Lees de OP eens. Warez worden niet getolereerd.quote:
Je hebt daarmee helemaal niks op FOK! te zoeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef FerdinandP het volgende:
Godmiljaar, heb ik dus ook niks aan dit topic, nais.
Temple Of Dreams van Messiahquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:55 schreef female81 het volgende:
Ik heb hier het laatste stukje van een nummer dat ik in een mixje gevonden heb op een 90's-dance-zender (ik kwam er nogal laat achter dat het wel wat was). Het is leuker dan alleen dit stukje doet vermoeden, en past als je het helemáál zou horen in de categorie T99 - Anasthasia en Apothosis - O fortuna.
Heeft iemand enig idee wat het is?
Alvast bedankt.
Deze werd gewoon herkend door de herkenningsapp, sorry..quote:Op woensdag 23 februari 2011 05:20 schreef female81 het volgende:
Bedankt!
*staat er af en toe versteld van hoeveel obscure nummers de mensen hier kennen*
?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Eentje voor de echte kenners:
Ik moet echt met hoge nood weten hoe dit nummer heet
lyrics zijn iets van
[..]
duidelijker kan ik het niet maken
het is gezongen door een man met een hoge gaystem, beetje coldplaystem maar ook weer net niet
en wordt gedraaid op oa 538 dus het zal wel een of andere hit (geweest) zij
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef FerdinandP het volgende:
Godmiljaar, heb ik dus ook niks aan dit topic, nais.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt daarmee helemaal niks op FOK! te zoeken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef 123Toet het volgende:
Volgens mij heb ik nu een aardige breinbreker voor de 'Help-ik-zoek'-fanaten. Het betreft een sample dat ik ooit gevonden heb op het toen nog bekende DC++. Waar het vandaan komt ben ik al een tijd aan het zoeken, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Ik weet niet welke taal het is, welke melodie en wat er gezegd wordt. Dus dan wordt het moeilijk.
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
Omdat je je altijd kan vergissen in dingen, een wilde gok:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Excuses, ik zei lettergrepen, maar ik bedoel dat hij al zingend afzonderlijke letters spelt.
Ook van mij een wilde gok:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje die ik heb gehoord; het klinkt een beetje als Counting Crows maar dan hipper...de zanger zingt in het refrein grotendeels in lettergrepen...er is een stuk dat begint met... l i f e.....
Enig idee wat wel? Misschien Hebreews?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Het is geen Hindi, Koreaans, Japans, Turks of Indonesisch.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
... on the radio .. radio eoh!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |