quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij twijfel, je mond dichthoudenAl helemaal op fok
Die ken je toch wel uit je hoofd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom ben ik mijn kussmiley, mijn huilsmiley en mijn hartje kwijt???
Ik ga een flauwe comedie proberen op Veronica.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:25 schreef Onufriev het volgende:
Komt er vanavond een leuke film dan Nitrouz?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry Knetter
Grapje Knetter
QFTquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Het zou beter enkele users in gevaar moeten brengen ipv de reeks. Stuk rustiger.
Lag in mijn bed vanaf mijn telefoon mee te posten totdat ik in slaap viel. Heb ondertussen wel nummers kunnen aanvragen vanaf mijn telefoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
was dr vanmiddag ook al even hoor
![]()
![]()
nog geslapen vanmorgen?
en is tog ook een leuken liedje
Nitta, heb je die rap gehoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom beginnen films op zaterdag altijd om 20:00 ipv 20:30?![]()
Lueken muziek dit trouwens
die jankerd ken ik dus niet uit mijn hoofd...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ken je toch wel uit je hoofd?
: *
; ( of : ' (
O +
Zonder spaties
Nee dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ga een flauwe comedie proberen op Veronica.
Bij kally tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Nou ik ga naar Bart toe zo en neem laptop mee, ga ik van daar wel uitzenden
Ik sliep om half 10 en was dr om half 12 weer uit... en vanacht word het ook laat.. morgen ben ik een zombiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
QFT![]()
[..]
Lag in mijn bed vanaf mijn telefoon mee te posten totdat ik in slaap viel. Heb ondertussen wel nummers kunnen aanvragen vanaf mijn telefoon
Succesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen en ik wil de rap niet missen![]()
Kut
Bij Kally ja, en pink wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij kally toch
Straks live The pink sisters
Ik was ook zo actiefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook weer komt luisteren, we hebben je gemist
Die rap is baas, ik sta er ook in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
nope
Is de minimeet alleen voor genodigden?
En ik?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die rap is baas, ik sta er ook in.
Ik draai vannacht niet, wil goed uitgerust zijn voor morgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik sliep om half 10 en was dr om half 12 weer uit... en vanacht word het ook laat.. morgen ben ik een zombie
Dan moet je vaker actief zijnquote:
Ik weet nietquote:
jij moet zingen!quote:
Je gaat optijd naar bed? wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik draai vannacht niet, wil goed uitgerust zijn voor morgen.
[..]
Dan moet je vaker actief zijn
Ik ben uitgenodigdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
nope
Is de minimeet alleen voor genodigden?
Zelfs George staat erinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die rap is baas, ik sta er ook in.
Moet jij niet naar Limburgquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
welke meet?
doen jullie dingen achter mijn rug om?
quote:
Ik was pas om 16uur wakkerquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Ik kom niet meer van dat roken af hier op fok he?
Nop, een pak shag per dag is niet normaal hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Die heb ik verzonnen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
kijk maar op het roosterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je gaat optijd naar bed? wat is er morgen dan?
Ghehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was pas om 16uur wakker, dus ze waren al weg
Drie sigaretten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nop, een pak shag per dag is niet normaal hoor.
quote:
Echt waar? Maar die kano/kalkoen discussie was toch pas na de rap?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
vanaf het begin al heur
![]()
Goede rap heeft geen refrein. mainstream rap vaak wel. Anders kunnen die 15 jarige breezersletjes het niet meezingenquote:
auto van de burenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, wie geeft mij 'n lift naar Groningen?!
Fietsen gaat niet lukken met tegenwind
Awo rustug broederquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
Die zinnen over sharr, piel en naatje komen van mijn hand. Baas hé!
Ik heb er 1 gevonden, of ie het doet is een ander verhaal, moet hem nog testenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Goed plan.. hij heeft geen mic
Ik vond hem stiekem wel grappig hoor, maar poste omdat ie zou 'fout' isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij loopt alleen maar negatieve reacties te geven volgens mij![]()
Ik had het over die kretekindo zinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustug broeder!
Maar ik kwam zelf met de mededeling dat m'n linker bal pijn deed!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gevonden, of ie het doet is een ander verhaal, moet hem nog testen
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goede rap heeft geen refrein. mainstream rap vaak wel. Anders kunnen die 15 jarige breezersletjes het niet meezingen
Oja! Ik kom 2 keer in de rap voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had het over die kretekindo zin
Hij is heul niet foutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik vond hem stiekem wel grappig hoor, maar poste omdat ie zou 'fout' is
het refrein over jou? uhmmm zou het niet gewoon over onzin radio moeten gaan? :pquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het Refrein:
Het Fenomeen
Zoon baas als hem is er geen een
Hij is de p.i.m.p van onzin
In hem heeft iedereen zin
Zoon baas?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het Refrein:
Het Fenomeen
Zoon baas als hem is er geen een
Hij is de p.i.m.p van onzin
In hem heeft iedereen zin
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent onze huisneger, dus jij moet negergeluiden maken. "aha aha yo yo" etc.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was heloef toch, ik ben toch de inval surinamer
Ik ken d'r 1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die dachten dat ik neger was ...![]()
![]()
Een neger die Wouter heet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Ik vind je meer een Nickelson jongenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Dragems weet pas sinds 2 dagen dat ik geen neger ben.quote:
Jij was toch indo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems weet pas sinds 2 dagen dat ik geen neger ben.
Nitrouz is bang voor zijn moederquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn moeder is anti negerMaar dan het gebruik van het woord, omdat het gebruikt werd voor slaven. Ze is net in me kamer
van mij werd gedacht dat ik een vent wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je post toch niet veel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef Onufriev het volgende:
Zal ik vanaf nu maar niet meer posten tot dees vol zit?
Hij heeft het niet makkelijk als DJquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom was je dan op die chat een koelie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nitrouz is bang voor zijn moeder
NEGER NEGER NEGER
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.quote:
Ik ben mokerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niks haten, zonder neger is onze rap niet compleet!
Ik vind jou op Moes lijken van Zoop, alleen dan zonder bos krullenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
jeweetzellef ik en Piel zijn die indos hier.
Zeg ik dat? Ik bedoel: vorig topic had ik 1 post (toen ik net inschakelde) en toen had per ongeluk de lapoquote:
Dit is top40 rap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@HM waarom zit er hier dan wel een refrein in?
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik graag een Turk wil zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik kraag een Turk wil zijn.
dat was wel lachen tevens geniaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik kraag een Turk wil zijn.
Dat had k niet meer meegekregen mangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had Tarkan onder jouw naam aangevraagd met als reden: Omdat ik graag een Turk wil zijn.
Dat is zo mainstream als maar zijn kanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@HM waarom zit er hier dan wel een refrein in?
waar is die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Patje is bijna op de mini meet.
Nu wil ik daar ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |