Nou, inderdaad!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef L-E het volgende:
Yuki: die meiden in de winkel zijn dan wel 'opgeleid' maar die volgen allemaal dezelfde opleiding waarbij lipliner en je wenkbrauwen bijtekenen verplicht lijkt. Daar heb je niks aan, maar dat had je al ondervonden.
Oh joyquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent nog net op tijd voor de make-up discussie.
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent nog net op tijd voor de make-up discussie.
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef L-E het volgende:
Yuki: die meiden in de winkel zijn dan wel 'opgeleid' maar die volgen allemaal dezelfde opleiding waarbij lipliner en je wenkbrauwen bijtekenen verplicht lijkt. Daar heb je niks aan, maar dat had je al ondervonden.
En dan te bedenken dat peu 'm begonnen is!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.
Oh nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.
Daarover pratende: ik ga er ook maar eens uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen dat ik een uur later kon opstaan en ik niet zo vrolijk ben als ik nog door kan slapen
Ditoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoor
Mooi zoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik WoW helemaal niet meer, iets met verslavingsrisico idioot
Ben jij wel eens bij de River Island geweest trouwens? Is net geopend in Rotterdam.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Make-up ik heb er niets mee
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoor
Dank je!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen.
Maar hier mijn mening.
Zo weinig mogelijk make up gebruiken.
Jullie zijn naturel veel mooier
Welke is dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.
Nu heb ik mijn grote liefde gevonden, dus ik ben gestopt met zoeken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.
Nu heb ik mijn grote liefde gevonden, dus ik ben gestopt met zoeken.
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga sporten. Zie als ik terug kom wel of de discussie nog steeds loopt![]()
Veel plezier nog
De waterproof van L'Oreal. Een goedkope, maar het borsteltje is ideaal voor mijn rare wimpers.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik ben heel erg blij met mijn mascara van Chanel. Rib uit mijn lijf, maar hij is heel fijn
Die volg ik even niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?
ow, dan ga ik ook snel weg.quote:
dat was Rivalquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?
Wat is dat? En wat moet ik daar doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij de River Island geweest trouwens? Is net geopend in Rotterdam.
Auto heeft ook make-up. En een beetje man geen meer om zijn auto dan om zijn vrouw.quote:
Ik vind dat ze het nog verdomd lang hebben uitgehoudenquote:
Waarom mis ik jou ook alweer?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Die plaat voor je kop kan anders wel een tintje gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |