Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteldquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lui zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebben
Daar was engel in eens?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Mijn moeder had gelijk toen ze tegen de dok zei nee hoor die is allang 9 maanden daarbinnen....
*plof*
Neehoor ik heb mijn knopjes nogquote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
huh, alle knopjes zijn weg en de auto-refresh ook?
Hier niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
huh, alle knopjes zijn weg en de auto-refresh ook?
Ohja, laat eens zien danquote:
Zaterdag krijg ik loges. 's Avonds uit eten. Zondags naar de Efteling. Leuk weekend op het menu dusquote:Op maandag 7 februari 2011 19:02 schreef Aneurism het volgende:
Iemand al weekend plannen? Ik wel: Zuipen.
Met mijn zwager lekker zuipen.
ik zie was ik fout deed, had per-ongeluk iets uitgezet in Chromequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteld
Enige minpunt van vandaag (en wat mijn humeur erg heb doen in elkaar storten) is bij het maken van een nieuwe afspraak ik de vraag kreeg of ik nog zwanger was van 2 kindjes. NEE DUS KUT
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-geeft Peu... haar monitor....
Problem Solvedquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie was ik fout deed, had per-ongeluk iets uitgezet in Chrome
Ach het kan ook anders. Ik kan er niet uitquote:
Wat zie ik daar als achtergrondfoto?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ach het kan ook anders. Ik kan er niet uitIk zat daar veels te lekker
Uit eindelijk ben ik er toch maar uit gegaan.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was gewoon n goed levende baby :met pikzwart lang haar
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zie ik daar als achtergrondfoto?
Was je zeker niet verbaast vanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was een lastpakje en lag dwars, keizersnede.
Kleine man had ook heel donker haar, een hele bos al meteenEn al ongeduldig, iets te vroeg en zo eruit
*ouch*quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja maar ik vind het ook niet erg. Ze was lekker druk dus ik ben gerust gesteld
Enige minpunt van vandaag (en wat mijn humeur erg heb doen in elkaar storten) is bij het maken van een nieuwe afspraak ik de vraag kreeg of ik nog zwanger was van 2 kindjes. NEE DUS KUT
Dat klopt wel ja. Bijna mijn zusje in het toilet gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik ben de jongste.... dan hebben moeders meestal gelijk als ze denken dat het komt of niet
Oh wacht dat is mijn computer laat maarquote:
Op het moment zelf wel natuurlijk.quote:
Je was vroeger een jongetjequote:
ik leek net een jochie ja, nu niet meerquote:
Mensen lezen geen dossiers meerquote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*ouch*
Wel fijn dat minitally lekker druk was
Je gezicht is weinig veranderd met de tijd trouwensquote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik leek net een jochie ja, nu niet meer, had hopeloooosss haar dus vandaar en ja die blauwe pyjamabroek helpt ook niet mee
Gelukkig niet neequote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik leek net een jochie ja, nu niet meer, had hopeloooosss haar dus vandaar en ja die blauwe pyjamabroek helpt ook niet mee
geen meisje-meisje, nu nog nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee![]()
Was je vroeger ook jongensachtig of een echt meisje-meisje?
ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen meisje-meisje, nu nog niet
Best grappig hoe mensen veranderen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen meisje-meisje, nu nog niet
Pffffff, nee, praat me er niet vanquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mensen lezen geen dossiers meer
JaEn nog steeds is. Ze doet me pijn
Ach, met de pijn zal het wel meevallen..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mensen lezen geen dossiers meer
JaEn nog steeds is. Ze doet me pijn
niet grappig.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, met de pijn zal het wel meevallen..
Als je echte pijn wilt meemaken, moet je een bal keihard tegen je noten aangeschoten krijgen..das pas pijn.
Gaat voor de vrouwen wat lastig.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Boudibou het volgende:
Als je echte pijn wilt meemaken, moet je een bal keihard tegen je noten aangeschoten krijgen..das pas pijn.
Het is sowieso een domme opmerking, omdat hij nooit kan weten of het wel of niet echt pijn doet, dat kind...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef Solique het volgende:
Avond
[..]
Gaat voor de vrouwen wat lastig.
Dat sowiesoquote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is sowieso een domme opmerking, omdat hij nooit kan weten of het wel of niet echt pijn doet, dat kind...
Het kan nooit een pretje zijn om van binnenuit tegen al je organen aan geschopt te worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is sowieso een domme opmerking, omdat hij nooit kan weten of het wel of niet echt pijn doet, dat kind...
Is zeker niet als grap bedoeld. Het is focking pijnlijk, maar als je alleen WoW speelt, heb je dat uiteraard nooit meegemaakt.quote:
En mannen kunnen sowieso niet tegen pijnquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan nooit een pretje zijn om van binnenuit tegen al je organen aan geschopt te worden.
En ook totaal zinloos om er een wedstrijdje 'wie heeft het meeste pijn' van te maken
Een kind krijgen levert wat op, namelijk "een wonder", "een geschenk uit de hemel"... een bal tegen je noten krijgen levert alleen pijn op.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze bij jou niet hard genoeg geschopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een kind krijgen levert wat op, namelijk "een wonder", "een geschenk uit de hemel"... een bal tegen je noten krijgen levert alleen pijn op.
Doet het echt niet minder pijn van hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een kind krijgen levert wat op, namelijk "een wonder", "een geschenk uit de hemel"... een bal tegen je noten krijgen levert alleen pijn op.
En jij stamt nog uit de tijd dat pijnstilling uit den boze wasquote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doet het echt niet minder pijn van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |