Niet altijd, toen ik overstap had in Atlanta (ook Delta) werden de koffers doorgelabeld en hoefden we ze niet tussentijds op te halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:58 schreef Essebes het volgende:
[..]
Verder bij aankomst in de VS zul je altijd je bagage zelf van de band moeten halen, door de immigratie en douane moeten, bagage op vervolgband zetten en dan pas naar je volgende gate toelopen![]()
Waar stap je over?
Je kunt op vliegvelden USA-friendly slotjes kopen. Die kunnen zij openmaken, maar vreemden niet. Gewoon te koop bij die bagagesealing punten. En wat ik persoonlijk altijd doe is zo'n ring waar sleutels aanhangen (heeft dat een naamquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je naar de VS vliegt, mag je koffer niet op slot, toch?
Nou hebben wij koffers met een cijferslot en twee van die sleutelsloten. Daarnaast hebben we ook een losse band, mèt een TSA slot.
Dan moeten het cijferslot en de sleutelsloten open, en mogen we dus alleen het TSA slot van die band gebruiken?
Wij hebben al van deze dingetjes:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Je kunt op vliegvelden USA-friendly slotjes kopen. Die kunnen zij openmaken, maar vreemden niet. Gewoon te koop bij die bagagesealing punten. En wat ik persoonlijk altijd doe is zo'n ring waar sleutels aanhangen (heeft dat een naam) gebruiken als locker voor mn koffer.
Nee, je mag inderdaad alleen maar usa friendly dingen gebruiken. Het gaat erom dat zij bij controle jouw koffer altijd open kunnen maken, mocht de jouwe er helaas uitgepikt worden. Heb je je koffer dusdanig hermetisch afgesloten, slopen zij gewoon je koffer. En je wilt ook geen slapende honden wakker maken. Vreemden, zoals drugsdealers, kunnen dus niet in jouw koffer en daarvoor gebruik je die slotjes ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij hebben al van deze dingetjes:
[ afbeelding ]
Da's ook USA-friendly, zeggen ze. Maar meer dan dat slot mogen we niet gebruiken dus?
* Guppy ziet horrorbeelden van opengeklapte koffers op de band voor zich
Dat vertellen ze je wel bij het inchecken, gewoon even navragen daarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef copyfile het volgende:
Ik stap ook over op Atlanta. Hoe kom je erachter of je ze zelf tussendoor moet ophalen ? Bij mijn vorige vlucht naar de VS hoefde dat niet, toen ging het automatisch
Dat is prima, je moet voor Amerika een TSA-slot hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij hebben al van deze dingetjes:
[ afbeelding ]
Da's ook USA-friendly, zeggen ze. Maar meer dan dat slot mogen we niet gebruiken dus?
* Guppy ziet horrorbeelden van opengeklapte koffers op de band voor zich
Zou geen probleem moeten zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Piles het volgende:
Hoe moeilijk zou Easyjet doen als alleen de eerste voornaam op je ticket staat in plaats van allebei![]()
Als je je roepnaam en officiële voornaam door elkaar haalt kan ik begrijpen dat het moet veranderen, maar nu toch niet?
Nee, zou geen probleem moeten zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Piles het volgende:
Hoe moeilijk zou Easyjet doen als alleen de eerste voornaam op je ticket staat in plaats van allebei![]()
Als je je roepnaam en officiële voornaam door elkaar haalt kan ik begrijpen dat het moet veranderen, maar nu toch niet?
okequote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb er wel eens vandaan gevloge,n ben er naar toe gegaan met de auto. Dit was prima te doen en parkeren was ook niet duur, openbaar/ groeps vervoer weet ik niet. Denk niet dat als je bij Brussel bent dat je er al bent wan dit is typisch een Ryanair vliegveld; een uur van de bestemming.
zo met de parkeerkosten en toeslagen van ryanairquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toen nog niet, net even de tarieven opgezocht en ze zijn wat hoger tegenwoordig.
http://www.qpark-charleroiairport.be/default.asp?lang=fr
en AirBerlin vanaf Dusseldorfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:28 schreef Fargo het volgende:
Wordt er vanaf Brussel/Amsterdam/Dusseldorf nooit rechtstreeks op Miami gevlogen?
Klopt, maar is ingeruild voor Orlando en ook die is inmiddels stopgezet. Uiteindelijk verdwijnt het huidige passagiers Martinair helemaal (ik geloof najaar 2011), ze gaan zich namelijk puur richten op vracht.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
MartinAir vloog toch ook op Miami ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |