dat zijn dezelfde groep die niet op hun kleding letten zeker?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
Andersom zie ik het trouwens ook genoeg hoor, van die vrouwen die helemaal geen make-up op hebben, maar het wel nodig hebben
Ja, dat zei je wel, lees maar eens terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei dat ik het zag, niet dat ik er op afknapte, ik zei dat ik goed zag dat je make-up droeg.
En jezelf er goed bij voelen is idd het belangrijkste
Ik vind zelf ook van niet... Ja, ik maak mijn ogen soms wel opvallend op, maar dat vind ik gewoon mooi. Maar qua foundation is het heel minimalistisch, vooral vergeleken met mijn eerste make-up jaren toen ik nog kleiner wasquote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik vind trouwens helemaal niet dat jij veel te veel make-up draagt hoor.
Ik vind dat je wel behoorlijk heftig reageert voor iemand die het geen reet kan schelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dus niet slaag in die missie. Kan me ook weinig schelen eigenlijk, ik voel me goed bij hoe ik me opmaak. Dat jij daarop afknapt, kan me eigenlijk gestolen worden
Geilquote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
Samzz, zolang we er nog niet zo bij lopen
[ afbeelding ]
omg, spoilerquote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei je wel, lees maar eens terug.
[..]
Ik vind zelf ook van niet... Ja, ik maak mijn ogen soms wel opvallend op, maar dat vind ik gewoon mooi. Maar qua foundation is het heel minimalistisch, vooral vergeleken met mijn eerste make-up jaren toen ik nog kleiner was
Wat ik nog erger vind... Zijn vrouwen ie denken dat ze met een kleur oogschaduw wel wegkomen en dus hun hele ooglid in een kleur smeren en daarbij niet denken binnen de lijntjes te blijvenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
Andersom zie ik het trouwens ook genoeg hoor, van die vrouwen die helemaal geen make-up op hebben, maar het wel nodig hebben
*Verslikt*quote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ]
ik had terug gelezen voordat ik posttequote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei je wel, lees maar eens terug.
quote:
Favoriete kleur: blauw! En dan inderdaad het liefst vlekkerig aangebrachtquote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik nog erger vind... Zijn vrouwen ie denken dat ze met een kleur oogschaduw wel wegkomen en dus hun hele ooglid in een kleur smeren en daarbij niet denken binnen de lijntjes te blijven
Heftig reageren?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel behoorlijk heftig reageert voor iemand die het geen reet kan schelen.
Ik heb je nog maar 1 keer gezien, maar ik vond dat je er netjes en verzorgd uitzag. Te veel make-up is me niet opgevallen. En als jij je er top bij voelt, prima toch?
blauwe mascaraquote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Favoriete kleur: blauw! En dan inderdaad het liefst vlekkerig aangebrachtMet blauwe mascara to match
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had terug gelezen voordat ik postte
Dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, make-up is dateyeliner oid kan ik nog begrijpen, als ik t kan zien vind ik t per definitie al niks. Is voor mij echt een afknapper.
Vooral ook omdat vrijwel geen enkele vrouw schijnt te snappen hoe je t goed doet.
Oud klasgenootje van mij had het IEDERE dag op, van de eerste tot de vierde klas ofzo. Ergens kon ze het nog wel hebben ook, maar damn... Die kleur is gewoon foutquote:
Blauwe mascara snap ik echt niet... Ja, met carnaval misschienquote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Favoriete kleur: blauw! En dan inderdaad het liefst vlekkerig aangebrachtMet blauwe mascara to match
En dan alleen als je als smurf gaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Blauwe mascara snap ik echt niet... Ja, met carnaval misschien
Zelfs smurfin heeft volgens mij geen blauwe mascara opquote:Op zondag 6 februari 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan alleen als je als smurf gaat?
Jezelf zwaar verdedigen en ergens ook een beetje beledigd reageren vind ik wel vallen onder heftig reageren. Maar als dat het niet is, my badquote:Op zondag 6 februari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heftig reageren?Hahaha, nee, deze reacties vallen niet onder de categorie heftig.
Ik vind gewoon even dat ik make-up moet verdedigen
En ja, het is ook prima. Ik ben ook gewoon blij met mijn manier van opmaken. Ik heb geleerd van een van de besten.
Misschien is ze wel zo blauw doordat ze gruwelijk is uitgeschoten.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Zelfs smurfin heeft volgens mij geen blauwe mascara op
Smurfin is geen smurf!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zo blauw doordat ze gruwelijk is uitgeschoten.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je leek de laatste keer veel poeder op te hebbendat was het voornamelijk
[..]
Foundation is poeder toch?Dat vind ik dus 9/10 keer teveel.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smurfin is geen smurf!
Stop de persen!![]()
Ik realiseer me net dat jullie het over blauwe mascara hebben. WTF???quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blauwe mascara snap ik echt niet... Ja, met carnaval misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |