Hier en daar heb ik regelmatig een camera in staan kijken (Stefan filmt veel) dus wie weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus geen Pietje de Flitsende Reporter op Fok!TV?
Zat Renate gisteren ook te borrelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij draait z'n eigen item vanmiddag in 't huis, dit is voor de schrijvende pers in de hotellobby.
Hooeeeeiiiiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier en daar heb ik regelmatig een camera in staan kijken (Stefan filmt veel) dus wie weet.
Met je dansje. Net als Matt maar dan op ska.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij oppert net 't idee voor "pietjepuk op reis"
Gaat niet tegelijk he, het is en blijft een ventquote:
Naar volk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gaat niet tegelijk he, het is en blijft een vent
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Noek het volgende:
En mijn oog valt gelijk op Piet linksachter. Renate, go home, Piet steelt je shine!
Idd, Spot de FOK!kerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:59 schreef Noek het volgende:
En mijn oog valt gelijk op Piet linksachter. Renate, go home, Piet steelt je shine!
oh wat gaaf zeg! ik lees dit allemaal nu pas, ben benieuwd naar de verhalenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik ga maar eens pitten, morgenvroeg 3x een interview en dan 'smiddags richting huis,
Dan nog maar 'n keer:quote:
tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Stefan het volgende:
FOK!tv maakt naast de interviews in het huis ook een Pietje op Reis reportage speciaal voor RLS
Is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tof. ps had je hem niet kunnen vragen iets beters aan te trekken dan dat ruitjesbloesje?
klopt, is ook meer om 'm te triggeren dat we 'm gespot hebbenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Stefan het volgende:
FOK!tv maakt naast de interviews in het huis ook een Pietje op Reis reportage speciaal voor RLS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |