Kijk, DAAR heeft Dangel wat aan!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:33 schreef kikoooooo het volgende:
Artikel 44 uit de Arbo wet:
De kosten die zijn verbonden aan de naleving van de regels die bij of krachtens deze wet zijn gesteld, worden niet ten laste van de werknemers gebracht.
--------------------
Je werkgever dient je schoenen en andere persoonlijke beschermingsmiddelen gratis ter beschikking te stellen dus. Mocht je nou zelf 'betere' spullen oid willen, dan kan hij/zij een bijdrage vragen. Maar een bijdrage voor een standaard schoen mag nooit.
Succes ermee.
Al gedaan, die verwezen door naar uzb.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef DroogDok het volgende:
Als het uitzendbureau lullig doet, kan je het ook bij het bedrijf vragen waar je werkt?
??quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al gedaan, die verwezen door naar uzb.
Zoals ik al zei, Dangel heeft een baard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hun dat dan met z'n 2en uitvechten, het bedrijf waar jij nu werkt heeft waarschijnlijk ook een probleem als jij zonder veiligheidsschoenen op je werk komt. Kom van de week dus op je gewone schoenen, forceer je vanzelf een oplossing.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al gedaan, die verwezen door naar uzb.
Ben benieuwd wat ze zeggen op je functioneringsgesprek. Succes!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Dangel het volgende:
Goed, vandaag kreeg ik een nieuwe collega, dus de man van het uzb was hier.. en negeerde me, wat hij normala nooit doetSterker nog: hij groette de collega die NAAST me stond wel bij naam, en mij niet
! Tsja, heb hem gsiteravond dus gemailed om hem op artikel 44 te wijzen. Evenlater kwamik hem nog eens tegen, maar ff aar hemtoe gelopen, gevraagd of hij de mail gelezen had. Die had ie gelezen, maar dus geen reactie.
Straks het jaarlijkse functioneringsgesprek bij het bedrijf waar ik aan uitgeleend ben, zal ik dit (nogmaals) aankaarten.. Plus wat andere dingen waarmee hij zijn personeel er bij probert te naaien
Je opdrachtgever vindt het 'uitzonderlijk' dat een werkgever zich aan de ARBOwet houdtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:36 schreef Dangel het volgende:
Mijn baas vind/denkt dat het uxb in zijn recht staatMaar goed, hij denkt ook dat het uitzonderlijk is dat een uzb schoenen überhaupt iets voor betaald...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 08-02-2011 15:02:26 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dan moet je je werkgever ook wel echt gewaarschuwd hebben om de Arbo in te gaan schakelen. Geeft ze nog een laatste kans. Het is wel verstandig om meer mensen binnen het bedrijf achter je te hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef niels0 het volgende:
Niet meer over hebben met je werkgever, gewoon de Arbo inschakelen. Je hebt ze gewaarschuwd, niet dan? Arbo hoef je geen lid van te zijn. is gewoon wetgeving.
Zoals gezegd, geef hem vrijdag nog een laatste kansquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef marloesw het volgende:
[..]
Dan moet je je werkgever ook wel echt gewaarschuwd hebben om de Arbo in te gaan schakelen. Geeft ze nog een laatste kans. Het is wel verstandig om meer mensen binnen het bedrijf achter je te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |