abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92496898
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Euridice het volgende:
Mocht ik ooit verliefd worden op een boer, dan moet het een Gijssie zijn, hij is de ideale romantische man.

Alleen...

Zijn huis is een varkensstal, zn bedrijf is een dikke mess, hij bakt er geen zak van, totaal niet vernieuwend of idealistisch, hij doet als een boer uit de 19de eeuw.

En eigenwijs..

Slechte combi voor een langdurige relatie.
Perfecte man of vrouw bestaat niet. Leer er mee leven.
pi_92496971
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Hippos het volgende:
Jammer dat Frank inderdaad iemand straft om iets waar diegene niets aan kan doen. Ze is student, wat kan zij eraan doen dat ze diergeneeskunde studeert? Ik zou er bewondering voor hebben en mijn gevoel laten spreken dan alleen dat verstand. Het is bij hem veel ikke ikke ikke ikke maar weinig inlevingsvermogen. Ik had als ik Anita was geweest er al de brui aangegeven. Iemand die zo denkt, verdient ook niemand vind ik.
Wat zijn jullie verbaasd en verontwaardigd over Frank. Dat hij geen inlevingsvermogen heeft liet hij al zien bij Berber.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:42:21 #78
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_92497419
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat zijn jullie verbaasd en verontwaardigd over Frank. Dat hij geen inlevingsvermogen heeft liet hij al zien bij Berber.
Dat weten we allemaal al. Door deze gebeurtenissen vraag ik mij steeds meer af hoe Frank de brieven heeft gelezen en welke selectiecriteria hij daarbij heeft gehanteerd. Berber woonde aan de andere kant van het land en is vegetariër. Anita woont vlakbij Frank, maar moet nog vier jaar studeren. Had hij dat allemaal niet eerder kunnen bedenken.

Anti-held Marcel wist precies wat hij wilde. Hij wilde een vruchtbare vrouw die hem een opvolger kon baren. Het is niet mijn cup of tea, maar je moet toch nageven dat hij beter zijn brieven heeft gelezen. Daarnaast wist hij wat hij precies wilde. Door deze punten kwam Marcel niet voor een verrassing te staan.
pi_92497466
De wereld draait om Frank, dat is zijn instelling. Dus dat is zijn selectiecriteria.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:36:38 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92499180
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Anti-held Marcel wist precies wat hij wilde. Hij wilde een vruchtbare vrouw die hem een opvolger kon baren. Het is niet mijn cup of tea, maar je moet toch nageven dat hij beter zijn brieven heeft gelezen. Daarnaast wist hij wat hij precies wilde. Door deze punten kwam Marcel niet voor een verrassing te staan.
Al is het wel een laffe tekkel dat hij eerst bij de vrouwen een beetje gaat peilen of ze wel verliefd op 'm zijn, terwijl hij zelf niks loslaat. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_92499239
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Al is het wel een laffe tekkel dat hij eerst bij de vrouwen een beetje gaat peilen of ze wel verliefd op 'm zijn, terwijl hij zelf niks loslaat. :')
hij wil alles voor het jong veilig stellen :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92504519
Ik heb meer respect voor Richard en Gijsbert die alsnog het risico lopen om een blauwtje te lopen door hun gevoelens op tafel te gooien.
Marcel laat niets los maar is op het genante af zijn vrouwen aan het vragen of ze al verliefd op hem zijn.
Bij elke vraag zie je z'n ego weer een stukje verder groeien.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:49:45 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92504718
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Smikke het volgende:
Hoe Frank erop zinspeelde dat er wel een oplossing was voor het afstandsprobleem en Anita hem direct uit die droom hielp door 'Nee!' te zeggen.
Wilde hij nu dat ze haar studie zou afbreken? Of denk ik dan te slecht over Frank.
Het leek er idd op dat Frank het afbreken van haar studie een optie vond :(

Ben benieuwd of hij dan ook bereid zou zijn voor haar reeds opgebouwde studieschuld op te draaien...
Snap sowieso niet dat hij het niet handig vindt dat hij dan een verkering heeft die diergeneeskunde doet, als ze haar studie afgerond heeft scheelt dat hem een vermogen in veeartskosten met die 1300 geiten van hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:01:31 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92505221
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want de namen waren ook niet door gestreept.
De wiki was wel aangepast, zowel qua topics, fototkleurtjes, doorgestreepte namen als zelfs de link naar uitzending gemist, maar als je de OP niet uit de wiki plukt maar gewoon de "nieuw topic" knop gebruikt dan komt er van al die aanpassingen idd niets mee...

Dus niet klagen over de wiki als je diezelfde wiki niet gebruikt om de OP te posten :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_92510080
Frank mag niet van Anita verwachten dat zij haar toekomst opgeeft voor hem. Dat doet hij ook niet. Hij voelt gewoon niet genoeg voor haar, anders 'wacht' je op diegene.
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:13:12 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92511315
Aan de andere kant; hoeveel diepe gevoelens kan een weldenkend mens nou binnen een paar dagen hebben?
Sonja en Marita met hun verliefd zijn vinden we ook niet goed wijs... Richard wordt daarentegen niet veroordeeld op zijn snelle beslissing, slechts op de manier waarop hij het programma tot een spelletje wilde maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_92512971
Jose zo bij Boulevard

[ Bericht 16% gewijzigd door kvd op 08-02-2011 18:55:49 (vergissing van naam) ]
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:23:11 #88
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_92538613
Er zijn toch zat mensen met een LAT-relatie? Ik begrijp dat ongeduld niet zo hoor. Meneer kan gewoon niet tegen alleen zijn....nou ja, met zijn 1200 geiten dan....
Nou doe je het weer!
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:39:48 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92539245
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant; hoeveel diepe gevoelens kan een weldenkend mens nou binnen een paar dagen hebben?
Sonja en Marita met hun verliefd zijn vinden we ook niet goed wijs... Richard wordt daarentegen niet veroordeeld op zijn snelle beslissing, slechts op de manier waarop hij het programma tot een spelletje wilde maken.
Wat ik gewoon überhaupt zo raar vind is dat er zo klinisch gedacht wordt over 'liefde'. "Ja, hoe zie jij het voor je met kinderen? Enneh, samenwonen, wil je dat al snel? Hoe doen we dat later?"

Hallo. Er is nog niet eens gezoend? Ligt dat nou aan mij of gaat het in het 'echte leven' anders? Ik zoen eerst, dan spreek ik maanden af, en als de vrouw het woord samenwonen/kinderen laat vallen ren ik weg. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:41:39 #90
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92539316
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hallo. Er is nog niet eens gezoend? Ligt dat nou aan mij of gaat het in het 'echte leven' anders? Ik zoen eerst, dan spreek ik maanden af, en als de vrouw het woord samenwonen/kinderen laat vallen ren ik weg. :')
:D _O_ O+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 februari 2011 @ 11:45:16 #91
862 Arcee
Look closer
pi_92539454
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Jose zo bij Boulevard
Albert Verlinde las gewoon haar korte radio-interview voor.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_92539470
Lat relaties zijn er genoeg, en het zal best kunnen werken. Maar niet iedereen wil een Lat relatie, het brengt tov je relatie toch wat beperkingen met zich mee, maar aan de ander kant "ieder nadeel heeft zijn voordeel".

Frank is de fase van latten voorbij, kan ik me best voorstellen. Maar dat had hij iets eerder moeten bedenken. Op mij komt hij over als een mannetje die graag het conflict model hanteert, het mag wel iets spontaner, vrolijker en er mag gelachen worden. Maar goed, er wordt al te veel over Frank geluld.
pi_92540145
Frank was al door het ijs gezakt met zijn houding tegenover Berber. Maar nu rekent hij Anita ook nog af op haar ambitie. Anita moet zelf opstappen bij die hork. En ik hoop dat Judith voor mij kiest O+
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_92541233
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:

Ik begrijp dat ook niet. Dat van kinderen moet toch echt komen als je eens een keer een stabiel platform hebt gevonden met de ander. Zeg maar, wanneer de passie is verdwenen ( ;) )
pi_92551574
Er staat een stukje op de site van de telegraaf over de poolse ex-vriendin (dan heb ik het niet over Ksenia), maar hij geeft steeds een foutmelding bij het openen van de pagina (is bij meerdere artikelen)
Maar van wat ik wel kan lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92552737
Het verhaal doet het inmiddels wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:26:07 #97
248361 mevrouwdebok
pi_92553195
waarom kijk ik hier nou helemaal niet van op ? :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:31:47 #98
8409 bloodymary
pi_92553395
Waarom moet dat eigenlijk in een spoiler?

Oei, en Ksenia had ook al ervaring met massagedouches en bubbelbaden.....
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:41:51 #99
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_92553719
Had Marcel zelf ook een poolse achtergrond?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:44:07 #100
8409 bloodymary
pi_92553811
Volgens mij niet, maar hij had een Poolse vriendin gehad en wellicht in het seizoen veel Pools personeel, dat is gebruikelijk in deze contreien. Daarom sprak hij ook wat Pools.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')