Een pack van mijn hart.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet handig om bij mij in de buurt te zeggen![]()
Iets met Moerdijk
Dit smaakt naar gravel!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
Die reclame met Raymond Sluijter is echt TE erg.
"the next level"quote:
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Gym4All, maar poteeetoo, potaaatoooo. Gewoon zo'n fitnessfabriek.
Hehehequote:
Ja, echt een last die van mijn schouders valt nu.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Inderdaad
Goed zeg, ben echt blij voor je
Kan ik mij wel voorstellen. Het is toch solliciteren tegen de trend in. Is dit werk dat je doet voor de huur of lijkt het je ook echt een uitdaging?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt een last die van mijn schouders valt nu.
en dat vreselijke camerastandpunt.. steeds zo van boven zodat je in die roosloze scheiding kunt kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
"the next level"
Ik vond het altijd wel een leuke vent, maar nu niet meer.
Dan blijf je toch liggen rotten? Hebben wij geen last van hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
geen zin om uit bed te komen, wie schopt me er uit? Of komt er bij liggen?
niet het antwoord waar hij op hoopte denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan blijf je toch liggen rotten? Hebben wij geen last van hoor.
Ga je er ook nog echt naar toe? Ik betaal ook trouw mijn contributie maar daar houdt het wel mee op.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
En er zit gewoon een sportschool naast mijn werk, dus ik ga lid worden van een sportschool binnenkort.
Hij post wel verdomde veel als 'ie in bed ligt anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
"Ik ben donateur, geen lid."quote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
Ga je er ook nog echt naar toe? Ik betaal ook trouw mijn contributie maar daar houdt het wel mee op.
Dan blijf ik je digitaal lastig vallenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef ik je iig niet in boxershort te zienquote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan blijf ik je digitaal lastig vallen
Doe em net zo lief uit hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef ik je iig niet in boxershort te zien
Heb ik er nog steeds geen last vanquote:
Teveel gezopen?quote:
Oj, gordijntjes dicht en uitrusten dan maar?quote:
Ooh, maar dat kan toch niet meer stukquote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zorgt er echt niet voor dat ze er dan positiever over denkt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |