das waar! nou ben blij dat ik ff zit vandaag, haha, dalijk lekker dansen!!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Maar al die internetplaatjes, dat doe je niet met te weinig tijd
Lekker! En morgen dansen kijken!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef Delan het volgende:
[..]
das waar! nou ben blij dat ik ff zit vandaag, haha, dalijk lekker dansen!!
jaaaaaaaaaaaaaaaa, daar heb ik ook echt zin in!!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! En morgen dansen kijken!
Heb ook al een leuk plannetje voor woensdag.
ik ookquote:
Ik wil iets met veel vlees gaan uitzoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookzometeen loempia eten
30cm en heel lichtquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's kleiner dan kleine man, en die floepte er al uit
Dat doe je alleen in het weekend?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:02 schreef Aneurism het volgende:
Iemand al weekend plannen? Ik wel: Zuipen.
Met mijn zwager lekker zuipen.
Nope, maar ik moet toch iets hebben om deze week mee door te komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat doe je alleen in het weekend?
En om nu al plannen te maken is ook weer zo wat..
Ik ruim niks op vandaag, alleen wel even kijken wat ik ga eten..quote:
al gedaan.... passsssssssssssssssta met kaasjesquote:Op maandag 7 februari 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ruim niks op vandaag, alleen wel even kijken wat ik ga eten..
Definieer leukquote:Op maandag 7 februari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
Opruimen dat doe ik wel met pasenNu eerst wat leuks doen
Die lui zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was (ben) een dikkerd en ik mag blij zijn als het kindje 3 kilo word hoorde ik vanmorgen
boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... dan ga je maar jagen of zo....quote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Aneurism het volgende:
Nooooo alleen nog Bapao met vega shit erin.
Fokkenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo opa is na 2 uren ook weer wakker navond
Toen alquote:
Ja maar ik ben maar alleenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik weet leukere dingen te bedenken hoor....
Daarna is hij ook niet meer veel groter gewordenquote:
Te vroeg geborenquote:
Daar dacht ik helemaal niet aanquote:
Veel te vroeg? Couveusekindje?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te vroeg geboren(Gehaald eigenlijk, anders was ik er helemaal niet geweest..)
Myupquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Couveusekindje?
Couveusekindjes in tha housequote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Couveusekindje?
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh ik wel, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Dan moet jij wel een heel saai baantje hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nope, maar ik moet toch iets hebben om deze week mee door te komen.
Dat eerste geldt voor mij ook, maar dat is niet echt goed gekomen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Couveusekindjes in tha house![]()
Ze moesten me in het begin poppenkleertjes aandoen omdat ik zo klein was![]()
Gelukkig wel goedgemaakt in de loop der jaren
En wat is haar kleur nu? Kort en blond?"quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was gewoon n goed levende baby :met pikzwart lang haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |