abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92519383
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef niels0 het volgende:
Yeah, Alex, houd ons op de hoogte aub.
uiteraard
pi_92519518
Ten overvloede: Die pakbon kunnen ze best truuken. Zolang jouw handtekening er niet op staat geldt ' ie niet.

Edit: dichtgetimmerd
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:19:20 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_92619920
Het is vrijdag, vandaag is dé dag 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:40:23 #54
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_92626121
nog steeds koppijn, hopelijk ben ik zo in staat de discussie aan te gaan, straks ook nog een zware vergadering -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2011 @ 09:41:38 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92626158
Ik zal 'm maar weer terug zetten in WGR, waar hij hoort...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:45:26 #56
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_92626257
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik zal 'm maar weer terug zetten in WGR, waar hij hoort...
dank je! waar stond ie dan? :@
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2011 @ 09:45:53 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92626263
Op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:19 door Sounddragon:
Topic verplaatst van forum "Werk, Geldzaken & Recht" naar forum "School & Studie"
Op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:41 door Sjeen:
Topic verplaatst van forum "School & Studie" naar forum "Werk, Geldzaken & Recht"
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:31:25 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_92639630
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:19 door Sounddragon:
Topic verplaatst van forum "Werk, Geldzaken & Recht" naar forum "School & Studie"
Op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:41 door Sjeen:
Topic verplaatst van forum "School & Studie" naar forum "Werk, Geldzaken & Recht"
WUT :o ?!?! da's een fuckup geweest, heb ik niet met opzet gedaan :|W o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_92641701
quote:
5s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef Dangel het volgende:
Ik ben toe aan nieuwe (door het bedrijf waar ik aan uitgeleend ben verplicht gestelde) werkschoenen. Echter, mijn uitzendbureau wil selchts een deel van de kosten dragen. Is het uitzendbureau als mijn werkgever niet verplicht mijn Persoonlijke BerschermingsMiddelen helemaal te betalen?
Bij ons in het bedrijf krijgen de reguliere medewerkers en de uitzendkrachten de schoenen van het bedrijf zelf. Het bedrijf is immers veranwoordelijk voor de veiligheid van zijn medewerkers (eigen of uitzendkrachten) en moet zorgen dat dit soort zaken goed geregeld zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92646517
Zo, hele tijd bij het uzb geweest... "ik heb contact met andere uitzenbureaus's gehad, en die betalen ook niet...".. Tsja, maar dat is geen reden voor hem om hem niet aan de wet te houden,m en heb ik hem ook verteld. Hoe doet nog erg vaag over of hij nu wel of niet die schoenen wilde betalen, maar hij stelde wel duidelijk dat hij er geen halszaak van wilde maken. Woensdag na werk ga ik samen met hem naar de schoenenleverancier, en ik hou de de komende tijd mijn loonstrookjes HEEL goed in de gaten... Als er geld van mijn rekening word afgehaald voor die schoenen gaat het mailtje waarin hij stelt dat hij mijn schoenen niet wil betalen richting de arbo, dinges.

En toen we daar uit waren vertelde ik hem dat ik mijn vakantiegeld al in maart wil.. zijn reactie: "wettelijk gezien mag dat niet"

:') !

Gelukkig had ik het daar vandaag toevallig net met een collega over gehad... Die afgelopen januari zijn vakantiegeld op had genomen :D Dus na mijn "Bij R. mocht het wel anders een paar weken terug, en vorig jaar toen ik via een ander uitzendbureau voor hetzelfde bedrijf werkte kon het ook gewoon".. Dus ik krijg mijn vakantiegeld alsnog gewoon in maart, zoals ik wil :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:05:13 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92646993
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, hele tijd bij het uzb geweest... "ik heb contact met andere uitzenbureaus's gehad, en die betalen ook niet...".. Tsja, maar dat is geen reden voor hem om hem niet aan de wet te houden,m en heb ik hem ook verteld. Hoe doet nog erg vaag over of hij nu wel of niet die schoenen wilde betalen, maar hij stelde wel duidelijk dat hij er geen halszaak van wilde maken. Woensdag na werk ga ik samen met hem naar de schoenenleverancier, en ik hou de de komende tijd mijn loonstrookjes HEEL goed in de gaten... Als er geld van mijn rekening word afgehaald voor die schoenen gaat het mailtje waarin hij stelt dat hij mijn schoenen niet wil betalen richting de arbo, dinges.
HO HO HO, er mag wel BORG ingehouden worden op je salaris voor de werkschoenen!
Daarnaast is ie niet verplicht om jouw nieuwe werkschoenen te betalen, hij mag je ook 2e hands werkschoenen geven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92647105
Hebben we het over gehad, hij wil werkschoenen niet terug ivm hygiëne, dus de mogelijkheid tot borg en 2ehands werkschoenen heeft ie zelf daarmee afgeschoten.
pi_92651011
quote:
Alleen mogen bedrijven nu nog kiezen tussen de oude manier en de werkkostenregeling ;)
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_92874853
Dusssss.. vandaag na werk bij het uzb langs gegaan... En daarna naar de schoenenboer... Begon ie weer te morrelen en tegen te sputteren :') 'dit kan zo niet, ik moet danook iedereen die maar een dag voor me werkt werkschoenen geven }:| "... "Ja, maar ik werk niet maar één dag voor je, *naam uzbman*"

Maar goed bij het afrekenen "deze keer geen bon, ditis speciaal, stuur de rekening maar naar mij }:| }:| "

:') Het kost je wat moeite, maar dan heb je ook een paar goede werkschoenen *)

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')