quote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders kreeg ik geen eten.
Dat is gewoon dwingen
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)de&postalcode=3024ACquote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik betaal geen bezorgkosten? Misschien dat het te maken heeft met de frequentie en/of bedragen
Bij bestelling > 100 euro zijn je bezorgkosten 4,95.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik betaal geen bezorgkosten? Misschien dat het te maken heeft met de frequentie en/of bedragen
He, jij had dus bijna net zo'n nacht als ik... met iets meer slaap geloof ik dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
te lang o[gebleven vannacht, gevolg 5.30 nog klaar wakker maar nu wakker na wel geslapen te hebben
En daar komt nog bij:quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij bestelling > 100 euro zijn je bezorgkosten 4,95.
Same here, alleen dan om 10 uur er weer uitquote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
te lang o[gebleven vannacht, gevolg 5.30 nog klaar wakker maar nu wakker na wel geslapen te hebben
Ja, staat er bij mij ook, maar die vallen aan t einde altijd weg.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)de&postalcode=3024AC
De bezorgkosten voor als ik zou bestellen via AH.nl
Vanaf 150 euro niks ofso? Want ik moet het nakijken, maar kan me niet herinneren bezorgkosten te betalenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij bestelling > 100 euro zijn je bezorgkosten 4,95.
6 kratten bier, en dan nog je gewone boodschappen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daar komt nog bij:
Het minimum bestelbedrag is 70,00 (exclusief statiegeld en bezorgkosten).
Sorry, maar 70 euro aan boodschappen gaat mij te verquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
6 kratten bier, en dan nog je gewone boodschappen.
Bier heb je nooit genoeg
heb om 5.30 nog mn studieboek gepaktquote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, jij had dus bijna net zo'n nacht als ik... met iets meer slaap geloof ik dan.
Heb jij nu hoofdpijn (migraine) op je vrije dag?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar 70 euro aan boodschappen gaat mij te ver
Op de website staat bezorgkosten vanaf 4,95. Dus waarschijnlijk is het nooit gratis.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, staat er bij mij ook, maar die vallen aan t einde altijd weg.
[..]
Vanaf 150 euro niks ofso? Want ik moet het nakijken, maar kan me niet herinneren bezorgkosten te betalen
Dat is voor anderhalf max 2 weken boodschappen, zeker met de zware spullen is dat ideaal, ze brengen t tot in je keuken namelijk, ongeacht waar je woont!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar 70 euro aan boodschappen gaat mij te ver
Ik heb nieteens zoveel nodig dat ik aan de 20 euro kom, dus waarom zou ik dan voor 70 euro gaan bestellen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nu hoofdpijn (migraine) op je vrije dag?
Ik citeerde je wel, maar daar sloeg het eigenlijk niet op.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nieteens zoveel nodig dat ik aan de 20 euro kom, dus waarom zou ik dan voor 70 euro gaan bestellen?
En ja, migraine op m'n vrije dag, heb ik weer goed voor elkaarquote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik citeerde je wel, maar daar sloeg het eigenlijk niet op.
Dat is wel sneu ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ja, migraine op m'n vrije dag, heb ik weer goed voor elkaar
In je armen?quote:
Wiiiiiiiquote:
quote:
Jaquote:
Goed blijven oefenenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Ook nek en schouders trouwens. Dat komt meestal door iets anders.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed blijven oefenenje had er zoveel plezier in, dat ik er bang van werd
Heb je Wii-motion plus?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Yuki, volgende keer dat je hier bent, kunnen we ook ga wi'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |