Ik kan echt nooit meer naast je lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Peeling was succesvol trouwens, ik ben weer een stukje mooier sinds gisteren.
Ik steun jou, ik ben ook groot fan van less is more, als het om make-up gaat dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei dat ik van de natural look houd, dus minimale make-up, dat mocht en kon niet enzo
partners in crimequote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik steun jou, ik ben ook groot fan van less is more, als het om make-up gaat dan.
Schoonheid ook, true.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet alleen wijsheid komt met de jaren
Onmogelijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Peeling was succesvol trouwens, ik ben weer een stukje mooier sinds gisteren.
Anders overdrijf je even.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan echt nooit meer naast je lopen
Ik word automatisch een gedrocht
Lotgenoot!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei dat ik van de natural look houd, dus minimale make-up, dat mocht en kon niet enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zei alleen dat als ik geen foundation op heb, ik er verlept uitzie. Dat is heel wat anders. En soms is wat meer make-up ook mooi hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
De dames vonden dat veel make-up wel mooi is?
Ik ook. En nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk lelijk dit weekend
de vrouwen waarbij dat zo zou moeten zijn, ken ik nog niet lang/goed genoegquote:
Net was je nog prachtiger, nu geloven we deze opmerking niet meer hequote:
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat als ik geen foundation op heb, ik er verlept uitzie. Dat is heel wat anders. En soms is wat meer make-up ook mooi hoor
Voor dit weekend mag het. Daarna weer lief objectief naar jezelf kijken, ok?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk lelijk dit weekend
Eerder dat ik t niet mocht vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
De dames vonden dat veel make-up wel mooi is?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |