigenschapen. Zoals emapthiequote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het zou voor ieder het beste zijn als ik dat dus niet zou worden.
Dat voel je ook welquote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
[..]
In een micro piemel krijg je geen eendenbek. Een wattenstaafje mag je blij mee wezen als dat lukt.
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mist inderdaad een paar essentiele eigenschapen. Zoals emapthie
Psychoquote:
Najibquote:
Dat stelt niks voor, blaas/nieren onderzoek, 40cm slang je lul inquote:
ieuwviesbahquote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor, blaas/nieren onderzoek, 40cm slang je lul in
Au.. Enige waar ik 40 cm aan binnen heb gehad is in mijn keelquote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor, blaas/nieren onderzoek, 40cm slang je lul in
ook fijnquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Au.. Enige waar ik 40 cm aan binnen heb gehad is in mijn keel
Maag onderzoek
Hij was er al half uit toen je t merkte?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Het stomste was wel dat het best lang duurde voor ik door had dat de bevalling begonnen was
Die is weggewaaidquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Mag nou wel weer eens klaar zijn met die pokkewind zeg.
Waar blijft die lente toch...
Niet echt MissBevalling dusquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Het stomste was wel dat het best lang duurde voor ik door had dat de bevalling begonnen was
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij was er al half uit toen je t merkte?
quote:
Whehequote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet! Maar ik dacht de hele tijd, och wat kramp, gaan douchen enzo. Tot het toch wel best erge buikpijn was, toch maar bellen, had ik al 9 cm. toen de verloskundige er was.
Tja, het was zondagochtend en het zou nog een paar weken duren, wist ik veel
Volgende keer gaat het vast beterquote:
Ehm, volgende keer?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer gaat het vast beter
Oh wil je niet meer kinderen dan?quote:
Volgensmij stond dat niet in haar planningquote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer gaat het vast beter
Je weer maar nooitquote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij stond dat niet in haar planning
Mjah, weet ik eigenlijk niet.. Mag ik wel opschieten ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wil je niet meer kinderen dan?
Ach met de huidige ontwikkeling van de technologie hoef je geen haast te hebben.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet ik eigenlijk niet.. Mag ik wel opschieten ook
Aan mannen hier geen gebrek iigquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet ik eigenlijk niet.. Mag ik wel opschieten ook
Ja! Dat wil ik! Als oud wief van 55 nog kinderen kunnen krijgen!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach met de huidige ontwikkeling van de technologie hoef je geen haast te hebben.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel aan mannen waar ze evt een kind van zou willen
Jij en ik vallen iig al afquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel aan mannen waar ze evt een kind van zou willen
Ik zeg alleen maar dat het kan niet dat je het moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Dat wil ik! Als oud wief van 55 nog kinderen kunnen krijgen!
the horrorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het kan niet dat je het moet doen.
Leuk tochquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Dat wil ik! Als oud wief van 55 nog kinderen kunnen krijgen!
Ik zou het niet weten, want dat zou betekenen dat ie ook voor kleine man moet gaan zorgen etcetc..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Denk trouwens dat er weinig om zitten te springen om mij te bezwangeren ook
Bezwangeren wel de rest nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Of een kleine bquote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, want dat zou betekenen dat ie ook voor kleine man moet gaan zorgen etcetc..
Om te bezwangeren genoeg, om ook daadwerkelijk ook nog voor het kind te zorgen een stuk minder.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
True, zonde om dat mooie figuur van vorm te doen veranderen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Kijk wij zitten op een lijnquote:
Ik vraag me af wat je kereltje ervan zou vinden, een broertje of zusje erbijquote:
Dat komt vanzelf terugquote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, zonde om dat mooie figuur van vorm te doen veranderen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, zonde om dat mooie figuur van vorm te doen veranderen.
Dat is nog maar de vraag... In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!quote:
Helaas stellen de meeste vrouwen dat niet op prijsquote:
Als er aan gewerkt wordt wel.quote:
quote:
Gaan jullie elkaar dan maar lekker bezwangerenquote:
Afdwingenquote:
*rolt van z'n stoel*quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan jullie elkaar dan maar lekker bezwangeren
Dat kan heulemaal nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tof want: makkelijk te verslaan met monopoly, dan is hij de oudste in huis, mag ook eens vertellen hoe een ander het moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je kereltje ervan zou vinden, een broertje of zusje erbij
Ach, als je iemand bezwangerd, vind ik dat je er dan ook voor dat kind moet zijn. Blijft toch jouw kind.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Om te bezwangeren genoeg, om ook daadwerkelijk ook nog voor het kind te zorgen een stuk minder.
Ja want een zusje drinkt geen bierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tof want: makkelijk te verslaan met monopoly, is de oudste in huis, mag ook eens vertellen hoe een ander het moet doen.
Niet tof want: gejank van baby, laptop niet meer alleen voor hem, als het een broertje is dan moet ie wellicht vrezen voor zijn bier.
Met een beetje hulp een dieet en wat sportquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nu niet overdrijven he, vanzelf...
Ik pasquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want een zusje drinkt geen bier
Zo hoort het inderdaad te zijn helaas gebeurt dat niet altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, als je iemand bezwangerd, vind ik dat je er dan ook voor dat kind moet zijn. Blijft toch jouw kind.
Niet iedereen heeft Engel als zusje.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want een zusje drinkt geen bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |