Maar wat was je blij toen ik je naar mijn kapper had gestuurdquote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is idd mijn ervaring ja. Ohja, ze kunnen wel eens te happig zijn
Ik zie genoeg vrouwen die dat niet snappen. Heel lelijk vind ik dat.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook dat moet natuurlijk ogen, niet van die overduidelijk gestyleerde vormen
I love self fulling prophecyquote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met zo'n instelling krijg je altijd je gelijk.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar wat was je blij toen ik je naar mijn kapper had gestuurd
Dat wil ik altijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ook, maar wil een keer iets anders
Roze zoals je UI?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd.En dat doe ik meestal ook wel, maar ik wil het nu langer laten groeien.
Maar het moet echt geverfd worden.
Die haastige grietjes?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar wat was je blij toen ik je naar mijn kapper had gestuurd
quote:
nog geen idee wat ik wilquote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd.En dat doe ik meestal ook wel, maar ik wil het nu langer laten groeien.
Maar het moet echt geverfd worden.
idd en vooral heel goedkoopquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen die dat niet snappen. Heel lelijk vind ik dat.
Ja die kniphomo is okéquote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kniphomo heeft trouwens eens laten vallen dat hij ook mijn make-up wel kon doen, alleen had ie z'n spullen niet bij zich.
Ik zou hem ook om een workshopje kunnen vragen misschien
Dat heb ik vroeger al gehad. Nee, ik heb uitgroei. En ik word ook al grijs, dus dat is echt kut.quote:
Ik kleur ze altijd wel bij met een potloodje.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen die dat niet snappen. Heel lelijk vind ik dat.
Ziet jouw kniphomo er beter uit dan Miss&Ik?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kniphomo heeft trouwens eens laten vallen dat hij ook mijn make-up wel kon doen, alleen had ie z'n spullen niet bij zich.
Ik zou hem ook om een workshopje kunnen vragen misschien
kapsters uitdagen is ook leukquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ook, maar wil een keer iets anders
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ziet jouw kniphomo er beter uit dan Miss&Ik?
Ik ook, want mijn haar is heel donker, dus dan zet ik ze wel iets aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kleur ze altijd wel bij met een potloodje.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ziet jouw kniphomo er beter uit dan Miss&Ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |