Ik ben de 8e vertrokken vanaf Antwerpen (in de avond) en de 9e vanaf Schiphol.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit is hem geworden, hoe werkt het met het ophalen van het ticket? Kan dat ook al vantevoren, paspoort vereist? Kan iemand anders ook de tickets ophalen of is er echt geen work-around mogelijk?
Ik heb het 1 keer geprobeerd? Ik moet de incheckcode gebruiken, maar er staat weer eens niks. Heb in 2 dagen veel problemen en contact gehad met Budgetair.. voorheen altijd bij D-reizen, nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef ozzietukker het volgende:
Ik weet niet helemaal wat het probleem is.
Als het goed is kan je met BA via manage your booking bekijken hoe e.e.a. staat ingesteld.
https://www.britishairway(...)lic/en_nl?eId=104001
NOSYNC kan natuurlijk ook N (NUL) SYNC zijn.
Voorlopig kan je even niet inloggen aangezien het al teveel keer geprobeerd is vandaag.
Kan dit nog veranderd worden? Ik neem aan dat ik geen andere code doorkrijg, aangezien een PDF bestand dood is en niet geüpdatet kan worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Thetallguy het volgende:
Of het is de default PNR die weergegeven wordt op de boekingsbevestiging wanneer er geen goede sync is tussen het systeem van Budgetair en de boekingsbevestigingen van BA (je hebt wel pech met Budgetair overigens!)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Kan dit nog veranderd worden? Ik neem aan dat ik geen andere code doorkrijg, aangezien een PDF bestand dood is en niet geüpdatet kan worden.
Schijnt 'normaal' te zijn bij BA vluchten, dit was dus de boekingscode van je factuur/invoice, heb je niet ook nog een echt eticket?quote:>> British Airways Record Locator
The Record Locator for British Airways (BA) segments show as the word NOSYNC on the Amadeus PNR. This same word also prints at the bottom of the invoice display representing the airline’s record locator.
A traveler can not use this text from the Amadeus Invoice to display their travel itinerary online since it is not a correct PNR reservation number. The Amadeus PNR record locator must be used for BA itineraries booked in Amadeus. Therefore, the word NOSYNC has been removed from the invoice display. This encourages customers to use the correct Amadeus reservation number located at the top of the invoice to display or call about their reservations.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[..]
Schijnt 'normaal' te zijn bij BA vluchten, dit was dus de boekingscode van je factuur/invoice, heb je niet ook nog een echt eticket?
Ik ga morgen weer eens bellen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Thetallguy het volgende:
Vind het iig maar een apart verhaaltje Hier staat nog meer uitleg: http://www.speedbirdclub.(...)ce/olcitips/?print=1
Komt erop neer dat Budgetair via Amadeus (reserveringssysteem) jouw boeking gemaakt heeft, bij BA wordt daar de boekingscode (PNR) niet goed weergegeven, ipv. de correcte code komt hier NOSYNC te staan. Denk dat je toch Budgetair weer even moet bellen hiervoor
Ze zeggen dat het zo hoort en ik binnen 24 uur dat de vlucht ga vertrekken pas kan inchecken met die 'code'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Thetallguy het volgende:
Vind het iig maar een apart verhaaltje Hier staat nog meer uitleg: http://www.speedbirdclub.(...)ce/olcitips/?print=1
Komt erop neer dat Budgetair via Amadeus (reserveringssysteem) jouw boeking gemaakt heeft, bij BA wordt daar de boekingscode (PNR) niet goed weergegeven, ipv. de correcte code komt hier NOSYNC te staan. Denk dat je toch Budgetair weer even moet bellen hiervoor
Heb al wat opgezocht over BA, maar ik kan hun customer care telefoonnummer in Nederland niet vinden.. of kan ik ook gewoon die in de UK bellen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Thetallguy het volgende:
Sowieso geen normale code over het algemeen zouden deze ook niet worden hergebruikt en zijn ze redelijk uniek. Anders BA even bellen?
dit zou goed moeten gaan, maar je kunt het beste op Schiphol dit nog ff checken als je je bagage afgooit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef copyfile het volgende:
Heb nog even twee korte vraagjes,
Ik heb via klm een vlucht geboekt en stap in de vs over op een vlucht van delta (Beide als 1 pakket bij klm geboekt) Worden bij koffers nu automatisch doorgelabelt als ik straks online incheck en mijn koffers bij zo'n drop-off point afgeef ? En moet ik eigenlijk alleen voor mijn 1e vlucht via de klm site inchecken en is dit dan gelijk voor mijn delta vlucht ook zo ? Als ik aankom dus gewoon naar de volgende gate lopen en wachten ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |