SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
Heel veel plezierquote:Op zondag 6 februari 2011 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
Morgen om 17:30 moeten we verzamelen op Schiphol.
Zie ginds gaat de stoomboot!quote:
Inderdaad Piet, doe voorzichtigquote:
Heb je al kriebels in je buik Pietjequote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Airbus A319, dat wordt 'm.
Maar dan toch wel van en met de KLM?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Airbus A319, dat wordt 'm.
Je hebt wel pech met het weer Pietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, TAP Portugal (TP 0661) 18:50.
Kun je al wel inchecken?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
En aangekomen te Schiphol! Uurtje wachten op de rest.
Waar slapen jullie eigenlijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die restquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
hotel in lissabonquote:
Renate Verbaan, medewerkers van SBS, Net5 en Endemol, overige pers.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die rest
In een door SBS geregeld mooi hotel in Lissabonquote:
ik ook, renate zal ik toch wel herkennenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die rest
Goede tip moeders!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Copycat het volgende:
Ga als je tijd hebt vanavond met een van de kabeltrammetjes die zowat lijnrecht naar beneden gaan.
Lissabon is een mooie stad, probeer er zeker wat van mee te pikken nu je er toch bent.
Wat bedoel je met scoren?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
¤5,- zegt dat PieterBaas die Renate gaat scoren.
Op zijn minst even flink huigtikken.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoel je met scoren?
Moet even helder zijn voordat ik de weddenschap aan ga.
En als 'm dat niét lukt dan betaal jij ¤5 ??quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op zijn minst even flink huigtikken.
Jij denkt niet dat Pietje de skills heeft om die Renate even te hosselen? Heb je Pietje zien dansen? Die heupen man, die liegen niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En als 'm dat niét lukt dan betaal jij ¤5 ??
Niks ten nadele van Pietje hoor, leuke vent met een goede kop, maar kunnen we de weddenschap niet wat verhogen dan?
De onverlaten. Toen ik er kuch-vijftien jaar-kuch geleden was , was alles nog spic en span. En nu is het een bende. Ik zeg het je!!! Breng orde op zaken, Pieter!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef Gert het volgende:
Kijk nou eens wat dat rapalje met die schattige tram van Cc heeft gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Ja nee ja nee Pietje heeft de skílls wel, maar kijk dit koppel nou eens blij en gelukkig lachen met hun gewitte tandjes. Daar is geen speld tussen te krijgen, laat staan een woest stijgerende roede !quote:Op maandag 7 februari 2011 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Pietje de skills heeft om die Renate even te hosselen? Heb je Pietje zien dansen? Die heupen man, die liegen niet.
Pfff... Pietje > Die zweethoofdlulquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nee ja nee Pietje heeft de skílls wel, maar kijk dit koppel nou eens blij en gelukkig lachen met hun gewitte tandjes. Daar is geen speld tussen te krijgen, laat staan een woest stijgerende roede!
[ afbeelding ]
Die foto van mij was uit 2004, ik denk dat er inmiddels helemaal geen ramen en deuren meer in zitten.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
De onverlaten. Toen ik er kuch-vijftien jaar-kuch geleden was , was alles nog spic en span. En nu is het een bende. Ik zeg het je!!! Breng orde op zaken, Pieter!
Je zit er toch verdomme wel een beetje leuk bij hè? Meteen indruk maken op die chickie, jewaidsquote:
Oh, fuck yeah! Kom op Pjotr, take one for the team!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Winston ook niet vies is van wat mannelijke aandacht ... Dus als Piet een beetje avontuurlijk is ingesteld zie ik een menage à trois wel geschieden.
Ik doe ook liever Winstonquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff... Pietje > Die zweethoofdlul
Als die bolle niet op tijd aan komt waggelen, laat ik mij linea recta naar Schiphol jakkeren over de vluchtstrook!quote:
Ja...en de pot met goud heb ik nu al binnenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent overduidelijk een Golddigger.
wel een goeie!quote:
Als ik Pietje was, zou ik vooral bevreesd zijn voor Stefans secret.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik Pietje was, zou ik vooral bevreesd zijn voor Stefans secret.
Ik bedoel, straks gaan de pyama's aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dik tweeënhalf uur vliegen min een uur tijdswinst is tegen half negenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Copycat het volgende:
Tien voor zeven vertrekt het vliegtuig? Dan zullen ze wel tegen zessen daar zijn.
Op Schiphol ...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, dik tweeënhalf uur vliegen min een uur tijdswinst is tegen half negen
Die is er vast met Renate vandoor. Stel je dat eens voor.quote:
Zonder Renate is het allemaal al kut genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die is er vast met Renate vandoor. Stel je dat eens voor.
Nee echt, even je ogen sluiten en je Stefan op Renate voorstellen.
Eet smakelijk dalijk
jij boefjequote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk iedereen gevonden, zo boarden. Wilde foto maken van security die in stefans tas keek, gelijk soldaat in mn nek.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Winston ook niet vies is van wat mannelijke aandacht ... Dus als Piet een beetje avontuurlijk is ingesteld zie ik een menage à trois wel geschieden leeft hij zich helemaal uit op Winnie en geeft hij Renate mijn e-mailadres.
Pietje zit nog 30 minuten in de luchtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet zit ondertussen vuistdiep in Renate de Mile High Club...
Yaay, Pietje online via Solucoes Empresariais de Telecomunicacoes SAquote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En aangekomen! Prima vlucht gehad
Maar goed dat je in de lucht moet zitten voor de Mile High Clubquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje zit nog 30 minuten in de lucht
Zekerquote:
kun je 'm ff een schop onder z'n reet geven van me?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, Stefan zit al aan de borrel. Ik probeer alvast wat info te posten, pas dan ga ik aan 't bier
.
Bwehehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je 'm ff een schop onder z'n reet geven van me?
hij zou me een sms sturen als hij geland was, en ik zit nog steeds te wcahten
Lief van je.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, Stefan zit al aan de borrel. Ik probeer alvast wat info te posten, pas dan ga ik aan 't bier
.
JA HO MAAR WEER!!!!quote:
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je renate al dronken stefan?
Make it work!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een fris en fruitige goedemorgen. Even wat updates tikken zo (eea te weten gekomen tijdens de borrel), dan naar 't ontbijt, dan interview voorbereiden en om 11u lokale tijd (het is hier -1) mag ik met Renate beginnen
.
Morninkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een fris en fruitige goedemorgen. Even wat updates tikken zo (eea te weten gekomen tijdens de borrel), dan naar 't ontbijt, dan interview voorbereiden en om 11u lokale tijd (het is hier -1) mag ik met Renate beginnen
.
Hier en daar heb ik regelmatig een camera in staan kijken (Stefan filmt veel) dus wie weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus geen Pietje de Flitsende Reporter op Fok!TV?
Zat Renate gisteren ook te borrelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij draait z'n eigen item vanmiddag in 't huis, dit is voor de schrijvende pers in de hotellobby.
Hooeeeeiiiiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier en daar heb ik regelmatig een camera in staan kijken (Stefan filmt veel) dus wie weet.
Met je dansje. Net als Matt maar dan op ska.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij oppert net 't idee voor "pietjepuk op reis"
Gaat niet tegelijk he, het is en blijft een ventquote:
Naar volk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gaat niet tegelijk he, het is en blijft een vent
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Noek het volgende:
En mijn oog valt gelijk op Piet linksachter. Renate, go home, Piet steelt je shine!
Idd, Spot de FOK!kerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Noek het volgende:
En mijn oog valt gelijk op Piet linksachter. Renate, go home, Piet steelt je shine!
oh wat gaaf zeg! ik lees dit allemaal nu pas, ben benieuwd naar de verhalenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik ga maar eens pitten, morgenvroeg 3x een interview en dan 'smiddags richting huis,
Dan nog maar 'n keer:quote:
tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Stefan het volgende:
FOK!tv maakt naast de interviews in het huis ook een Pietje op Reis reportage speciaal voor RLS
Is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tof. ps had je hem niet kunnen vragen iets beters aan te trekken dan dat ruitjesbloesje?
klopt, is ook meer om 'm te triggeren dat we 'm gespot hebbenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Stefan het volgende:
FOK!tv maakt naast de interviews in het huis ook een Pietje op Reis reportage speciaal voor RLS
niets mis met rugbybalhoofden!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp alleen dat velen zo idolaat zijn van die Renate met haar hoofd als een rugbybal en met die rare appelwangetjes
allemaal leuk, en ben benieuwt naar jullie verhalen en foto`squote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef Stefan het volgende:
Dit is ons zware schema
Programma perstrip Portugal Maandag 7 februari
Iedereen is al door SBS ingecheckt.
17.30 verzamelen Schiphol (vertrekhal 1) / iedereen krijgt een persmap met info.
18.50 20.45 - vlucht Amsterdam Lissabon 20.45 taxis naar hotel. (Hotel Corinthia Lisboa Hotel) 21.15 inchecken hotel 22.00 borrel hotelbar
Dinsdag 8 februari
09.00 uur ontbijt 11.00 12.00 - Pietje interviewt Renate Verbaan, Alphons Martens, Laurens Drillich 12.00 13.30 - lunch en korte briefing 13.30 vervoer naar huis
14.00 17.00 rondleiding huis en opnames FOK!tv 17.00 terug naar hotel 17.30 vrij te besteden 19.00 verzamelen hotelbar 19.30/20.00 diner in het oude centrum
Woensdag 9 februari
Tot 12.00 uur vrij te besteden 12.00 verzamelen hotellobby
14.05 18.05 vlucht Lissabon Amsterdam
We rekenen eropquote:Op woensdag 9 februari 2011 03:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat filmpje wordt de meest gênante vertoning ooit op film vastgelegd,
link?quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De leukste foto's staan inmiddels online.
die had ik al gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
`Het huis van Secret Story: de eerste foto's!
Ik zit al 2 dagen klaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat filmpje wordt de meest gênante vertoning ooit op film vastgelegd,
Ja klopt. We zijn nu toe aan ontbijtquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
2 uur ging 'ie vliegen toch? Pas?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja klopt. We zijn nu toe aan ontbijt
Afzender "De Stem"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik ook! Heb Pietje er nota bene eentje bij vertrek gestuurd!![]()
Met een opdracht. Een geheime!
Jij spaart toch geen koelkastmagneten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik ook! Heb Pietje er nota bene eentje bij vertrek gestuurd!![]()
Met een opdracht. Een geheime!
Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij spaart toch geen koelkastmagneten?
What happens in Portugal Stays in Portugalquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft één van jullie nou met Renate zitten tongen of niet?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
What happens in Portugal Stays in Portugal
Als jij een met Renate tongende Pietje hebt weten te missen op je filmpje dan ben je een prutser!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
What happens in Portugal Stays in Portugal
Vergeet niet de inhoud van de minibar in je koffier te kieperen hè. En de badjas.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over 3 kwartier verzamelen in de lobby en dan vliegen we terug![]()
.
Is ie zo lelijk of hebben jullie er vieze dingies mee gedaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De badjas ja, we hadden 't er toevallig tijdens 't ontbijt over.
Nee wordt 'm niet.
Ik heb je nummer nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:50 schreef Noek het volgende:
We zaten vanaf zondag ook al te zwaaien dus welkom terug kan ook wel. Ik verwacht wel een sms trouwens.
Goeie vluchtquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatste post vanuit Portugal, kusje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tot vanavondquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee ik heb je laatste post!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oei, dat wordt nog een gevaarlijk laatste stukjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ook ik heb t overleefd, nu via bijlmer naar huis.
Met de koffer van Stefan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik wilde ook al zeggen, laat het maar weten als je dát hebt overleefdquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, dat wordt nog een gevaarlijk laatste stukje
Ben blij dat je terug bent Pietje. 't Is hier inmiddels een wildgroei aan topics, Gert die laat alles maar toe tegenwoordigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja, jij hebt dan natuurlijk ook heel wat te vertellen, da's logischquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmmm, ik wilde er nog eentje openen vanavond.
Ja, 't was ook een domme vraag van mij, had het kunnen wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Sony met 12MP en 4x optische zoom. Maar alles is daar natuurlijk perfect gemaakt voor beeld. Camera was extreem goedkoop.
Ik heb de hele tijd aan je gedacht hè, los van de zorgen die ik over je had, allemaal positieve dingenquote:
Hele onderneming altijd nog hè, zo'n vliegreis!quote:
Ach gossie. Nu maar hopen dat het wel heel lekker is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kom er net achter dat de twee flessen port die ik heb gekocht voor thuis gewoon bij Dirk van den Broeg te koop zijn
Hoewel zon trip vermoeiend is ben ik wel blij dat ik weer kan werken, zo'n trip is contraproductief, je kan verder weinig doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens uitrusten joh.
Ja, snap ik ook wel weer. Nou, ben benieuwd dan waarmee je komt. Ik begrijp in elk geval al wel dat jullie het daar leuk hadden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoewel zon trip vermoeiend is ben ik wel blij dat ik weer kan werken, zo'n trip is contraproductief, je kan verder weinig doen.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kom er net achter dat de twee flessen port die ik heb gekocht voor thuis gewoon bij Dirk van den Broeg te koop zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:
ik lach me helemaal drie slagen in de rondte als ze bij DvdB nog goedkoper zijn ook..quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:19 schreef Gert het volgende:
Ook nog goedkoper, of dat dan weer niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |