Sorry, ik bedoelde schijf. Kost een belastingverlaging van schijf 1 met 1 procent 1 a 2 miljard?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schijf 1. En geldt voor een hoop mensen zoals Du_ke zegt.
Er zit een verschil tussen verhoudingsgewijs en absoluut, dat snap je hé?
We moesten gewoon wat harder werken om die bagger uit de actieve lijst te verwijderen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef Cerbie het volgende:
Nu al vol? Brabant-topiques zijn gewoon een daverend succes
Gebruik je nog steeds freewebs?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef du_ke het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?quote:
GVD, ik doe mavo jaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef eriksd het volgende:
Neem je ook de SW mee php? En VPB? Deelnemingsvrijstellingen en gewijzigd regime?
Ze hoeven niet zo zeer keuzes te maken, maar gewoon eens teo nderkennen dat 'ambtenaren efficiënter laten werken' een leuk utopisch riedeltje is.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten eerst keuzes durven maken.
Een jaren '90 bagger-webhost. Je gaat met de OP namelijk ook niet met je tijd mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?
Ik ga zo slapenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
Jezus Christus, wat gaan die topics hard
Men kan lullen over mij wat ze willen, maar als ik er ben gaan ze echt hard.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
Jezus Christus, wat gaan die topics hard
Klopt dat is maar heel beperkt haalbaar. Hoewel de vergrijzing wel wat kansen biedt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hoeven niet zo zeer keuzes te maken, maar gewoon eens teo nderkennen dat 'ambtenaren efficiënter laten werken' een leuk utopisch riedeltje is.
Geocities blijft toch de ultieme webhost.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een jaren '90 bagger-webhost. Je gaat met de OP namelijk ook niet met je tijd mee.
Hoeveel hoofddoekjes zag jij op straat in de jaren 90 en hoeveel zie je er nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toen daar nog niets over gezegd mocht worden.
Iedereen is welkom staat er toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een jaren '90 bagger-webhost. Je gaat met de OP namelijk ook niet met je tijd mee.
Ach ja, het zijn vaak trivialiteiten. Een burkaverbod terwijl er in Nederland waarschijnlijk nog niet eens honderd van die lopende vuilniszakken zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel hoofddoekjes zag jij op straat in de jaren 90 en hoeveel zie je er nu?
Procentueel worden ze nu veel meer gedragen door moslima's, puur omdat ze nu zo weggezet worden. Ik zou precies hetzelfde doen uit protest.
Ow wacht, de jaren negentig heb jij nauwelijks bewust meegemaakt, dat verklaart wel een hoop.
Als je uitgaat van de standaardopbouw van het tarief lijkt mij dat geen slechte schatting. Mensen in schijf 1 en 2 (er zijn eigenlijk 4 schijven maar 2 en 3 zijn nagenoeg gelijk, andere opbouw) zijn over het algemeen in loondienst, dus ga je ook inkomsten uit loonheffingen mislopen. In schijf 3 zit alleen IB, geen loonheffingen meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde schijf. Kost een belastingverlaging van schijf 1 met 1 procent 1 a 2 miljard?
Jij denkt dat Moslima's een hoofddoekje dragen omdat er in Den haag een man rondloopt die wit haar heeft?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel hoofddoekjes zag jij op straat in de jaren 90 en hoeveel zie je er nu?
Procentueel worden ze nu veel meer gedragen door moslima's, puur omdat ze nu zo weggezet worden. Ik zou precies hetzelfde doen uit protest.
Ow wacht, de jaren negentig heb jij nauwelijks bewust meegemaakt, dat verklaart wel een hoop.
terug naar de slechte horror?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo dat was wel weer genoeg linkse cultuurhippies & wazige buitenlandse films voor het komende jaar.
Toen de PVV meedeed in Almere hadden ze het over raamambtenaren die maar de straat op gestuurd moesten worden, vergetende dat je die zgn raamambtenaren nodig hebt om behalve zaken sneller op te lossen, deze ook nodig hebt om de boel te verwerken.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hoeven niet zo zeer keuzes te maken, maar gewoon eens teo nderkennen dat 'ambtenaren efficiënter laten werken' een leuk utopisch riedeltje is.
Dat zegt hij niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij denkt dat Moslima's een hoofddoekje dragen omdat er in Den haag een man rondloopt die wit haar heeft?
Nee, omdat ze willen laten zien dat ze moslim zijn, omdat er zo negatief over ze gesproken wordt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij denkt dat Moslima's een hoofddoekje dragen omdat er in Den haag een man rondloopt die wit haar heeft?
Ik weet wel hoe belastingen berekend worden, maar wat ik eerlijk gezegd niet weet is waar het gewicht zit, waar zit het echte geld zeg maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je uitgaat van de standaardopbouw van het tarief lijkt mij dat geen slechte schatting. Mensen in schijf 1 en 2 (er zijn eigenlijk 4 schijven maar 2 en 3 zijn nagenoeg gelijk, andere opbouw) zijn over het algemeen in loondienst, dus ga je ook inkomsten uit loonheffingen mislopen. In schijf 3 zit alleen IB, geen loonheffingen meer.
Klinkt complex eigenlijk zo.
Bloedspatters lezen is internationaalquote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik ook met buitenlandse films niet zoveel te lezen.
Naast dat ik inderdaad de raamambtenaar in levende lijve heb aanschouwd kwam ik ook regelmatig de slaapambtenaar tegen op verschillende locaties.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen de PVV meedeed in Almere hadden ze het over raamambtenaren die maar de straat op gestuurd moesten worden, vergetende dat je die zgn raamambtenaren nodig hebt om behalve zaken sneller op te lossen, deze ook nodig hebt om de boel te verwerken.
Als je ze daarintegen efficienter zou willen laten werken, zouden ze mssn beter wat variabeler moeten gaan werken, het is toch raar dat je voor burgerzaken alleen tijdens kantooruren terecht kan ed.
En waarom zet geertje ze weg? Precies, omdat sommige van die nieuwkomers zich weigeren aan te passen. En op klap op de vuurpijl koste ons hardwerkende burgers dat klauwen met geld. 15 of 16 miljard om precies te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze willen laten zien dat ze moslim zijn, omdat er zo negatief over ze gesproken wordt.
Maar indirect komt het dus inderdaad door chloorkuifje.
Ik ben mijn tanden aan het poetsen onderhandquote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef Monolith het volgende:
Nog maar een biertje dan, ik kan mezelf echt nog niet motiveren om naar bed te gaan.
Ik heb net mijn eerste alcoholische drankje van de dag ingeschonken.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef Monolith het volgende:
Nog maar een biertje dan, ik kan mezelf echt nog niet motiveren om naar bed te gaan.
Precies "sommige". En daarom wil je ze allemaal rechten ontnemen?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom zet geertje ze weg? Precies, omdat sommige van die nieuwkomers zich weigeren aan te passen. En op klap op de vuurpijl koste ons hardwerkende burgers dat klauwen met geld. 15 of 16 miljard om precies te zijn.
http://www.elsevier.nl/we(...)immigratiekosten.htm
Tijdens het typen? Dat is een combinatie van vaardigheden die ik nog niet beheers.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben mijn tanden aan het poetsen onderhand
Ik heb gister op een feestje met 10 man 1/3e van de bierconsumptie voor m'n rekening genomen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste alcoholische drankje van de dag ingeschonken.
Gaat hier toch aardigquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tijdens het typen? Dat is een combinatie van vaardigheden die ik nog niet beheers.
Dat hoeft opzich niet persee zoveel te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb gister op een feestje met 10 man 1/3e van de bierconsumptie voor m'n rekening genomen.
Dit bedoel ik Remlof, elke discussie weet jij weer te overschaduwen met een godwin.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies "sommige". En daarom wil je ze allemaal rechten ontnemen?
En laat Volk en Vad Elsevier eens uitrekenen wat bejaarden kosten, of geestelijk gehandicapten.
Nee inderdaad, ik heb denk ik een biertje of 12 gehad in een tijdsbestek van 7 uur.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat hoeft opzich niet persee zoveel te zeggen natuurlijk.
Daar kunnen we echt wel een oplossing voor verzinnen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar aan geestelijk gehandicapten of bejaarden kunnen wij niets doen
Nou?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar kunnen we echt wel een oplossing voor verzinnen hoor.
Het was zo gezellig dat je je plezier maar weg bent gaan drinken?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb denk ik een biertje of 12 gehad in een tijdsbestek van 7 uur.
Dat is niet al te gek inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb denk ik een biertje of 12 gehad in een tijdsbestek van 7 uur.
Foknar is het juiste woord.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
En ik vind het serieus niet leuk dat ik hier gezien word als de ''fokclown of de SC-clown''![]()
Tja daar heb je zelf de meeste invloed op.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
En ik vind het serieus niet leuk dat ik hier gezien word als de ''fokclown of de SC-clown''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |