Maar wat was je blij toen ik je naar mijn kapper had gestuurdquote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is idd mijn ervaring ja. Ohja, ze kunnen wel eens te happig zijn
Ik zie genoeg vrouwen die dat niet snappen. Heel lelijk vind ik dat.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook dat moet natuurlijk ogen, niet van die overduidelijk gestyleerde vormen
I love self fulling prophecyquote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met zo'n instelling krijg je altijd je gelijk.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar wat was je blij toen ik je naar mijn kapper had gestuurd
Dat wil ik altijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ook, maar wil een keer iets anders
Roze zoals je UI?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd.En dat doe ik meestal ook wel, maar ik wil het nu langer laten groeien.
Maar het moet echt geverfd worden.
Die haastige grietjes?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar wat was je blij toen ik je naar mijn kapper had gestuurd
quote:
nog geen idee wat ik wilquote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd.En dat doe ik meestal ook wel, maar ik wil het nu langer laten groeien.
Maar het moet echt geverfd worden.
idd en vooral heel goedkoopquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen die dat niet snappen. Heel lelijk vind ik dat.
Ja die kniphomo is okéquote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kniphomo heeft trouwens eens laten vallen dat hij ook mijn make-up wel kon doen, alleen had ie z'n spullen niet bij zich.
Ik zou hem ook om een workshopje kunnen vragen misschien
Dat heb ik vroeger al gehad. Nee, ik heb uitgroei. En ik word ook al grijs, dus dat is echt kut.quote:
Ik kleur ze altijd wel bij met een potloodje.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen die dat niet snappen. Heel lelijk vind ik dat.
Ziet jouw kniphomo er beter uit dan Miss&Ik?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kniphomo heeft trouwens eens laten vallen dat hij ook mijn make-up wel kon doen, alleen had ie z'n spullen niet bij zich.
Ik zou hem ook om een workshopje kunnen vragen misschien
kapsters uitdagen is ook leukquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ook, maar wil een keer iets anders
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ziet jouw kniphomo er beter uit dan Miss&Ik?
Ik ook, want mijn haar is heel donker, dus dan zet ik ze wel iets aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kleur ze altijd wel bij met een potloodje.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ziet jouw kniphomo er beter uit dan Miss&Ik?
die ken jij ook?quote:
Ik heb een baan!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kluts, met je grijze muts. Hoe gaat de sollicitatie?
Ja precies. En het geeft iets meer uitdrukking.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook, want mijn haar is heel donker, dus dan zet ik ze wel iets aan.
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodjequote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kleur ze altijd wel bij met een potloodje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik denk dat niemand het echt heel goed ziet. Ik heb namelijk gewoon zwarte wenkbrauwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodje
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodjewenkbrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik doe even meequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodjeOh nee dat zou ik niet zo snel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Voor mij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor mij nemen ze altijd rustig de tijd
Ik heb gewoon niet zulke mooie ook van mezelfquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het echt heel goed ziet. Ik heb namelijk gewoon zwarte wenkbrauwen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Wenkbrauwen bijkleuren vind ik niet erg, ik snap gewoon niet waarom sommige vrouwen driekwart van hun wenkbrauwen weg plukken. Het wordt er nooit beter op.
Peu, op fok vragen is niet romantisch.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwen? Moet je alleen accepteren dat ik je sproetjes leuk vind
Bij mij is het epileren puur omdat ik nogal "verstrooide" wenkbrauwen heb. Maakt het iets strakker, zonder dat het onnatuurlijk oogt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Wenkbrauwen bijkleuren vind ik niet erg, ik snap gewoon niet waarom sommige vrouwen driekwart van hun wenkbrauwen weg plukken. Het wordt er nooit beter op.
Ik heb een baan als secretaresse/projectassistent bij een bedrijf wat software ontwikkeld voor de zorg-sector. Leuke baan, half uurtje van huis, veel mogelijkheden om mijn eigen werk in te delen en me de baan echt eigen te kunnen maken en me te ontwikkelen.quote:
Als je belooft het nooit hardop te zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwen? Moet je alleen accepteren dat ik je sproetjes leuk vind
En het er dan vervolgens optekenen alsof ze pipo zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu, op fok vragen is niet romantisch.
Is goedquote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je belooft het nooit hardop te zeggen.
dat!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het er dan vervolgens optekenen alsof ze pipo zijn
is wel eens gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu, op fok vragen is niet romantisch.
Ik heb heel even zo'n fase gehad. Tot ik foto's van mezelf zag.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
heel hard om heen lopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dat dan doet hoort dit er wel bijquote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mooi voor met carnavalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat dan doet hoort dit er wel bij
[ afbeelding ]
Aha dat is wel mooi!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een baan als secretaresse/projectassistent bij een bedrijf wat software ontwikkeld voor de zorg-sector. Leuke baan, half uurtje van huis, veel mogelijkheden om mijn eigen werk in te delen en me de baan echt eigen te kunnen maken en me te ontwikkelen.![]()
14 feb beginnen.
Ik pluk wel wat weg hoor, maar dan meer van die verdwaalde haartjes. Ik wil niet van die wilde borstelsquote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb heel even zo'n fase gehad. Tot ik foto's van mezelf zag.
Ik ben er echt superblij mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha dat is wel mooi!
Alleen op Valentijnsdag beginnen met werken.![]()
Kan je wel meteen een valentijntje op het werk scoren!
Hoiquote:
Romantischquote:Op zondag 6 februari 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
Ik moet op Valentijnsdag naar de mondhygiëniste
Naar je deet?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Romantisch![]()
Ik moet ook ergens heen
Waar zit het bedrijf?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
En er zit gewoon een sportschool naast mijn werk, dus ik ga lid worden van een sportschool binnenkort.
Ben vanmorgen weer lekker een uur gaan sportenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
En er zit gewoon een sportschool naast mijn werk, dus ik ga lid worden van een sportschool binnenkort.
logischquote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pluk wel wat weg hoor, maar dan meer van die verdwaalde haartjes. Ik wil niet van die wilde borstels
Ik pluk ook, maar zo min mogelijk. Ik vind vollere wenkbrauwen wel echt heel erg mooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pluk wel wat weg hoor, maar dan meer van die verdwaalde haartjes. Ik wil niet van die wilde borstels
Ik ben blij dat je wat gevonden hebtquote:
I wishquote:
Me too, ik heb zo'n hekel aan thuiszitten. En uiteindelijk ben ik er in alle opzichten op vooruit gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wat gevonden hebt
Nee, Gym4All, maar poteeetoo, potaaatoooo. Gewoon zo'n fitnessfabriek.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's goed te doen!
Fit for Free dan zeker?
Mooi toch!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too, ik heb zo'n hekel aan thuiszitten. En uiteindelijk ben ik er in alle opzichten op vooruit gegaan.
Dat is niet handig om bij mij in de buurt te zeggenquote:
Als ik dat zou doen zou ik elke dag flink bezig zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Exact! Heerlijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi toch!Nog eventjes van de rust genieten en dan weer aan de bak!
Een pack van mijn hart.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet handig om bij mij in de buurt te zeggen![]()
Iets met Moerdijk
Dit smaakt naar gravel!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
Die reclame met Raymond Sluijter is echt TE erg.
"the next level"quote:
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Gym4All, maar poteeetoo, potaaatoooo. Gewoon zo'n fitnessfabriek.
Hehehequote:
Ja, echt een last die van mijn schouders valt nu.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Inderdaad
Goed zeg, ben echt blij voor je
Kan ik mij wel voorstellen. Het is toch solliciteren tegen de trend in. Is dit werk dat je doet voor de huur of lijkt het je ook echt een uitdaging?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt een last die van mijn schouders valt nu.
en dat vreselijke camerastandpunt.. steeds zo van boven zodat je in die roosloze scheiding kunt kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
"the next level"
Ik vond het altijd wel een leuke vent, maar nu niet meer.
Dan blijf je toch liggen rotten? Hebben wij geen last van hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
geen zin om uit bed te komen, wie schopt me er uit? Of komt er bij liggen?
niet het antwoord waar hij op hoopte denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan blijf je toch liggen rotten? Hebben wij geen last van hoor.
Ga je er ook nog echt naar toe? Ik betaal ook trouw mijn contributie maar daar houdt het wel mee op.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
Hij post wel verdomde veel als 'ie in bed ligt anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
"Ik ben donateur, geen lid."quote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
Ga je er ook nog echt naar toe? Ik betaal ook trouw mijn contributie maar daar houdt het wel mee op.
Dan blijf ik je digitaal lastig vallenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef ik je iig niet in boxershort te zienquote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan blijf ik je digitaal lastig vallen
Doe em net zo lief uit hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef ik je iig niet in boxershort te zien
Heb ik er nog steeds geen last vanquote:
Teveel gezopen?quote:
Oj, gordijntjes dicht en uitrusten dan maar?quote:
Ooh, maar dat kan toch niet meer stukquote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zorgt er echt niet voor dat ze er dan positiever over denkt hoor
Ja, maar je zou toch hier komen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik er nog steeds geen last van
Lekker rustig aan doen idd, al moet ik straks echt nog naar de super.. Dat gaat leuk wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, gordijntjes dicht en uitrusten dan maar?
Weer zitten dagdromen?quote:
Ja, ik hunker naar jequote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar dat kan toch niet meer stuk
shit, was ik al wakker geworden? Had laatst nog over je gedroomdquote:
quote:
Gedroomd? of was het meer een nachtmerrie?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, was ik al wakker geworden? Had laatst nog over je gedroomd
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, was ik al wakker geworden? Had laatst nog over je gedroomd
Nee, dromen over MB is een droom zoals er maar weinig zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gedroomd? of was het meer een nachtmerrie?
quote:
Ohja, ik had nog was liggenquote:
Dromen zijn toch een verwerking en vertolking van je diepste wensen en angsten? T was heel netjesquote:
Dat kan nog alle kanten op hequote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dromen over MB is een droom zoals er maar weinig zijn.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, ik had nog was liggen
[..]
Dromen zijn toch een verwerking en vertolking van je diepste wensen en angsten? T was heel netjes
Nou, dat zegt niks over jouwquote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben een reuze net meisje.
Meisje?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben een reuze net meisje.
Dikke kans dat er vandaag of morgen weer een de machine in gaat hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een was gedaan en opgehangen en er draait er nu nog een. Ik wacht altijd te lang
En wil diegene het dan ook voor mij doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie komt er even boodschappen voor me doen?
hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
En wil diegene het dan ook voor mij doen?
Veel chocola, okthnxbye
't ziet er anders maar grijs uitquote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaje gaat maar lekker zelf naar buiten
t is heerlijk weer
Gelukkig niet neequote:
Appie.nlquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
En wil diegene het dan ook voor mij doen?
Veel chocola, okthnxbye
Jamaar lelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaje gaat maar lekker zelf naar buiten
t is heerlijk weer
Mijn netheid heeft zelfs invloed op jouw dromen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, dat zegt niks over jouwalleen dat ik hele nette dromen heb
Daar moet je echt voor minstens 50 euro bestellen ofzo. Dat kan nietquote:
Wat is er zo lelijk aan je vandaag dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
Jamaar lelijk
And I don't dig the burka-look
Ik ken ze ja, burka-dagen, die enkele keren dat je graag zou willen ruilen met ze.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jamaar lelijk
die bezorgen pas over ene paar dagenquote:
niks lelijk, gisteren durfde je ook over straatquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jamaar lelijk
Mogen ook geen alcohol hequote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken ze ja, burka-dagen, die enkele keren dat je graag zou willen ruilen met ze.
Ik ben er net uitgekomen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
geen zin om uit bed te komen, wie schopt me er uit? Of komt er bij liggen?
100 toch? Al kom ik er achter dat je altijd nog meer besteld.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar moet je echt voor minstens 50 euro bestellen ofzo. Dat kan niet
Wat niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er zo lelijk aan je vandaag dan?
Jij dwong mijquote:Op zondag 6 februari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks lelijk, gisteren durfde je ook over straat
Ik zeg ook, die enkele keer...quote:
Kom hier eens laten zien danquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn netheid heeft zelfs invloed op jouw dromen.
T was een verzoek waar je vrijwillig op in gingquote:
Bij 100 euro of meer heb je hele lage bezorgkosten, anders lopen die op tot 30 euro ofzo..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
100 toch? Al kom ik er achter dat je altijd nog meer besteld.
Digitaal aanwezig ook goed?quote:
Oh maar dat is niet zo vreemd meis, na zulke dagen. Je had mij vorig jaar moeten zien, ellende tekent mij ook altijd erg. Gewoon lekker binnen blijvenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat niet?
En nee, dit is geen gezeur om complimentjes.
Ik zie eruit hoe ik me voel, and it ain't pretty. Punt.
Anders kreeg ik geen eten.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was een verzoek waar je vrijwillig op in ging
Zo naïef ben ik nu ook weer niet he.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom hier eens laten zien danVolgens mij is t alleen maar naïviteit wat invloed zou kunnen hebben.
ik betaal geen bezorgkosten? Misschien dat het te maken heeft met de frequentie en/of bedragenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij 100 euro of meer heb je hele lage bezorgkosten, anders lopen die op tot 30 euro ofzo..
Je bent een schatjequote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo naïef ben ik nu ook weer niet he.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders kreeg ik geen eten.
Dat is gewoon dwingen
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)de&postalcode=3024ACquote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik betaal geen bezorgkosten? Misschien dat het te maken heeft met de frequentie en/of bedragen
Bij bestelling > 100 euro zijn je bezorgkosten 4,95.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik betaal geen bezorgkosten? Misschien dat het te maken heeft met de frequentie en/of bedragen
He, jij had dus bijna net zo'n nacht als ik... met iets meer slaap geloof ik dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
te lang o[gebleven vannacht, gevolg 5.30 nog klaar wakker maar nu wakker na wel geslapen te hebben
En daar komt nog bij:quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij bestelling > 100 euro zijn je bezorgkosten 4,95.
Same here, alleen dan om 10 uur er weer uitquote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
te lang o[gebleven vannacht, gevolg 5.30 nog klaar wakker maar nu wakker na wel geslapen te hebben
Ja, staat er bij mij ook, maar die vallen aan t einde altijd weg.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)de&postalcode=3024AC
De bezorgkosten voor als ik zou bestellen via AH.nl
Vanaf 150 euro niks ofso? Want ik moet het nakijken, maar kan me niet herinneren bezorgkosten te betalenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij bestelling > 100 euro zijn je bezorgkosten 4,95.
6 kratten bier, en dan nog je gewone boodschappen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daar komt nog bij:
Het minimum bestelbedrag is 70,00 (exclusief statiegeld en bezorgkosten).
Sorry, maar 70 euro aan boodschappen gaat mij te verquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
6 kratten bier, en dan nog je gewone boodschappen.
Bier heb je nooit genoeg
heb om 5.30 nog mn studieboek gepaktquote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, jij had dus bijna net zo'n nacht als ik... met iets meer slaap geloof ik dan.
Heb jij nu hoofdpijn (migraine) op je vrije dag?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar 70 euro aan boodschappen gaat mij te ver
Op de website staat bezorgkosten vanaf 4,95. Dus waarschijnlijk is het nooit gratis.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, staat er bij mij ook, maar die vallen aan t einde altijd weg.
[..]
Vanaf 150 euro niks ofso? Want ik moet het nakijken, maar kan me niet herinneren bezorgkosten te betalen
Dat is voor anderhalf max 2 weken boodschappen, zeker met de zware spullen is dat ideaal, ze brengen t tot in je keuken namelijk, ongeacht waar je woont!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar 70 euro aan boodschappen gaat mij te ver
Ik heb nieteens zoveel nodig dat ik aan de 20 euro kom, dus waarom zou ik dan voor 70 euro gaan bestellen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nu hoofdpijn (migraine) op je vrije dag?
Ik citeerde je wel, maar daar sloeg het eigenlijk niet op.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nieteens zoveel nodig dat ik aan de 20 euro kom, dus waarom zou ik dan voor 70 euro gaan bestellen?
En ja, migraine op m'n vrije dag, heb ik weer goed voor elkaarquote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik citeerde je wel, maar daar sloeg het eigenlijk niet op.
Dat is wel sneu ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ja, migraine op m'n vrije dag, heb ik weer goed voor elkaar
In je armen?quote:
Wiiiiiiiquote:
quote:
Jaquote:
Goed blijven oefenenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Ook nek en schouders trouwens. Dat komt meestal door iets anders.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed blijven oefenenje had er zoveel plezier in, dat ik er bang van werd
Heb je Wii-motion plus?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Yuki, volgende keer dat je hier bent, kunnen we ook ga wi'en.
Gaan we tegen elkaar boksenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Yuki, volgende keer dat je hier bent, kunnen we ook ga wi'en.
wel ff zo'n ding er bij kopenquote:
Nee heb dat oude wii sportquote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je Wii-motion plus?Dat je kan boogschieten en alles?
Ja, echt lame dat ik maar 1 nunchuk hebquote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel ff zo'n ding er bij kopenis leuk om met z'n 2en te doen
Ja heb er 2quote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel ff zo'n ding er bij kopenis leuk om met z'n 2en te doen
Zeker een Tweants Ros?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Godver wat heb ik toch ook een geweldig paard
Een Duitserquote:
Yuki kan ook de hare meenemen, kan kleine man ook nog meedoenquote:
Een puntje toch.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik me elke week weer kwel door toch voetbal te kijken?
Omdat je geen echte ballen hebt om dat stomme spel weg te zappenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik me elke week weer kwel door toch voetbal te kijken?
Nee. Daar snap ik nou echt niets van.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Ok zonder meer maar beter dan verliezen. Vitesse was de laatste paar wedstrijden akelig sterk.quote:
Ja het is beter dan verliezen, maar tochquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok zonder meer maar beter dan verliezen. Vitesse was de laatste paar wedstrijden akelig sterk.
Die vindt dat toch niet leukquote:Op zondag 6 februari 2011 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuki kan ook de hare meenemen, kan kleine man ook nog meedoen
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga mezelf eens aan de studie zetten
Ik ga zo een bedenken wat ik morgen aan moet doenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga mezelf eens aan de studie zetten
Als je geen uitdaging hebt verveeld het nogal snel hequote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens? Gamend mama én Yuki inmaken? Raar
Hey! Ik ben vet goed jaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je geen uitdaging hebt verveeld het nogal snel he
Waar gaat 't boekje over?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een boek van 1300 pagina;s is heel motiverend
Ouch, die kom ik dus echt nooit aan je voorlezenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een boek van 1300 pagina;s is heel motiverend
Jij bent partijdigquote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op MissB's zoontje.
Ik zet mijn geld op de AIquote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op MissB's zoontje.
Nee is gewoon logisch nadenken.quote:
Het serieuze alcohol nuttigen begint pas als hij op bed ligtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is gewoon logisch nadenken.
Hij heeft veel snellere reflexen dan jullie, plus dat jullie waarschijnlijk alcohol gaan nuttigen.
Easy win dus
Blijf bij mijn mening dat het een easy win voor hem zou zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het serieuze alcohol nuttigen begint pas als hij op bed ligt
Chocolade!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens douchen, en daarna een poging doen boodschappen te halen![]()
Moet nodig koekjes, chocolade en drop halen![]()
Oh ja, en natuurlijk brood en melk enzo
Ik ook niet, migraine enzo, maar 't moetquote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chocolade!
Ik moet eigenlijk douchen. Maar ik heb nog geen zin
Chocolaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens douchen, en daarna een poging doen boodschappen te halen![]()
Moet nodig koekjes, chocolade en drop halen![]()
Oh ja, en natuurlijk brood en melk enzo
Dat klinkt lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Chocola
Ik had hele lekkere cappuccino-chocoladebolletjes dingen, gekregen bij het afscheid op mijn werk.
Het was veel te weinig, veel te snel op gegaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Chocola
Ik had hele lekkere cappuccino-chocoladebolletjes dingen, gekregen bij het afscheid op mijn werk.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, migraine enzo, maar 't moet![]()
En de chocolade is voor mij, afblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Het is meer dat ie het spel niet zo leuk vindtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens? Gamend mama én Yuki inmaken? Raar
Ik weet waar ze het gekocht hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker![]()
Label bewaart om het zelf te kunnen zoeken?
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gisteren helemaal geen chocola gekocht
quote:
Koop dan ook een leuk spel waarmee hij jullie in kan makenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat ie het spel niet zo leuk vindt
Ons inmaken is altijd leuk natuurlijk
Oh die heeft ie wel. Maar dat willen wij dan ws weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koop dan ook een leuk spel waarmee hij jullie in kan maken
hoe was de fudge eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Chocola
Gister zei je ook dat je ging winnenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Oh Yuki, ik heb ook die buzz-spellen voor de PS, daarmee verslaan we 'm wel
Witte papiertjes om redelijke grote bolletjes, staat cappuccino op.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Care to share wat het is en waar vandaan?
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gister zei je ook dat je ging winnen
Oeh, daar heb ik er ook 1 vanquote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
ze stoppen gewoon veuls te weinig in zo'n zakquote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker
En natuurlijk ook veel te snel op
Ja!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze stoppen gewoon veuls te weinig in zo'n zak
Gister?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gister zei je ook dat je ging winnen
Inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vermist__.html?p=1,1
naar verhaal
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik tenminste een kans maakte
Dus jullie moeten samen spannen om hem te kunnen verslaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Wie niet sterk is, moet slim zijn. Of vals spelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jullie moeten samen spannen om hem te kunnen verslaan?
triest hoor
Ik win liever eerlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie niet sterk is, moet slim zijn. Of vals spelen.
Ik heb vandaag beide gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Zal ik in plaats van te gaan douchen een lekker heet bad nemen?
Ja echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jullie moeten samen spannen om hem te kunnen verslaan?
triest hoor
Wat wil je kopen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zin om zo te winkelen, maar die zijn maar tot 17u openen ik moet nog douchen
Geen idee, ik moet sowieso nieuwe kleding hebben, maar om dat nu te kopen is een beetje te vroeg, aangezien ik nog niet weet wat ik moet hebben.quote:
Jij vrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zin om zo te winkelen, maar die zijn maar tot 17u openen ik moet nog douchen
ik ben best verwijfd somsquote:
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Draag je veel make-up?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben best verwijfd somsSPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je nu echt dat wij ons laten tegenhouden door een lullig disclaimertje?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Geen, 100% naturalquote:
'Draag' je een luchtje?quote:
Altijdquote:
Kut, ik ben echt een vrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet 100% natuurlijkIk scheer me, ik draag kleren, make-up en een lekker geurtje
Ook kam ik mijn haar en was ik me
Ik vind een luchtje noodzakelijk, anders hou ej zo'n sterke lichaamsgeur over, en das niet altijd even handig als je veel met mensen werkt..quote:
Ben ik met je eens hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind een luchtje noodzakelijk, anders hou ej zo'n sterke lichaamsgeur over, en das niet altijd even handig als je veel met mensen werkt..
Hoeveel % schat je jezelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet 100% natuurlijkIk scheer me, ik draag kleren, make-up en een lekker geurtje
Goede deo?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind een luchtje noodzakelijk, anders hou ej zo'n sterke lichaamsgeur over, en das niet altijd even handig als je veel met mensen werkt..
Ik heb vaak genoeg mensen in de bus die wel 100% natuurlijk zijn.. En das niet lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoorMaar het is dus niet natuurlijk en daar ging het, heel flauw, om
Daar heb je deo voor.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou... Ik verf m'n haar niet, dus dat is natuurlijk, ook doe ik niet aan spray-tannen van m'n huid, dus ook die is natuurlijk...quote:
Dat is inderdaad smerig.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg mensen in de bus die wel 100% natuurlijk zijn.. En das niet lekker
Daar zit negen van de tien keer een luchtje aanquote:
en je hebt piercingsquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Deo sowiesoquote:
Ja, ook dat nog. Vandaar de 40% natuurlijk.quote:
Maar dat heet niet zoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad smerig.
[..]
Daar zit negen van de tien keer een luchtje aan
Geloof me, al heb je 100 lagen aan, zonder deo ruik jequote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deo sowieso![]()
Maar daar merk je weinig van met shirt+overhemd+vest+jas, dus een luchtje komt er dan wel bij
Met deo ruik je ookquote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, al heb je 100 lagen aan, zonder deo ruik je
Geurloze deoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad smerig.
[..]
Daar zit negen van de tien keer een luchtje aan
mijn punt. Wat doe jequote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met deo ruik je ookAl dan niet lekker.
Een luchtje is net als make-up. Dat hoort niet op te vallenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deo sowieso![]()
Maar daar merk je weinig van met shirt+overhemd+vest+jas, dus een luchtje komt er dan wel bij
Ik heb nu een of andere dry deo, en die vind ik vreselijk.. Toch eens een geurloze proberen danquote:Op zondag 6 februari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geurloze deoen dan zelf ook droog en geurloos blijven
Sanex roller, niet iedereen vind dat even fris, maar ik doe em meteen na t douchen op en garandeert mij de hele dag droog en frisquote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nu een of andere dry deo, en die vind ik vreselijk.. Toch eens een geurloze proberen dan
Hij mag van mij wel opvallen, maar niet negatief. Sommige mensen hebben zo'n nare hoeveelheid geur op, dat ze een spoor achterlaten. Dat vind ik echt smerig. Maar als iemand langs loopt kan ik het wel waarderen een vleugje parfum of zo te ruiken.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een luchtje is net als make-up. Dat hoort niet op te vallen
Rollers vind ik meevallen eigenlijk, ik denk dat 't komt dat veel mensen extreem harige oksels hebben..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sanex roller, niet iedereen vind dat even fris, maar ik doe em meteen na t douchen op en garandeert mij de hele dag droog en fris
Anders heb ik in mn tas altijd nog en nivea spray.
Volgens de etiquette hoor je het pas te ruiken als je neus er bijna inhangtquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel opvallen, maar niet negatief. Sommige mensen hebben zo'n nare hoeveelheid geur op, dat ze een spoor achterlaten. Dat vind ik echt smerig. Maar als iemand langs loopt kan ik het wel waarderen een vleugje parfum of zo te ruiken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rollers vind ik meevallen eigenlijk, ik denk dat 't komt dat veel mensen extreem harige oksels hebben..
Teveel is nooit goed natuurlijk.. Ik heb 2 luchtjes, 1 waarvan ik de naam even niet weet, en Givenchy Play for men.. (Toen die reclame met Timberlake geloof ik) En die is redelijk aangenaam volgens mensenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel opvallen, maar niet negatief. Sommige mensen hebben zo'n nare hoeveelheid geur op, dat ze een spoor achterlaten. Dat vind ik echt smerig. Maar als iemand langs loopt kan ik het wel waarderen een vleugje parfum of zo te ruiken.
Net onder je kleding sprayen, dan blijft het hangen (die illusie heb ik tenminstequote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens de etiquette hoor je het pas te ruiken als je neus er bijna inhangt
Maar ieder z' voorkeuren natuurlijk
Nou, daar heb ik geen verstand van. Maar ik vind een subtiel geurtje lekker, maar een wolk kan ik niet waarderenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens de etiquette hoor je het pas te ruiken als je neus er bijna inhangt
Maar ieder z' voorkeuren natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |