Rechts is beterquote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef IHVK het volgende:
Ik hou op met Fokken. Kost teveel tijd van de kostbare tijd die een student (niet) heeft.
Doei iedereen.
PS. Links heeft gelijk.
Wat is het nut van sportvissen?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga t proberen, wat is het nut van wat we hier doen ?
Tot morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef IHVK het volgende:
Ik hou op met Fokken. Kost teveel tijd van de kostbare tijd die een student (niet) heeft.
Doei iedereen.
PS. Links heeft gelijk.
Jawel, want aandachtshoerentopic. Denk je nou echt dat iemand nog over 2 weken weet wie je was als je gewoon stopt met posten? Op deze manier komt het over als: 'kijk naar mij ik ga niet meer op FOK! posten, goed/zielig/jammer he, vergeet me niet jongens, liever nog, als jullie het heeeeeel jammer vinden kom ik wel terug hoor!!!'.quote:
Wat is de zin van het leven?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Rechts-extremisten met poep besmeuren. En er zijn genoeg rechts-extremisten, maar er is te weinig poep.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rechts-extremisten met poep besmeuren.
mijquote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar het leukst is daadwerkelijk iets van je leven maken kunnen ze niet tegen.
En nu leiden mij studieresultaten serieus onder fok.
Andere mensen. Het is bewezen. Het antwoord op geluk is ook 'andere mensen' we zijn gewoon kuddedieren.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de zin van het leven?
Klopt, je moet dan ook een balans kunnen vinden tussen het met poep besmeuren van rechts-extremisten en iets van je leven maken. Een aantal rechtsmensen heb ik al weten te tarten door mijn nieuwe bolide te showen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar het leukst is daadwerkelijk iets van je leven maken kunnen ze niet tegen.
En nu leiden mijn studieresultaten serieus onder fok.
Links lullen, rechts vullen!quote:Op maandag 7 februari 2011 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, je moet dan ook een balans kunnen vinden tussen het met poep besmeuren van rechts-extremisten en iets van je leven maken. Een aantal rechtsmensen heb ik al weten te tarten door mijn nieuwe bolide te showen.
Mooi geschreven dit.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jawel, want aandachtshoerentopic. Denk je nou echt dat iemand nog over 2 weken weet wie je was als je gewoon stopt met posten? Op deze manier komt het over als: 'kijk naar mij ik ga niet meer op FOK! posten, goed/zielig/jammer he, vergeet me niet jongens, liever nog, als jullie het heeeeeel jammer vinden kom ik wel terug hoor!!!'.
Flikker gewoon op, dan.
veel plezier in de kroegquote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef IHVK het volgende:
Doei iedereen.
PS. Links heeft gelijk.
Er zijn hier een hoop gekleurde gebruikers op FOK! die TS wel wat kunnen helpen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef Hexagon het volgende:
Wedden dat hij het hooguit een week vol weet te houden
Je meent het toch hopelijk niet echt hè? En wat het nut is? Misschien de herkenning en het tegengeluid?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
En nu leiden mijn studieresultaten serieus onder fok.
Ja, prachtfiets, eh ik bedoel kansenfietsquote:Op maandag 7 februari 2011 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, je moet dan ook een balans kunnen vinden tussen het met poep besmeuren van rechts-extremisten en iets van je leven maken. Een aantal rechtsmensen heb ik al weten te tarten door mijn nieuwe bolide te showen.
Fiets? Ik ben er nog een kwijtquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prachtfiets, eh ik bedoel kansenfiets
Daar studeert hij wrs.quote:
Even php PM'en voor wat privéfoto's en posten.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar studeert hij wrs..
Maar ihvk, je kunt beter een tijdelijke permban aanvragen dan. Fok! is net een kroeg, je komt steeds weer terug om een beetje te ouwehoeren en voor je het weet zit je er uren...
Daar is idd wel een hele bloemlezing aan te wijden.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die echt willen stoppen verdwijnen gewoon, die openen geen aandachtshoerentopic.
Dan gaat php gelijk mee, denk ik, remlof weet dan dat php erachter zit...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Even php PM'en voor wat privéfoto's en posten.
Die zal ieder excuus aangrijpen om php een ban aan te smerenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan gaat php gelijk mee, denk ik, remlof weet dan dat php erachter zit....
Dat bedoel ik idd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die zal ieder excuus aangrijpen om php een ban aan te smeren
Kijken hoe groot zijn e-penis op fok is. Deze topics backfiren altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt toch gewoon wegblijven als je Fokken niet leuk meer vind? Vanwaar een aankondiging?
Als dat backfiret kan hij altijd zeggen dat hij afscheid nam van een stijlfiguur...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kijken hoe groot zijn e-penis op fok is. Deze topics backfiren altijd.
Klopt, te vervelend. Gisteren kroop ik bijvoorbeeld van de bank, knalde mn pc aan en voordat ik wist zat ik urenlang op FOK!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar studeert hij wrs..
Maar ihvk, je kunt beter een tijdelijke permban aanvragen dan. Fok! is net een kroeg, je komt steeds weer terug om een beetje te ouwehoeren en voor je het weet zit je er uren...
Dat maakt voor linksen toch niet uit?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
En nu lijden mijn studieresultaten serieus onder fok.
Wrs heeft elke user die hier regelmatig post daar last van.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, te vervelend. Gisteren kroop ik bijvoorbeeld van de bank, knalde mn pc aan en voordat ik wist zat ik urenlang op FOK!
Veel linksen zijn volgens mij nu juist taalnazi's. Neem een Lord_Veternare...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat maakt voor linksen toch niet uit?
Goh, wat knap dat je deze 'diagnose' stelt over een subforum waar je dus niet leestquote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Staal het volgende:
Misschien kondigen sommige users het aan zodat ze een stok achter de deur hebben. Dat kan.
Als het je niet bevalt post je er toch niet in? Ik sla BNW over omdat ik het stuk voor stuk debielen vind.
Die logica begrijp ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef Bastard het volgende:
Kan het nu wel zeggen, hij is toch al weg, niet dat ik achter zn rug om loop te roddelen ofzo.
Ik bedoelde meer dat je het met louter afgebroken studies nog best ver kan schoppen in linkse gelederingenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel linksen zijn volgens mij nu juist taalnazi's. Neem een Lord_Veternare...
Wat een vooroordeel, ik had het over posten he. En ik zeik er niet over.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh, wat knap dat je deze 'diagnose' stelt over een subforum waar je dus niet leest
Die is niet alleen taalnazi maar ook nog eens juridisch autistischquote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel linksen zijn volgens mij nu juist taalnazi's. Neem een Lord_Veternare...
Mm, volgens mij komt-ie gewoon in tijdnood. Hij komt bij mij niet over als iemand die verstrikt geraakt is...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Disana het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat iets je zo hoog zit dat je het eruit gooit. Mijn gok is dat IHVK niet zozeer in tijdnood kwam als wel te verstrikt raakte zijn eigen strijd tegen onrecht en vooroordeel.
Dat is ook helemaal niet erg. Als je daarna maar weer op een aanvaardbaar middelpunt uitkomt. Want missen zullen veel mensen je anders wel.
Hij komt hier zo meteen vertellen wat voor studies hij wel niet gedaan heeft die hem gelijk geven.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is niet alleen taalnazi maar ook nog eens juridisch autistisch
En links.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is niet alleen taalnazi maar ook nog eens juridisch autistisch
Ik bedoel, ik denk dat het niet alleen om louter posten gaat, maar ook om hoezeer hoezeer het je daarbuiten kan gaan beheersen. IHVK stelt zich best duidelijk op en krijgt daardoor ook vaak fiks weerwoord.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, volgens mij komt-ie gewoon in tijdnood. Hij komt bij mij niet over als iemand die verstrikt geraakt is...
TTK?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En links.
In TTK hebben ze een eigen al langlopende serie, waarin ze de taalfoutjes van andere users pasten en zich er om verkneukelen...
Nee, het is geen rechtse hè, die 3 academische studies gevolgd heeft, een oprijlaan heeft van 20 meter of in een ruim bemeten appartement in Amsterdam-Zuid woont, om aldus enig gewicht aan zijn argumenten te geven...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hij komt hier zo meteen vertellen wat voor studies hij wel niet gedaan heeft die hem gelijk geven.
Hij begon eindelijk het gelijk van rechts in te zien.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik denk dat het niet alleen om louter posten gaan, maar ook om hoezeer hoezeer het je daarbuiten kan gaan beheersen. IHVK stelt zich best duidelijk op en krijgt daardoor ook vaak fiks weerwoord.
Mm, komt mij voor die malle discussies op Fok! niet zijn IRL beheersen toch. Nou weet je dat nooit, maar hij komt op mij niet echt labiel over. Die jongen studeert biologie, geloof ik, een bèta-wetenschap en je kunt danig in de knel komen met zo'n studie als je op enig moment achter begint te lopen. Of dit nu komt door overmatig kroeg bezoek of overmatig Fok! bezoek. Ik denk dat daar niet meer achter zit dan dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik denk dat het niet alleen om louter posten gaan, maar ook om hoezeer hoezeer het je daarbuiten kan gaan beheersen. IHVK stelt zich best duidelijk op en krijgt daardoor ook vaak fiks weerwoord.
Nee, allesbehalve labiel. Maar wel gedreven op Fok!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, komt mij voor die malle discussies op Fok! niet zijn IRL beheersen toch. Nou weet je dat nooit, maar hij komt op mij niet echt labiel over. Die jongen studeert biologie, geloof ik, een bèta-wetenschap en je kunt danig in de knel komen met zo'n studie als je op enig moment achter begint te lopen. Of dit nu komt door overmatig kroeg bezoek of overmatig Fok! bezoek. Ik denk dat daar niet meer achter zit dan dat.
En dat kost tijd, en daar heeft hij mangel aan.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, allesbehalve labiel. Maar wel gedreven op Fok!
Hij kan toch selectief gedreven zijn? Ik zou er een kookwekker bij zettenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat kost tijd, en daar heeft hij mangel aan..
Welk topic is dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef Berlitz het volgende:
Ik heb dat topic even bekeken,wat een triest narcisme zeg met die instelling waren we het apengekrijs nooit voorbijgekomen.
Wat wil jij nu eigenlijk zeggen? Dat die jongen in de goot ligt door FOK!?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan toch selectief gedreven zijn? Ik zou er een kookwekker bij zetten
O, ja, hou op joh, als ik me echt wil ergeren dan duik ik even in TTK, in die taal- en spelfouten topics (en dan niet om de aangehaalde foutjes), of in de slowchat daar (LPT topics), dat is echt helemaal om je te bescheuren...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waar ze spelfouten zoeken.
Originele taal- en spelfouten #50
Welnee, overdrijf niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat wil jij nu eigenlijk zeggen? Dat die jongen in de goot ligt door FOK!?
Kan je uit de droom helpen, het is tijdsdruk. Niets meer, niets minder.
Nee, ik haal die speculaties weg. Die jongen moet aan zijn toekomst denken. Meer is het niet.quote:
Reageren op Boze Mannen op Fok! is idd mischien wel leuk, maar dat brengt later geen brood op de plank.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik haal die speculaties weg. Die jongen moet aan zijn toekomst denken. Meer is het niet.
Je overdreef want niemand vroeg zich af of hij in de goot ligt. Er werd alleen gespeculeerd over het grote gebaar van een apart afscheidstopic.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik haal die speculaties weg. Die jongen moet aan zijn toekomst denken. Meer is het niet.
Jij speculeerde en je weet het antwoord nu. Zeur niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je overdreef want niemand vroeg zich af of hij in de goot ligt. Er werd alleen gespeculeerd over het grote gebaar van een apart afscheidstopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |