Goeie vluchtquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatste post vanuit Portugal, kusje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tot vanavondquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee ik heb je laatste post!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oei, dat wordt nog een gevaarlijk laatste stukjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ook ik heb t overleefd, nu via bijlmer naar huis.
Met de koffer van Stefan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik wilde ook al zeggen, laat het maar weten als je dát hebt overleefdquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, dat wordt nog een gevaarlijk laatste stukje
Ben blij dat je terug bent Pietje. 't Is hier inmiddels een wildgroei aan topics, Gert die laat alles maar toe tegenwoordigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja, jij hebt dan natuurlijk ook heel wat te vertellen, da's logischquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmmm, ik wilde er nog eentje openen vanavond.
Ja, 't was ook een domme vraag van mij, had het kunnen wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Sony met 12MP en 4x optische zoom. Maar alles is daar natuurlijk perfect gemaakt voor beeld. Camera was extreem goedkoop.
Ik heb de hele tijd aan je gedacht hè, los van de zorgen die ik over je had, allemaal positieve dingenquote:
Hele onderneming altijd nog hè, zo'n vliegreis!quote:
Ach gossie. Nu maar hopen dat het wel heel lekker is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kom er net achter dat de twee flessen port die ik heb gekocht voor thuis gewoon bij Dirk van den Broeg te koop zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |