Meer dan je denkt wellicht.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt?
Sorry, nu lachte ik ook
Maar heb jij er echt verstand van dan?
Ik generaliseerde en gaf daarna commentaar op jou als individu? Staat misschien niet compleet los van elkaar, maar gaat niet perse samen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En je zegt daarvoor dat je op zichtbaar make-up afknapt. Dan knap je toch af op mij?
LOLquote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meer dan je denkt wellicht.
Toen ik zei dat ik het wel leuk vond om vrouwengezichten vol te klodderen was mijn reputatie wel weer gered.
Bruin, groen en grijs zijn gewoon natuurlijke kleuren en op de juiste manier aangebracht, erg mooi. Ik heb het over knalroze, rood, blauw, paars. Dat is al minder natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik smeer juist eigenlijk alleen donkere kleuren op mijn ogen, bruin, grijs, donkergroen, zwart.. Ik riskeer de toorn van peu
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik het wel leuk vond om vrouwengezichten vol te klodderen was mijn reputatie wel weer gered.
Jij ziet er standaard uit alsof je gestruikeld bent en met je gezicht in een make-updoos bent gevallen?quote:
En je vind het heel gek dat ik het niet los van elkaar zie?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik generaliseerde en gaf daarna commentaar op jou als individu? Staat misschien niet compleet los van elkaar, maar gaat niet perse samen.
[..]
LOL
Het is vooral peuquote:
Ik vind make-up belangrijk omdat dat iets is dat de vrouw zelf kiest, in tegenstelling tot wat lichamelijke eigenschappen die ze meerkreeg bij haar geboorte.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij zit ook elke vrouwengezicht te keuren op make-up keuze?
Van de makroquote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet er standaard uit alsof je gestruikeld bent en met je gezicht in een make-updoos bent gevallen?
Verre van.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet er standaard uit alsof je gestruikeld bent en met je gezicht in een make-updoos bent gevallen?
Had ik dat maar van tevoren gewetenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind make-up belangrijk omdat dat iets is dat de vrouw zelf kiest, in tegenstelling tot wat lichamelijke eigenschappen die ze meerkreeg bij haar geboorte.
Of het nou voor de ene vrouw is of voor een andere.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ben er weg van, lekker knolhobbelen in de storm
Maar jij doet het dus ook echt?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar jij doet het dus ook echt?
Want dan mag je me wel eens wat lessen gevenWat wil je weten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een walgelijke typefout heb ik trouwens gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had ik dat maar van tevoren geweten
Ik zag het ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een walgelijke typefout heb ik trouwens gemaakt.
Dat vinden wel meer mannen leuk. Maar niet met make-up.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
I'm breaking the habitquote:
Nou inderdaad! Doe er iets aan!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een walgelijke typefout heb ik trouwens gemaakt.
Het paard houdt van je om wie je bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
I'm breaking the habit
Nee, ik ga eigenlijk altijd zonder make-up naar het paard
quote:
Trouwmake-upquote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vriendinnetje die gaat trouwen, heeft gevraagd of ik haar make-up wil doen met de bruiloft. I must be doing something right.
Or she has very low standards.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vriendinnetje die gaat trouwen, heeft gevraagd of ik haar make-up wil doen met de bruiloft. I must be doing something right.
quote:
Dank, mijn spitsvondigheid liet mij even in de steek.quote:
quote:
Ikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
Ok. Wie heeft er nog meer last van dat als je een DM stuurt dat je twee keer op tab drukt en dan op enter ragt?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Peeling was succesvol trouwens, ik ben weer een stukje mooier sinds gisteren.
Niet alleen wijsheid komt met de jarenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
ik zei dat ik van de natural look houd, dus minimale make-up, dat mocht en kon niet enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
Wie praat me bij, wat is er met Peu en make-up dan?
Ik kan echt nooit meer naast je lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Ik steun jou, ik ben ook groot fan van less is more, als het om make-up gaat dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei dat ik van de natural look houd, dus minimale make-up, dat mocht en kon niet enzo
partners in crimequote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik steun jou, ik ben ook groot fan van less is more, als het om make-up gaat dan.
Schoonheid ook, true.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet alleen wijsheid komt met de jaren
Onmogelijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Anders overdrijf je even.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan echt nooit meer naast je lopen
Ik word automatisch een gedrocht
Lotgenoot!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei dat ik van de natural look houd, dus minimale make-up, dat mocht en kon niet enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zei alleen dat als ik geen foundation op heb, ik er verlept uitzie. Dat is heel wat anders. En soms is wat meer make-up ook mooi hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
De dames vonden dat veel make-up wel mooi is?
Ik ook. En nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk lelijk dit weekend
de vrouwen waarbij dat zo zou moeten zijn, ken ik nog niet lang/goed genoegquote:
Net was je nog prachtiger, nu geloven we deze opmerking niet meer hequote:
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat als ik geen foundation op heb, ik er verlept uitzie. Dat is heel wat anders. En soms is wat meer make-up ook mooi hoor
Voor dit weekend mag het. Daarna weer lief objectief naar jezelf kijken, ok?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk lelijk dit weekend
Eerder dat ik t niet mocht vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.
Dank jequote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.
Objectiefquote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voor dit weekend mag het. Daarna weer lief objectief naar jezelf kijken, ok?
He, jij had een heftige discussie met samzz, niet met mijquote:
't Is net als bij (negatieve) terugkoppeling op versterkers. Sommigen vinden dat je zo min mogelijk moet gebruiken (met bijbehorende [kul]argumenten, of vaak zonder argumenten en vanuit onderbuik), maar ik zeg dat je juist zoveel terugkoppeling moet gebruiken zonder dat je versterker instabiel wordt (oscilleren e.d.).quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word alleen maar lelijkerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooier dan ik was. Kan ik nog steeds lelijk zijn ja!
Ik ben nu absoluut aantrekkelijker dan vijf jaar geleden. Maar dat zit m wellicht meer in zelfvertrouwen en uitstraling dan iets anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de vrouwen waarbij dat zo zou moeten zijn, ken ik nog niet lang/goed genoeg
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word alleen maar lelijker
Gaan we nu samen onderduiken tot we weer mooi zijn?
dat laatste zei ik er niet bij, misschien dat t daar mis ging, maar als t niet opvalt, vind k t primaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel. Damn, wat zullen wij beauties zijn als we oud zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nu absoluut aantrekkelijker dan vijf jaar geleden. Maar dat zit m wellicht meer in zelfvertrouwen en uitstraling dan iets anders.
Lieverd, ik slaap heel slecht, ik eet slecht, en emoties doen mijn huid geen goed.quote:
Zeker, vrouwen die rondlopen met het idee dat ze lelijk zijn en dan ook zo somber kijken die zien er ook gewoon minder aantrekkelijk uit. Dat is mijn mening althans.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nu absoluut aantrekkelijker dan vijf jaar geleden. Maar dat zit m wellicht meer in zelfvertrouwen en uitstraling dan iets anders.
Ik ken het schat.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lieverd, ik slaap heel slecht, ik eet slecht, en emoties doen mijn huid geen goed.
Het maakt me lelijk. Klaar.
ik heb nog wel een donker hok voor je, kan je je heel diep verbergenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word alleen maar lelijker
Gaan we nu samen onderduiken tot we weer mooi zijn?
Het moet er idd zo uitzien dat het lijkt alsof het je natuurlijke schoonheid is, dan doe je het goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat laatste zei ik er niet bij, misschien dat t daar mis ging, maar als t niet opvalt, vind k t prima
Ja, wanneer ga jij eens aan de concealer?quote:
Ja, en hoe langer ik erover nadenk, hoe beter mijn analogie met NFB klopt.quote:
Ik houd altijd aan, zolang je mijn sproeten nog kunt zien is het goedquote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het moet er idd zo uitzien dat het lijkt alsof het je natuurlijke schoonheid is, dan doe je het goed.
dat maakt ee n vrouw veel sneller en meer mooi dan welke make-up dan ookquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
als ik daar aan begin, kan ik me meteen helemaal gaan verbergenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga jij eens aan de concealer?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik daar aan begin, kan ik me meteen helemaal gaan verbergen
+10^100000000000000000000000000000000000000quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het moet er idd zo uitzien dat het lijkt alsof het je natuurlijke schoonheid is, dan doe je het goed.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef L-E het volgende:
Heb ik nu alle vrouwen die geen make-up dragen beledigd? Stelletje wijven!
Maar ik kan dingen als foundation gewoon niet zo goed aanbrengen dat ik er mooier van word.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken het schat.En juist daarom is er make-up
De truc is de goede kleur vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik kan dingen als foundation gewoon niet zo goed aanbrengen dat ik er mooier van word.
Cloaking device!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik daar aan begin, kan ik me meteen helemaal gaan verbergen
Investeren in een goede, vaak dure, foundation en je wil nooit meer zonder.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik kan dingen als foundation gewoon niet zo goed aanbrengen dat ik er mooier van word.
pluspuntquote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik houd altijd aan, zolang je mijn sproeten nog kunt zien is het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Eigenlijk vind ik (normaal gesproken, niet in dit kutweekend) dat ik foundation helemaal niet nodig hebquote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Investeren in een goede, vaak dure, foundation en je wil nooit meer zonder.
quote:
Ik haat mijn sproeten. Alle mannen die ooit verliefd op me zijn geweest, waren er dol op. Vreemd hoe dat werkt.quote:
Pas op jij, anders pak ik je make-up afquote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef L-E het volgende:
Heb ik nu alle vrouwen die geen make-up dragen beledigd? Stelletje wijven!
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik (normaal gesproken, niet in dit kutweekend) dat ik foundation helemaal niet nodig heb
Wat is dan het probleem, mutsefrutsel?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik (normaal gesproken, niet in dit kutweekend) dat ik foundation helemaal niet nodig heb
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik haat mijn sproeten. Alle mannen die ooit verliefd op me zijn geweest, waren er dol op. Vreemd hoe dat werkt.
Ik krijg sproeten in de zomerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik haat mijn sproeten. Alle mannen die ooit verliefd op me zijn geweest, waren er dol op. Vreemd hoe dat werkt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pas op jij, anders pak ik je make-up af
Ja Yuk, kom maar zeuren als je het nodig hebt, zoals ikquote:
*opschrijft*quote:
Het past niet bij het beeld van de perfecte egale porseleinen huid die ik ambieer.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik ben dol op mijn sproeten
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Het past niet bij het beeld van de perfecte egale porseleinen huid die ik ambieer.
quote:
Dat ik dit weekend echt heel lelijk benquote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja Yuk, kom maar zeuren als je het nodig hebt, zoals ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik voel me zo lelijk en niet goed genoeg nu
Die ik ambieer voor mezelf. Niet alles gaat over jou!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik voel me zo lelijk en niet goed genoeg nu
Nou, daar zou ik niet zeker van zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He nee he...
Gelukkig is de lijst minpunten onveranderd lang
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar jouw mening over mij is zo bepalend voor mequote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ik ambieer voor mezelf. Niet alles gaat over jou!
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat ik dit weekend echt heel lelijk ben
En dat ik het niet nodig hebt, betekent niet dat ik het niet wil lerenMaar ook om het te leren, heb je goede foundation nodig. Vichy is een erg fijn merk, zeker voor een liche huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat ik dit weekend echt heel lelijk ben
En dat ik het niet nodig hebt, betekent niet dat ik het niet wil lerenIk snap het helemaal hoor meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel goed.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
T maakt t juist perfecter omdat dat het niet i squote:Op zondag 6 februari 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Het past niet bij het beeld van de perfecte egale porseleinen huid die ik ambieer.
alleen die van haar?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jouw mening over mij is zo bepalend voor me
Dan is het verder helemaal niet zo moeilijk ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ook om het te leren, heb je goede foundation nodig. Vichy is een erg fijn merk, zeker voor een liche huid.
Ik heb genoeg andere imperfecties, dus hier heb ik geen boodschap aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T maakt t juist perfecter omdat dat het niet i s
Begrijpelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jouw mening over mij is zo bepalend voor me
Jij hebt me gewoon te vaak afgewezenquote:
Porseleinen huid. Als je erop slaat breekt het en brokkelt 't af.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T maakt t juist perfecter omdat dat het niet i s
Ga nooit samenwonen dan, elke keer t zelfde gezeikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef xFriendx het volgende:
Met alle respect, ben ik blij dat ik een vent ben, ik draai nu al dol als ik al die termen lees, laat staan dat ik moet weten hoeveel laagjes je moet aanbrengen en zo, elke ochtend weer
Vanwege je sproeten zeker?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt me gewoon te vaak afgewezen
's avonds moeten bikkenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Porseleinen huid. Als je erop slaat breekt het en brokkelt 't af.
Ongetwijfeld.quote:
En altijd een kleur nemen die zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur ligt.quote:
kut, nu word m'n ex weer aantrekkelijkerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga nooit samenwonen dan, elke keer t zelfde gezeik
We zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En altijd een kleur nemen die zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur ligt.
Mwah, zij kan toch gewoon voor de spiegel staan en haar ding doen, daar heb ik weinig mee van doen. Het zou van haar wel heel imbeciel zijn als zij mij daar ter plekke gaat vragen of het wel goed is. Dat hoeft dus geen gezeik op te leveren.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Maar hoezo heb jij daar gezeik over dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lijstje met minpunten was lang hè? kun je nog ff verder gokkenquote:
Daar heb ik dus echt wel advies in nodig. Want ik heb vaak genoeg getest bij drogisten, maar altijd kwam ik uit met een maskereffectquote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En altijd een kleur nemen die zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur ligt.
Move over Ang3l, huishomo WT is taking overquote:
jij hebt een eisenlijstje?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lijstje met minpunten was lang hè? kun je nog ff verder gokken
Nu niksquote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hoezo heb jij daar gezeik over dan?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lijstje met minpunten was lang hè? kun je nog ff verder gokken
Ja kunt toch advies vragen? Of iemand meenemenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt wel advies in nodig. Want ik heb vaak genoeg getest bij drogisten, maar altijd kwam ik uit met een maskereffect
En hoe reageerde je dan? "Doe iets groots aan dat je lelijkheid goed maskeert!"?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu niksmaar elke keer dat gedoe met "wat zal ik aan doen vandaag" ed
![]()
Jij wilt mee om advies te geven?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kunt toch advies vragen? Of iemand meenemen
Ik draag het niet zo vaak. Ik vind het lastig, blijft zelden mooi zitten of droogt mijn lippen uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef L-E het volgende:
Nu we het toch over make-up hebben, ik heb het altijd moeilijk met lippenstift. Ik begrijp dat niet zo goed, ofzo. Het wordt er maar zelden mooier van (bij mij dan..).
Daar zou ik ook moe van worden. Wijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu niksmaar elke keer dat gedoe met "wat zal ik aan doen vandaag" ed
![]()
Oh als Yuki dat wil, waarom niet?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja nu weten we het wel, frigide trut
ik was niet degene die het over die lange lijst had even geledenquote:
Je moet je voorstellen dat ik een uur later kon opstaan en ik niet zo vrolijk ben als ik nog door kan slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe reageerde je dan? "Doe iets groots aan dat je lelijkheid goed maskeert!"?
Knalrode lippenstift!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik draag het niet zo vaak. Ik vind het lastig, blijft zelden mooi zitten of droogt mijn lippen uit.
Mannen en hun lijstjesquote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ik was niet degene die het over die lange lijst had even geleden
IK heb een tijd gehad dat als ik mijn kleding pakte, ik ook voor haar klaar legdequote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar zou ik ook moe van worden. Wijven.
Vaak genoeg advies gevraagd bij bijv. Douglas. Ging eigenlijk nooit goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kunt toch advies vragen? Of iemand meenemen
Dito! Nu heb ik ook wel erg volle lippen van mezelf, dus ik vind dat ik een hoop felle kleuren niet kan hebben... Maar doe mij maar een transparante gloss (niet té glimmend), dan ziet het er imo het beste uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef L-E het volgende:
Nu we het toch over make-up hebben, ik heb het altijd moeilijk met lippenstift. Ik begrijp dat niet zo goed, ofzo. Het wordt er maar zelden mooier van (bij mij dan..).
vrouwen die niet weten wat ze willenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef L-E het volgende:
Yuki: maskerffect = de verkeerde kleur of te veel aangebracht. Misschien moeten Miss en ik een workshopje voor je geven.
sorry, maar Douglas?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vaak genoeg advies gevraagd bij bijv. Douglas. Ging eigenlijk nooit goed.
Ben benieuwd of ze dat bij de apotheek wel goed doen dan
Is dit een aanbod?
[..]
Dito! Nu heb ik ook wel erg volle lippen van mezelf, dus ik vind dat ik een hoop felle kleuren niet kan hebben... Maar doe mij maar een transparante gloss (niet té glimmend), dan ziet het er imo het beste uit.
Vast welquote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh als Yuki dat wil, waarom niet?
Peu?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sorry, maar Douglas?Vraag dan advies aan een echte specialist
Gevoelig onderwerp he, dat ik MIJN sproeten niet mooi vind?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een goed plan. Nemen we L-E als model, aangezien ik toch afzichtelijk ben met mijn sproeten.
Deze winkel.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet gebruiken? Lippenstift is kut met zoenen, valt t zo op daarnaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik draag het niet zo vaak. Ik vind het lastig, blijft zelden mooi zitten of droogt mijn lippen uit.
Sproetenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een goed plan. Nemen we L-E als model, aangezien ik toch afzichtelijk ben met mijn sproeten.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef L-E het volgende:
Yuki: maskerffect = de verkeerde kleur of te veel aangebracht. Misschien moeten Miss en ik een workshopje voor je geven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken bijzonder weinig visagisten. En ze doen ook make-up adviesdingen in die winkels. Worden die meiden ook voor opgeleid.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp he, dat ik MIJN sproeten niet mooi vind?
ik heb geen lijstje, ik moet iemand gewoon aantrekkelijk vinden.quote:
quote:
Ik ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef L-E het volgende:
Ik smeer mijn lippen in met vaseline. Hydrateert, en geeft een mooie glans. Win-win!
quote:
Ik snap t nietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp he, dat ik MIJN sproeten niet mooi vind?
Dat is een leugen!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon niet van jezelf!
Lijstjes zijn kut.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sproeten![]()
Lijstjes zijn best handig
Succes met datquote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb geen lijstje, ik moet iemand gewoon aantrekkelijk vinden.
ik zelfsquote:
quote:
Efficiency is key!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijstjes zijn kut.
Alsof je punten afwerkt:
check
check
ehm....no check, later
Gewoon een indruk vormen van een ja of een nee, wel zo makkelijk ook.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb van die kleine potjes van Kruidvat, in elke tas 1.
Smaken verschillen. Maar dank je.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap t nietben er echt een sucker voor
vond t je ook leuk staan
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
* Yuki met sproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie foto zeg
I'm in the basement, you're in the sky
ik heb wel pros-cons, maar die gooi ik net zo makkelijk over boord als mn gevoel wat anders zegtquote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb geen lijstje, ik moet iemand gewoon aantrekkelijk vinden.
Ik heb 1 klein potje, die gaat gewoon van tas naar tasquote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb van die kleine potjes van Kruidvat, in elke tas 1.
Uit eindelijk komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijstjes zijn kut.
Alsof je punten afwerkt:
check
check
ehm....no check, later
Gewoon een indruk vormen van een ja of een nee, wel zo makkelijk ook.
Van die labello blijkt dus averechts te werken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zelfs(sinds ik met de vrieskou veel buiten sta en mn lippen compleet gebarsten waren
)
Jij hebt purolquote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zelfs(sinds ik met de vrieskou veel buiten sta en mn lippen compleet gebarsten waren
)
ik WoW helemaal niet meer, iets met verslavingsrisico idiootquote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met datVrouwen die er uitzien als elfjes bestaan nu eenmaal niet. Misschien wat minder WOWen
Nee, dat niet. Sowieso, nu 3 dagen niet buiten geweest en mn lippen zijn weer heel. Dus ik merk dat ik gewoon ff moet uitzitten, lijkt me fijner dan elke keer die troep smeren, ik hou daar niet van.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die labello blijkt dus averechts te werken.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
* Yuki met sproetjesMooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
whateverquote:
Nou, inderdaad!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef L-E het volgende:
Yuki: die meiden in de winkel zijn dan wel 'opgeleid' maar die volgen allemaal dezelfde opleiding waarbij lipliner en je wenkbrauwen bijtekenen verplicht lijkt. Daar heb je niks aan, maar dat had je al ondervonden.
Oh joyquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent nog net op tijd voor de make-up discussie.
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent nog net op tijd voor de make-up discussie.
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef L-E het volgende:
Yuki: die meiden in de winkel zijn dan wel 'opgeleid' maar die volgen allemaal dezelfde opleiding waarbij lipliner en je wenkbrauwen bijtekenen verplicht lijkt. Daar heb je niks aan, maar dat had je al ondervonden.
En dan te bedenken dat peu 'm begonnen is!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.
Oh nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is volgens mij wel de langste discussie aller tijden. Zelfs over een topic heengetrokken.
Daarover pratende: ik ga er ook maar eens uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen dat ik een uur later kon opstaan en ik niet zo vrolijk ben als ik nog door kan slapen
Ditoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoor
Mooi zoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik WoW helemaal niet meer, iets met verslavingsrisico idioot
Ben jij wel eens bij de River Island geweest trouwens? Is net geopend in Rotterdam.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Make-up ik heb er niets mee
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoeveel foundation-miskopen ik heb gehad hoor
Dank je!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen.
Maar hier mijn mening.
Zo weinig mogelijk make up gebruiken.
Jullie zijn naturel veel mooier
Welke is dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.
Nu heb ik mijn grote liefde gevonden, dus ik ben gestopt met zoeken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat alle mascara die op de markt is geweest tot aan 2007, in mijn bezit is geweest. Werkelijk, allemaal.
Nu heb ik mijn grote liefde gevonden, dus ik ben gestopt met zoeken.
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga sporten. Zie als ik terug kom wel of de discussie nog steeds loopt![]()
Veel plezier nog
De waterproof van L'Oreal. Een goedkope, maar het borsteltje is ideaal voor mijn rare wimpers.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik ben heel erg blij met mijn mascara van Chanel. Rib uit mijn lijf, maar hij is heel fijn
Die volg ik even niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?
ow, dan ga ik ook snel weg.quote:
dat was Rivalquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw auto heeft toch ook een mooi kleurtje eroverheen gespoten gekregen?
Wat is dat? En wat moet ik daar doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij de River Island geweest trouwens? Is net geopend in Rotterdam.
Auto heeft ook make-up. En een beetje man geen meer om zijn auto dan om zijn vrouw.quote:
Ik vind dat ze het nog verdomd lang hebben uitgehoudenquote:
Waarom mis ik jou ook alweer?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Die plaat voor je kop kan anders wel een tintje gebruiken.
Oh ja ik moet mijn auto nog even bijpoederenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Auto heeft ook make-up. En een beetje man geen meer om zijn auto dan om zijn vrouw.
Als ze allemaal weg zijn doen we onze kleren uit en gaan we elkaar opmaken. Naakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nog verdomd lang hebben uitgehouden
Jij wilde toch nieuwe kleding kopen voor jezelf? Wel, ik denk dat dat een geschikte winkel voor jou is.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dat? En wat moet ik daar doen?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze allemaal weg zijn doen we onze kleren uit en gaan we elkaar opmaken. Naakt.
Mwah, denk dat die vergelijking toch wel wat mank looptquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Auto heeft ook make-up. En een beetje man geen meer om zijn auto dan om zijn vrouw.
Ik haak pas als je over menstruatie gaat pratenquote:
Ow ja.quote:
L'Oreal heeft er meerdere hequote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
[..]
De waterproof van L'Oreal. Een goedkope, maar het borsteltje is ideaal voor mijn rare wimpers.
Wat een feestjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze allemaal weg zijn doen we onze kleren uit en gaan we elkaar opmaken. Naakt.
Nee hoor bij mannen niet. Zelf een kleine poll gehouden. Vrouwmens vond mij onmenselijk en alles totdat ze het vroeg aan de volgende man, en die zou zelfs een Porsche Cayenne (quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, denk dat die vergelijking toch wel wat mank loopt![]()
Tis een leuk iets, maar uiteindelijk wint een levend wezen het altijd van de auto, of dat nou gaat om je huisdier of je partner
Ik zal ook niet gemist worden. Wat ik al zei, ik laat de keuze van make-up en hoe dat te gebruiken en zo liever over aan de dames, die hebben er immers verstand van (uitzonderingen daargelaten) in tegenstelling tot mezelfquote:
Dat kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wilde toch nieuwe kleding kopen voor jezelf? Wel, ik denk dat dat een geschikte winkel voor jou is.
Koop er trouwens geen schoenen.
Gebruik de PeuRac-methode.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kloptMaar dan wel met iemand die mij kan helpen met uitzoeken.
Die bonkjes en sliertjes geven wel een extra fijn gevoel als je een ongesteld kutje neukt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik haak pas als je over menstruatie gaat pratenDat vind ik echt een kutonderwerp
* PeuRac roept heel hard dat die weggaat enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Een willekeurig 4 jarig meisje?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor bij mannen niet. Zelf een kleine poll gehouden. Vrouwmens vond mij onmenselijk en alles totdat ze het vroeg aan de volgende man, en die zou zelfs een Porsche Cayenne () willen hebben in ruil voor het voor de trein gooien van een vierjarig meisje.
Ja ik vind deze dus erg fijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
L'Oreal heeft er meerdere he
Kan je er een plaatje van vinden denk je?
Ik heb altijd moeite om het volume mooi te krijgen. Te veel laagjes werkt bij mij niet, dan wordt het zo'n klonterzooi. Maar met 1 of 2 keer aanbrengen ben ik bijna nooit tevreden met het volume. Met geen enkele mascara echt goed gelukt. Die van Chanel komt wel in de buurt, maar het moet beter kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
Het is helaas echt niet gepast om daar nu een plaatje bij te zoeken. 20 mensen kunnen mijn scherm zien en sommige zijn aan het eten.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bonkjes en sliertjes geven wel een extra fijn gevoel als je een ongesteld kutje neukt.
Precies. Maar toch zonde van de trein. Vertragingen en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een willekeurig 4 jarig meisje?
Ja daar zijn er toch genoeg van
Bovendien kleurt rood niet zo mooi met geel. Is gewoon niet flatteus.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. Maar toch zonde van de trein. Vertragingen en alles.
treinen zijn kutquote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen haar ook van een brug gooienquote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die was ook al weer?quote:
Ik heb dezequote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef L-E het volgende:
Hij is helemaal niet van L'Oreal.
http://www.rimmellondon.c(...)erproof+Mascara.aspx
Spoilerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is helaas echt niet gepast om daar nu een plaatje bij te zoeken. 20 mensen kunnen mijn scherm zien en sommige zijn aan het eten.
Naar binnen stappen, vertellen wat je doet en wat je wilt uitstralen en de chickies (wel mooie vrouwen uitkiezen als helpster, want dat is het publiek dat je wilt aanspreken) wat voor je laten uitzoeken.quote:
Borsteltje ziet er goed uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.chanel.com/en_(...)ara-INIMITABLE-89111
vriendin meenemen en in ruil daarvoor haar voorzien van een hapje en een drankje. Want: Hey, ze krijgt wel de kans je goddelijke lichaam te zienquote:
dat kan ook, ik neem ze meestal zelf al meequote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar binnen stappen, vertellen wat je doet en wat je wilt uitstralen en de chickies (wel mooie vrouwen uitkiezen als helpster, want dat is het publiek dat je wilt aanspreken) wat voor je laten uitzoeken.
Dat laatste er niet zo bij vertellenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vriendin meenemen en in ruil daarvoor haar voorzien van een hapje en een drankje. Want: Hey, ze krijgt wel de kans je goddelijke lichaam te zien
Dat is niet de PeuRac-winkelmethode die ik heb geleerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vriendin meenemen en in ruil daarvoor haar voorzien van een hapje en een drankje. Want: Hey, ze krijgt wel de kans je goddelijke lichaam te zien
Then I am shit out of luck.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat is de manier die ik al een jaar of 7 beheersquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet de PeuRac-winkelmethode die ik heb geleerd.
Is heel fijnquote:
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te sprekenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet de PeuRac-winkelmethode die ik heb geleerd.
Dan de WT manierquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Then I am shit out of luck.ik heb geen vriend(in)
dan begin je bij de niet leuke meisjesquote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te spreken
Kluts! Hoe zit jouw make-up?quote:
Epileren en eventueel laten verven. Hoef je er niets meer aan te doenquote:
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan de WT manieren wel zeggen dat je compleet iets anders wilt, iets wat je vlotter en leuker maakt
Niet, want ik zit tamelijk zondags in de te grote ochtendjas van beetman en mijn haar rechtovereind op de bank.quote:
Die is nog onmogerlijker ik ben niet zo spontaan ben ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan de WT manieren wel zeggen dat je compleet iets anders wilt, iets wat je vlotter en leuker maakt
Dit dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.
Dat is makkelijk, want als je dat niet durft moet je een beetje glazig door de rekken "bladeren". Vanzelf komt er dan iemand op je af met de vraag of ze je kan helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die methode van jou zou ik in geen 100000000000000 jaar durven. Ik durf leuke meisje nooit aan te spreken
Vind jij dat ze geëpileerd moeten dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Epileren en eventueel laten verven. Hoef je er niets meer aan te doen
Over winkelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Wat is DE versiermethode volgens jullie nou? Of, waar hebben jullie het over?
Kleding kopen, en make upquote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Dat zou ik misschien nog wel durven.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan begin je bij de niet leuke meisjes
Er is vast niemand die hier mee wiltquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar pik dit alleen voor je kleding Tijn
Neequote:
Met zo'n instelling krijg je altijd je gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vast niemand die hier mee wilt
is idd mijn ervaring ja. Ohja, ze kunnen wel eens te happig zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dol op een man naar hun zin kneden/kleden, dus dat vinden ze geweldig.
En dat vind ik dus verschrikkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, want als je dat niet durft moet je een beetje glazig door de rekken "bladeren". Vanzelf komt er dan iemand op je af met de vraag of ze je kan helpen.
Of natuurlijk waarmee ze je kan helpen, want open vraag.
Heb jij nog een goeie tip?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
ook dat moet natuurlijk ogen, niet van die overduidelijk gestyleerde vormenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |