quote:
1m12s: wat heeft die Ferrari nou voor periscoop aan boord?quote:
Dat periscoop-geval is niet nieuw ofzo dat zie je meestal bij testdagen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1m12s: wat heeft die Ferrari nou voor aan boord?
Op 1m42s lijkt de McLaren er ook eentje te hebben? Is dat voor onboard HD in 2011?![]()
Schijnt te werken als een pitot tube, net als op een vliegtuig. Meet luchtsnelheid en ws. nog een hoop andere dingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Dat periscoop-geval is niet nieuw ofzo dat zie je meestal bij testdagen.
Zeker geen livestream voor handen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Bah, er is live racen op tv (GP2 op Eurosport 2)... Begin gemist, zitten al in ronde 24 nu
edit: Oh te vroeg gepost, het is herhaling van race 1 van gisteren ergensDe race van vandaag is pas om 14.00..
Toen ik doorhad dat de race gister was en t niet live was heb ik m uitgezet en heb een download gezocht. De race van 14.00 vandaag is te zien om 15.00 op eurosport 2, maar ik kijk m pas nadat ik race 1 heb gezien natuurlijk, anders weet ik de winnaar alquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef Burnie88 het volgende:
Zeker geen livestream voor handen?
Die crash gisteren was best wel hard
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Pos Driver Car Time Gap Laps 1. Nick Heidfeld Renault 1m20.361s 86 2. Fernando Alonso Ferrari 1m20.493s + 0.132s 131 3. Michael Schumacher Mercedes 1m21.054s + 0.693s 114 4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m21.099s + 0.738s 36 5. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m21.242s + 0.881s 84 6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m21.574s + 1.213s 98 7. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.681s + 1.320s 92 8. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.711s + 1.350s 61 9. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m22.227s + 1.866s 99 10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m22.945s + 2.584s 64 11. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m25.471s + 5.110s 72 All timing unofficial |
Ik denk dat Heidfeld de vervanger van Kubica wordt/is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef ElmarO het volgende:
De tijden van 12-02-2011:
[ code verwijderd ]
Senna lijkt mij anders ook geen optie. Heidfeld is zeer constant en dat kunnen ze denk ik wel gebruiken naast Petrov.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:46 schreef M.Melandri het volgende:
Zou het erg jammer vinden, kleurloze rijder. Vorig jaar bij sauber ook weinig laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
http://www.auto-motor-und(...)-besten-3426419.htmlquote:Hulkenberg to AMuS:
Second corner:
- Red Bull: early on throttle, stable throught the whole corner, stable during accelaration
- Toro Rosso: Has to back off in the next lefthander, less stable, more understeer. Getting worse every lap as the tyres go off.
- Marussia Virgin: Very bad understeer, blocks the inner front wheel during braking, suspension settings are "bruatally stiff"
Chicane:
- Mercedes: Rosberg attack the curbes heavily. He likes the balance of the Mercedes
- Toro Rosso: well balanced
- Virgin: Glock wrestling the car through it. Stiff suspension. Has to brake 5 meter earlier than other cars
- Ferrari: unstable under braking (could be due to KERS). Best car in high speed corners.
- Renault: Petrov takes a different line through the chicane. Sounds like 'damaged' engine
Two corners before chicane:
- Renault: almost no understeer, but instable rear under braking
- Mercedes: stable rear, but a lot more understeer
- Ferrari: understeer, but early on the throttle. Even when unstable easy to drive. Looks faster than Mercedes
- Toro Rosso: wobbling rear
Fast lefthander:
- Ferrari on a different line than Mercedes, but Ferrari looks a lot faster. Mercedes seems to be heavier though.
- Sauber: nervous rear end
- Toro Rosso: Alguersuari uses the kerbs on the exit, meaning he has confidence in the car as a little understeer will put you off track.
Final corner:
Red Bull, Ferrari and McLaren are all stable under braking, and the drivers are early on the throttle The three are quite close together in the same league.
Denk het niet. Heidfeld is nivootje Barrichello.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Denk dat je die 2 wel op een gelijk niveau kan schatten, enkel de een valt wat meer op als de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |