Uit eindelijk komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijstjes zijn kut.
Alsof je punten afwerkt:
check
check
ehm....no check, later
Gewoon een indruk vormen van een ja of een nee, wel zo makkelijk ook.
Van die labello blijkt dus averechts te werken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zelfs(sinds ik met de vrieskou veel buiten sta en mn lippen compleet gebarsten waren
)
Jij hebt purolquote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zelfs(sinds ik met de vrieskou veel buiten sta en mn lippen compleet gebarsten waren
)
ik WoW helemaal niet meer, iets met verslavingsrisico idiootquote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met datVrouwen die er uitzien als elfjes bestaan nu eenmaal niet. Misschien wat minder WOWen
Nee, dat niet. Sowieso, nu 3 dagen niet buiten geweest en mn lippen zijn weer heel. Dus ik merk dat ik gewoon ff moet uitzitten, lijkt me fijner dan elke keer die troep smeren, ik hou daar niet van.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die labello blijkt dus averechts te werken.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
* Yuki met sproetjesMooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
whateverquote:
Nou, inderdaad!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef L-E het volgende:
Yuki: die meiden in de winkel zijn dan wel 'opgeleid' maar die volgen allemaal dezelfde opleiding waarbij lipliner en je wenkbrauwen bijtekenen verplicht lijkt. Daar heb je niks aan, maar dat had je al ondervonden.
Oh joyquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent nog net op tijd voor de make-up discussie.
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent nog net op tijd voor de make-up discussie.
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef L-E het volgende:
Yuki: die meiden in de winkel zijn dan wel 'opgeleid' maar die volgen allemaal dezelfde opleiding waarbij lipliner en je wenkbrauwen bijtekenen verplicht lijkt. Daar heb je niks aan, maar dat had je al ondervonden.
En dan te bedenken dat peu 'm begonnen is!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.
Oh nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.
Daarover pratende: ik ga er ook maar eens uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen dat ik een uur later kon opstaan en ik niet zo vrolijk ben als ik nog door kan slapen
Ditoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoor
Mooi zoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik WoW helemaal niet meer, iets met verslavingsrisico idioot
Ben jij wel eens bij de River Island geweest trouwens? Is net geopend in Rotterdam.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Make-up ik heb er niets mee
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoor
Dank je!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen.
Maar hier mijn mening.
Zo weinig mogelijk make up gebruiken.
Jullie zijn naturel veel mooier
Welke is dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.
Nu heb ik mijn grote liefde gevonden, dus ik ben gestopt met zoeken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.
Nu heb ik mijn grote liefde gevonden, dus ik ben gestopt met zoeken.
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga sporten. Zie als ik terug kom wel of de discussie nog steeds loopt![]()
Veel plezier nog
De waterproof van L'Oreal. Een goedkope, maar het borsteltje is ideaal voor mijn rare wimpers.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik ben heel erg blij met mijn mascara van Chanel. Rib uit mijn lijf, maar hij is heel fijn
Die volg ik even niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?
ow, dan ga ik ook snel weg.quote:
dat was Rivalquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?
Wat is dat? En wat moet ik daar doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij de River Island geweest trouwens? Is net geopend in Rotterdam.
Auto heeft ook make-up. En een beetje man geen meer om zijn auto dan om zijn vrouw.quote:
Ik vind dat ze het nog verdomd lang hebben uitgehoudenquote:
Waarom mis ik jou ook alweer?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Die plaat voor je kop kan anders wel een tintje gebruiken.
Oh ja ik moet mijn auto nog even bijpoederenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Auto heeft ook make-up. En een beetje man geen meer om zijn auto dan om zijn vrouw.
Als ze allemaal weg zijn doen we onze kleren uit en gaan we elkaar opmaken. Naakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nog verdomd lang hebben uitgehouden
Jij wilde toch nieuwe kleding kopen voor jezelf? Wel, ik denk dat dat een geschikte winkel voor jou is.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dat? En wat moet ik daar doen?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze allemaal weg zijn doen we onze kleren uit en gaan we elkaar opmaken. Naakt.
Mwah, denk dat die vergelijking toch wel wat mank looptquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Auto heeft ook make-up. En een beetje man geen meer om zijn auto dan om zijn vrouw.
Ik haak pas als je over menstruatie gaat pratenquote:
Ow ja.quote:
L'Oreal heeft er meerdere hequote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
[..]
De waterproof van L'Oreal. Een goedkope, maar het borsteltje is ideaal voor mijn rare wimpers.
Wat een feestjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze allemaal weg zijn doen we onze kleren uit en gaan we elkaar opmaken. Naakt.
Nee hoor bij mannen niet. Zelf een kleine poll gehouden. Vrouwmens vond mij onmenselijk en alles totdat ze het vroeg aan de volgende man, en die zou zelfs een Porsche Cayenne (quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, denk dat die vergelijking toch wel wat mank loopt![]()
Tis een leuk iets, maar uiteindelijk wint een levend wezen het altijd van de auto, of dat nou gaat om je huisdier of je partner
Ik zal ook niet gemist worden. Wat ik al zei, ik laat de keuze van make-up en hoe dat te gebruiken en zo liever over aan de dames, die hebben er immers verstand van (uitzonderingen daargelaten) in tegenstelling tot mezelfquote:
Dat kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wilde toch nieuwe kleding kopen voor jezelf? Wel, ik denk dat dat een geschikte winkel voor jou is.
Koop er trouwens geen schoenen.
Gebruik de PeuRac-methode.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kloptMaar dan wel met iemand die mij kan helpen met uitzoeken.
Die bonkjes en sliertjes geven wel een extra fijn gevoel als je een ongesteld kutje neukt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik haak pas als je over menstruatie gaat pratenDat vind ik echt een kutonderwerp
* PeuRac roept heel hard dat die weggaat enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Een willekeurig 4 jarig meisje?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor bij mannen niet. Zelf een kleine poll gehouden. Vrouwmens vond mij onmenselijk en alles totdat ze het vroeg aan de volgende man, en die zou zelfs een Porsche Cayenne () willen hebben in ruil voor het voor de trein gooien van een vierjarig meisje.
Ja ik vind deze dus erg fijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
L'Oreal heeft er meerdere he
Kan je er een plaatje van vinden denk je?
Ik heb altijd moeite om het volume mooi te krijgen. Te veel laagjes werkt bij mij niet, dan wordt het zo'n klonterzooi. Maar met 1 of 2 keer aanbrengen ben ik bijna nooit tevreden met het volume. Met geen enkele mascara echt goed gelukt. Die van Chanel komt wel in de buurt, maar het moet beter kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het is helaas echt niet gepast om daar nu een plaatje bij te zoeken. 20 mensen kunnen mijn scherm zien en sommige zijn aan het eten.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bonkjes en sliertjes geven wel een extra fijn gevoel als je een ongesteld kutje neukt.
Precies. Maar toch zonde van de trein. Vertragingen en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een willekeurig 4 jarig meisje?
Ja daar zijn er toch genoeg van
Bovendien kleurt rood niet zo mooi met geel. Is gewoon niet flatteus.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. Maar toch zonde van de trein. Vertragingen en alles.
treinen zijn kutquote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen haar ook van een brug gooienquote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die was ook al weer?quote:
Ik heb dezequote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef L-E het volgende:
Hij is helemaal niet van L'Oreal.
http://www.rimmellondon.c(...)erproof+Mascara.aspx
Spoilerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is helaas echt niet gepast om daar nu een plaatje bij te zoeken. 20 mensen kunnen mijn scherm zien en sommige zijn aan het eten.
Naar binnen stappen, vertellen wat je doet en wat je wilt uitstralen en de chickies (wel mooie vrouwen uitkiezen als helpster, want dat is het publiek dat je wilt aanspreken) wat voor je laten uitzoeken.quote:
Borsteltje ziet er goed uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.chanel.com/en_(...)ara-INIMITABLE-89111
vriendin meenemen en in ruil daarvoor haar voorzien van een hapje en een drankje. Want: Hey, ze krijgt wel de kans je goddelijke lichaam te zienquote:
dat kan ook, ik neem ze meestal zelf al meequote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar binnen stappen, vertellen wat je doet en wat je wilt uitstralen en de chickies (wel mooie vrouwen uitkiezen als helpster, want dat is het publiek dat je wilt aanspreken) wat voor je laten uitzoeken.
Dat laatste er niet zo bij vertellenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vriendin meenemen en in ruil daarvoor haar voorzien van een hapje en een drankje. Want: Hey, ze krijgt wel de kans je goddelijke lichaam te zien
Dat is niet de PeuRac-winkelmethode die ik heb geleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vriendin meenemen en in ruil daarvoor haar voorzien van een hapje en een drankje. Want: Hey, ze krijgt wel de kans je goddelijke lichaam te zien
Then I am shit out of luck.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat is de manier die ik al een jaar of 7 beheersquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet de PeuRac-winkelmethode die ik heb geleerd.
Is heel fijnquote:
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te sprekenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet de PeuRac-winkelmethode die ik heb geleerd.
Dan de WT manierquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Then I am shit out of luck.ik heb geen vriend(in)
dan begin je bij de niet leuke meisjesquote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te spreken
Kluts! Hoe zit jouw make-up?quote:
Epileren en eventueel laten verven. Hoef je er niets meer aan te doenquote:
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan de WT manieren wel zeggen dat je compleet iets anders wilt, iets wat je vlotter en leuker maakt
Niet, want ik zit tamelijk zondags in de te grote ochtendjas van beetman en mijn haar rechtovereind op de bank.quote:
Die is nog onmogerlijker ik ben niet zo spontaan ben ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan de WT manieren wel zeggen dat je compleet iets anders wilt, iets wat je vlotter en leuker maakt
Dit dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.
Dat is makkelijk, want als je dat niet durft moet je een beetje glazig door de rekken "bladeren". Vanzelf komt er dan iemand op je af met de vraag of ze je kan helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te spreken
Vind jij dat ze geëpileerd moeten dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Epileren en eventueel laten verven. Hoef je er niets meer aan te doen
Over winkelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Wat is DE versiermethode volgens jullie nou? Of, waar hebben jullie het over?
Kleding kopen, en make upquote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Dat zou ik misschien nog wel durven.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan begin je bij de niet leuke meisjes
Er is vast niemand die hier mee wiltquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar pik dit alleen voor je kleding Tijn
Neequote:
Met zo'n instelling krijg je altijd je gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vast niemand die hier mee wilt
is idd mijn ervaring ja. Ohja, ze kunnen wel eens te happig zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.
En dat vind ik dus verschrikkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, want als je dat niet durft moet je een beetje glazig door de rekken "bladeren". Vanzelf komt er dan iemand op je af met de vraag of ze je kan helpen.
Of natuurlijk waarmee ze je kan helpen, want open vraag.
Heb jij nog een goeie tip?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
ook dat moet natuurlijk ogen, niet van die overduidelijk gestyleerde vormenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |