Nee, iedere familie heeft een zwart schaap nodig.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt had gewild had ze wel een leuke oliesjeik voor je uitgezocht die nog een provincaaltje miste in zijn harem.
Ik een beetje en knuffelmeisje meer.quote:
Dan eindig je binnen no time in de shoarma ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
Nee, iedere familie heeft een zwart schaap nodig.
En die naar het middenoosten sturen is vragen om problemen.
arm knuffelmeisjequote:Op maandag 7 februari 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik een beetje en knuffelmeisje meer.
Je hebt wat gemist, zei ik toch?
Op herhaling dan maar?
Ga koken, niet FOK!ken!quote:
Meldt.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt had gewild had ze wel een leuke oliesjeik voor je uitgezocht die nog een provincaaltje miste in zijn harem.
Kluts schijnt goede shoarma te zijnquote:
Weinig vetrandjes, altijd een pluspunt!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kluts schijnt goede shoarma te zijn
Ze vond het leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
arm knuffelmeisje
uhuh.. als mn oorpijn weg is
eensch... shoarma met vetjesquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weinig vetrandjes, altijd een pluspunt!
ik heb hier ook nog een huisjequote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze vond het leuk!
Is goed meisje.
Dichtbij haar nog wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een huisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Chill, maar heb al een eet afspraak bij de Ikea voor vanavondquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kluts schijnt goede shoarma te zijn
Jaquote:
Wat is dat toch ineens, met al die mensen die echt gaan eten bij de IKEA alsof het een serieus restaurant is?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Chill, maar heb al een eet afspraak bij de Ikea voor vanavond
Alsof ik mijn nichtje naar een duur restaurant mee neem.. dacht het niet. Balletjes kan ze krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat toch ineens, met al die mensen die echt gaan eten bij de IKEA alsof het een serieus restaurant is?
Eten kan ook nog best goed zijn, maar damn wat sfeerloosquote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat toch ineens, met al die mensen die echt gaan eten bij de IKEA alsof het een serieus restaurant is?
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dichtbij haar nog wel.
Maar jij kan het zelf, luie donder!
ik heb de badkamer al schoongemaakt en opgeruimd, een deel afwas gedaan en een stapel rekeningen betaald. meer kan je niet van me verwachten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
het eten daar is best ranzigquote:Op maandag 7 februari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eten kan ook nog best goed zijn, maar damn wat sfeerloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |