Hij was er al half uit toen je t merkte?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Het stomste was wel dat het best lang duurde voor ik door had dat de bevalling begonnen was
Die is weggewaaidquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Mag nou wel weer eens klaar zijn met die pokkewind zeg.
Waar blijft die lente toch...
Niet echt MissBevalling dusquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Het stomste was wel dat het best lang duurde voor ik door had dat de bevalling begonnen was
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij was er al half uit toen je t merkte?
quote:
Whehequote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet! Maar ik dacht de hele tijd, och wat kramp, gaan douchen enzo. Tot het toch wel best erge buikpijn was, toch maar bellen, had ik al 9 cm. toen de verloskundige er was.
Tja, het was zondagochtend en het zou nog een paar weken duren, wist ik veel
Volgende keer gaat het vast beterquote:
Ehm, volgende keer?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer gaat het vast beter
Oh wil je niet meer kinderen dan?quote:
Volgensmij stond dat niet in haar planningquote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer gaat het vast beter
Je weer maar nooitquote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij stond dat niet in haar planning
Mjah, weet ik eigenlijk niet.. Mag ik wel opschieten ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wil je niet meer kinderen dan?
Ach met de huidige ontwikkeling van de technologie hoef je geen haast te hebben.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet ik eigenlijk niet.. Mag ik wel opschieten ook
Aan mannen hier geen gebrek iigquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet ik eigenlijk niet.. Mag ik wel opschieten ook
Ja! Dat wil ik! Als oud wief van 55 nog kinderen kunnen krijgen!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach met de huidige ontwikkeling van de technologie hoef je geen haast te hebben.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel aan mannen waar ze evt een kind van zou willen
Jij en ik vallen iig al afquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel aan mannen waar ze evt een kind van zou willen
Ik zeg alleen maar dat het kan niet dat je het moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Dat wil ik! Als oud wief van 55 nog kinderen kunnen krijgen!
the horrorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het kan niet dat je het moet doen.
Leuk tochquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Dat wil ik! Als oud wief van 55 nog kinderen kunnen krijgen!
Ik zou het niet weten, want dat zou betekenen dat ie ook voor kleine man moet gaan zorgen etcetc..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Denk trouwens dat er weinig om zitten te springen om mij te bezwangeren ook
Bezwangeren wel de rest nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Of een kleine bquote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, want dat zou betekenen dat ie ook voor kleine man moet gaan zorgen etcetc..
Om te bezwangeren genoeg, om ook daadwerkelijk ook nog voor het kind te zorgen een stuk minder.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
True, zonde om dat mooie figuur van vorm te doen veranderen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Kijk wij zitten op een lijnquote:
Ik vraag me af wat je kereltje ervan zou vinden, een broertje of zusje erbijquote:
Dat komt vanzelf terugquote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, zonde om dat mooie figuur van vorm te doen veranderen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, zonde om dat mooie figuur van vorm te doen veranderen.
Dat is nog maar de vraag... In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!quote:
Helaas stellen de meeste vrouwen dat niet op prijsquote:
Als er aan gewerkt wordt wel.quote:
quote:
Gaan jullie elkaar dan maar lekker bezwangerenquote:
Afdwingenquote:
*rolt van z'n stoel*quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan jullie elkaar dan maar lekker bezwangeren
Dat kan heulemaal nietquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tof want: makkelijk te verslaan met monopoly, dan is hij de oudste in huis, mag ook eens vertellen hoe een ander het moet doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je kereltje ervan zou vinden, een broertje of zusje erbij
Ach, als je iemand bezwangerd, vind ik dat je er dan ook voor dat kind moet zijn. Blijft toch jouw kind.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Om te bezwangeren genoeg, om ook daadwerkelijk ook nog voor het kind te zorgen een stuk minder.
Ja want een zusje drinkt geen bierquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tof want: makkelijk te verslaan met monopoly, is de oudste in huis, mag ook eens vertellen hoe een ander het moet doen.
Niet tof want: gejank van baby, laptop niet meer alleen voor hem, als het een broertje is dan moet ie wellicht vrezen voor zijn bier.
Met een beetje hulp een dieet en wat sportquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nu niet overdrijven he, vanzelf...
Ik pasquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want een zusje drinkt geen bier
Zo hoort het inderdaad te zijn helaas gebeurt dat niet altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, als je iemand bezwangerd, vind ik dat je er dan ook voor dat kind moet zijn. Blijft toch jouw kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |