SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
dank je! waar stond ie dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik zal 'm maar weer terug zetten in WGR, waar hij hoort...
WUTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:19 door Sounddragon:
Topic verplaatst van forum "Werk, Geldzaken & Recht" naar forum "School & Studie"
Op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:41 door Sjeen:
Topic verplaatst van forum "School & Studie" naar forum "Werk, Geldzaken & Recht"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Bij ons in het bedrijf krijgen de reguliere medewerkers en de uitzendkrachten de schoenen van het bedrijf zelf. Het bedrijf is immers veranwoordelijk voor de veiligheid van zijn medewerkers (eigen of uitzendkrachten) en moet zorgen dat dit soort zaken goed geregeld zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef Dangel het volgende:
Ik ben toe aan nieuwe (door het bedrijf waar ik aan uitgeleend ben verplicht gestelde) werkschoenen. Echter, mijn uitzendbureau wil selchts een deel van de kosten dragen. Is het uitzendbureau als mijn werkgever niet verplicht mijn Persoonlijke BerschermingsMiddelen helemaal te betalen?
HO HO HO, er mag wel BORG ingehouden worden op je salaris voor de werkschoenen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, hele tijd bij het uzb geweest... "ik heb contact met andere uitzenbureaus's gehad, en die betalen ook niet...".. Tsja, maar dat is geen reden voor hem om hem niet aan de wet te houden,m en heb ik hem ook verteld. Hoe doet nog erg vaag over of hij nu wel of niet die schoenen wilde betalen, maar hij stelde wel duidelijk dat hij er geen halszaak van wilde maken. Woensdag na werk ga ik samen met hem naar de schoenenleverancier, en ik hou de de komende tijd mijn loonstrookjes HEEL goed in de gaten... Als er geld van mijn rekening word afgehaald voor die schoenen gaat het mailtje waarin hij stelt dat hij mijn schoenen niet wil betalen richting de arbo, dinges.
Alleen mogen bedrijven nu nog kiezen tussen de oude manier en de werkkostenregelingquote:Op maandag 7 februari 2011 14:39 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.werkkostenregeling.net/cao.php
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |