SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
Heel veel plezierquote:Op zondag 6 februari 2011 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
Morgen om 17:30 moeten we verzamelen op Schiphol.
Zie ginds gaat de stoomboot!quote:
Inderdaad Piet, doe voorzichtigquote:
Heb je al kriebels in je buik Pietjequote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Airbus A319, dat wordt 'm.
Maar dan toch wel van en met de KLM?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Airbus A319, dat wordt 'm.
Je hebt wel pech met het weer Pietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, TAP Portugal (TP 0661) 18:50.
Kun je al wel inchecken?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
En aangekomen te Schiphol! Uurtje wachten op de rest.
Waar slapen jullie eigenlijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die restquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
hotel in lissabonquote:
Renate Verbaan, medewerkers van SBS, Net5 en Endemol, overige pers.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die rest
In een door SBS geregeld mooi hotel in Lissabonquote:
ik ook, renate zal ik toch wel herkennenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die rest
Goede tip moeders!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Copycat het volgende:
Ga als je tijd hebt vanavond met een van de kabeltrammetjes die zowat lijnrecht naar beneden gaan.
Lissabon is een mooie stad, probeer er zeker wat van mee te pikken nu je er toch bent.
Wat bedoel je met scoren?quote:Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
¤5,- zegt dat PieterBaas die Renate gaat scoren.
Op zijn minst even flink huigtikken.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoel je met scoren?
Moet even helder zijn voordat ik de weddenschap aan ga.
En als 'm dat niét lukt dan betaal jij ¤5 ??quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op zijn minst even flink huigtikken.
Jij denkt niet dat Pietje de skills heeft om die Renate even te hosselen? Heb je Pietje zien dansen? Die heupen man, die liegen niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En als 'm dat niét lukt dan betaal jij ¤5 ??
Niks ten nadele van Pietje hoor, leuke vent met een goede kop, maar kunnen we de weddenschap niet wat verhogen dan?
De onverlaten. Toen ik er kuch-vijftien jaar-kuch geleden was , was alles nog spic en span. En nu is het een bende. Ik zeg het je!!! Breng orde op zaken, Pieter!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef Gert het volgende:
Kijk nou eens wat dat rapalje met die schattige tram van Cc heeft gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Ja nee ja nee Pietje heeft de skílls wel, maar kijk dit koppel nou eens blij en gelukkig lachen met hun gewitte tandjes. Daar is geen speld tussen te krijgen, laat staan een woest stijgerende roede !quote:Op maandag 7 februari 2011 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Pietje de skills heeft om die Renate even te hosselen? Heb je Pietje zien dansen? Die heupen man, die liegen niet.
Pfff... Pietje > Die zweethoofdlulquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nee ja nee Pietje heeft de skílls wel, maar kijk dit koppel nou eens blij en gelukkig lachen met hun gewitte tandjes. Daar is geen speld tussen te krijgen, laat staan een woest stijgerende roede!
[ afbeelding ]
Die foto van mij was uit 2004, ik denk dat er inmiddels helemaal geen ramen en deuren meer in zitten.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
De onverlaten. Toen ik er kuch-vijftien jaar-kuch geleden was , was alles nog spic en span. En nu is het een bende. Ik zeg het je!!! Breng orde op zaken, Pieter!
Je zit er toch verdomme wel een beetje leuk bij hè? Meteen indruk maken op die chickie, jewaidsquote:
Oh, fuck yeah! Kom op Pjotr, take one for the team!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Winston ook niet vies is van wat mannelijke aandacht ... Dus als Piet een beetje avontuurlijk is ingesteld zie ik een menage à trois wel geschieden.
Ik doe ook liever Winstonquote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff... Pietje > Die zweethoofdlul
Als die bolle niet op tijd aan komt waggelen, laat ik mij linea recta naar Schiphol jakkeren over de vluchtstrook!quote:
Ja...en de pot met goud heb ik nu al binnenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent overduidelijk een Golddigger.
wel een goeie!quote:
Als ik Pietje was, zou ik vooral bevreesd zijn voor Stefans secret.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik Pietje was, zou ik vooral bevreesd zijn voor Stefans secret.
Ik bedoel, straks gaan de pyama's aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dik tweeënhalf uur vliegen min een uur tijdswinst is tegen half negenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Copycat het volgende:
Tien voor zeven vertrekt het vliegtuig? Dan zullen ze wel tegen zessen daar zijn.
Op Schiphol ...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, dik tweeënhalf uur vliegen min een uur tijdswinst is tegen half negen
Die is er vast met Renate vandoor. Stel je dat eens voor.quote:
Zonder Renate is het allemaal al kut genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die is er vast met Renate vandoor. Stel je dat eens voor.
Nee echt, even je ogen sluiten en je Stefan op Renate voorstellen.
Eet smakelijk dalijk
jij boefjequote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk iedereen gevonden, zo boarden. Wilde foto maken van security die in stefans tas keek, gelijk soldaat in mn nek.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Winston ook niet vies is van wat mannelijke aandacht ... Dus als Piet een beetje avontuurlijk is ingesteld zie ik een menage à trois wel geschieden leeft hij zich helemaal uit op Winnie en geeft hij Renate mijn e-mailadres.
Pietje zit nog 30 minuten in de luchtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet zit ondertussen vuistdiep in Renate de Mile High Club...
Yaay, Pietje online via Solucoes Empresariais de Telecomunicacoes SAquote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En aangekomen! Prima vlucht gehad
Maar goed dat je in de lucht moet zitten voor de Mile High Clubquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje zit nog 30 minuten in de lucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |