Is heel fijnquote:
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te sprekenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet de PeuRac-winkelmethode die ik heb geleerd.
Dan de WT manierquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Then I am shit out of luck.ik heb geen vriend(in)
dan begin je bij de niet leuke meisjesquote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te spreken
Kluts! Hoe zit jouw make-up?quote:
Epileren en eventueel laten verven. Hoef je er niets meer aan te doenquote:
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan de WT manieren wel zeggen dat je compleet iets anders wilt, iets wat je vlotter en leuker maakt
Niet, want ik zit tamelijk zondags in de te grote ochtendjas van beetman en mijn haar rechtovereind op de bank.quote:
Die is nog onmogerlijker ik ben niet zo spontaan ben ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan de WT manieren wel zeggen dat je compleet iets anders wilt, iets wat je vlotter en leuker maakt
Dit dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.
Dat is makkelijk, want als je dat niet durft moet je een beetje glazig door de rekken "bladeren". Vanzelf komt er dan iemand op je af met de vraag of ze je kan helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te spreken
Vind jij dat ze geëpileerd moeten dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Epileren en eventueel laten verven. Hoef je er niets meer aan te doen
Over winkelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Wat is DE versiermethode volgens jullie nou? Of, waar hebben jullie het over?
Kleding kopen, en make upquote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Dat zou ik misschien nog wel durven.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan begin je bij de niet leuke meisjes
Er is vast niemand die hier mee wiltquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar pik dit alleen voor je kleding Tijn
Neequote:
Met zo'n instelling krijg je altijd je gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vast niemand die hier mee wilt
is idd mijn ervaring ja. Ohja, ze kunnen wel eens te happig zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.
En dat vind ik dus verschrikkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, want als je dat niet durft moet je een beetje glazig door de rekken "bladeren". Vanzelf komt er dan iemand op je af met de vraag of ze je kan helpen.
Of natuurlijk waarmee ze je kan helpen, want open vraag.
Heb jij nog een goeie tip?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
ook dat moet natuurlijk ogen, niet van die overduidelijk gestyleerde vormenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |